1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

3110c + Opera Mini -Ongelma

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja sitruuna, 15/3/08.

1. sitruuna

Tykkäykset:
    0
    Eli Opera Minin pitäisi pelittää tässä Nokia 3110c (s40 3rd edition) puhelimessa..

http://www.operamini.com/download/pc/nokia/nokia_3110_classic/

^ olen ladannut tuolta .jar ja .jad tiedostot ja siirtänyt ne puhelimelle. Kun käynnistä Opera Minin, niin se aukeaa ja ruutuun tulee "installing" ja puhelin kysyy alussa "Saako verkkoyhteyttä käyttää?" ja vastaan siihen aina kyllä. No menee jonkun aikaa ja installing kerkeää mennä johonkin ~80% kunnes tulee joku "cant connect to internet.." tyylinen error.

Puhelimen oma selain pelittää mainiosti - eli palveluasetuksista ei pitäisi olla kiinni? Onko muuten niin että tällä puhelimella ei voi itse määritekkä noita palveluasetuksia? :| Minulla on Elisa liittymä ja asetukset tulivat puhelimeeni automaattisesti. Mutta niitä on 2 erilaista. Molempien nimet ovat "Elisa" mutta kun valitsee toisen niin Tili-kohdassa lukee "Elisa WAP GPRS" ja toisessa "Elisa WAP" onko toinen GPRS ja toinen joku datapuhelu?

Olen kokeillut myös tuon Opera Minin vanhemmilla versioilla, mutta nekään eivät toimi. Kaikki muutkin sovellukset, jotka vaativat nettiin pääsyä valittavat aina connection erroria. Puhelimessa on uusin firmware.

Perkule kun on s40 mennyt vain huonompaan suuntaan. :(

2. Jamezz

Tykkäykset:
    0
    Oiskohan tässä lääke pulmaasi?

Ota valikko>asetukset>palveluasetukset ja sieltä ensisijainen yhteysosoite, valinnaksi internet.

Jaa tämä viestiketju