1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

3220 soittoääni bugi

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Tauno-p, 5/4/05.

1. Tauno-p

Tykkäykset:
    0
    Puhelimessani on sellainen ongelma ,että soittoäänet kuuluu välillä ihan hiljaa vaikka voimakkuudeksi on säädetty neljä (4/5). Siis silloin,kun puhelin soi. Ongelma korjaantuu ,kun puhelimen sammuttaa ja käynnistää uudelleen. Softa versio on 3.30. Muillla vastaavia ongelmia? Ja onko uudempaa softaa saatavilla? Korjaisiko softapäivitys tuollaisen ongelman? Puhelin on ihan uusi.

2. =Henkkis=® Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Sony XPERIA Z5 Compact
    Jotain omast mielestä oli alussa kun olin ostanu, mut nyt on toiminu ihan ongelmitta. 3.60 on mun luurissa mut sekin on 1.10.04 päivätty et kai siitä viellä uudempikin on olemassa. Jos käyt päivittää, laita vaikka tähän jatkoksi tai mulle YVllä mikä sit on uusin.

3. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Kyl toi 3.60 on uusin.

4. Lumipallo

Lumipallo

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC One Mini + dna ja Nokia 6230i (edelleen!) + Elisa työkäytössä. Pidän puhelimiani hyvin :)
    Olen huomannut, että sen jälkeen kun vaihtaa soittoäänen, puhelimen soittoääni on voimistuva, vaikka profiilissa onkin määritetty tavalliseksi. Uudellenkäynnistys soittoäänen vaihdon jälkeen palauttaa soittoäänen normaaliksi.

5. Wory

Tykkäykset:
    0
    bugaa bugaa

Kuulin juuri eilen kommentteja joulukuussa ostetusta 3220:sta:
    - ääni pätkii todella paljon vastapuolen suuntaan (testattu monen vastapuolen kanssa)

-> huoltoon (osien vaihtoa, softan päivitystä)

-> ensimmäinen soitto pätkii jooa enemmän kuin ennen
    -> uusi hauska pieni bugi, automaattinen näppäinlukko ei aukea ilman akun irroitusta!

6. Tauno-p

Tykkäykset:
    0
    Kävin pari viikkoa sitten päivittämässä softan. Asennettu softa oli versio 3.60. Mikä lienee edelleen uusin. Ongelmia ei ole enää ilmennyt. Kiitos kaikille viestiin vastanneille.

Jaa tämä viestiketju