1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

3100 ja takakansi

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Kauko, 9/11/03.

1. Kauko

Tykkäykset:
    0
    Tuli hommattua tuo N3100 ja olen kyllä tyytyväinen, mutta nyt olis yksi kysymys. Kapulan takakansi liikkuu n. millin tai jotakin sinnepäin. Se ei siis ole tiukka. Onko tää valmistusvika vai onko se kuori niin heiveröinen, että kun puhelinta kuljettaa taskussa, niin se jotenkin kuluu ja alkaa löystyä. En nyt osaa sanoa oliko se uutena yhtä löysä. Känny on n. pari viikkoa vanha.

2. Jeppe !

Tykkäykset:
    0
    johtuu melko varmasti kuorista, jos mitenkään mahdollista, kokeile uusilla kuorilla ja katso lönksyääkö...minulla nimittäin oli sama juttu 6610:n etukuoren kanssa, eli heilu sellaset millin eteen taakse.

3. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Ominaisuus.

4. Kauko

Tykkäykset:
    0
    Tänä hiukan pelkäsinkin. On se vaan kumma, että maailman johtavin käänybisnestekele jakelee kuluttajille tuotteita, joissa sisukset toimii, mutta ulkokuori, joka on kovalla fyysisellä kuormalla ei pelitä. Meinaa vaan, että on se aika heikon oloinen noin muutenkin tuo 3100 takakansi. Olis siihen ehkä voinnu panostaa hiukan, vaikka ns. peruspuhelin onkin.

Näinkö sitä vaan tuijotetaan sinne puhelimen sisälle, sinne pitää saada sitä ja tätä, mutta tuohon ulkopuolitsydeemiin ei sitten panostetakkaan niin paljoo, en tiedä mutta hiukan potuttaa.

5. Deeku

Tykkäykset:
    0
    Etkö saa sinne väliin tungettua mitään paperinpalaa?

6. =Henkkis=® Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Sony XPERIA Z5 Compact
    Voi herran jumala sentään. :) Se varmasti viellä syöpyy ja putoo koko kuori pois. :D Mulla liikkuu 6610ssa etukuori ja takakuori ei se häiritse, kun sitä ei kuulu liikutella ylös eikä alas eikä vasemmalle eikä oikealle. Kaiken lisäksi takakuoresta se nokian logo (harmaa muovi) irti ja teipillä. Mut ei sekään mua häiritse. Anna heilua ja natista.

E: En nyt suosittele paperin palaa, koska ne löystyy enemmän ja samalla saat lisätä vähän väliä lisää paperia. Ja toiseksi paperi kerää kosteutta, metalli johtaa sähköä eli paras vaihtoehto on muovi, esim. sellanen kelmumuovi sopii hyvin.

7. Kauko

Tykkäykset:
    0
    No nii, tulihan sieltä hyviä neuvoja juu.. Jos meikä ostaa jonkun tuotteen ja se ei toimi täysin nii kuin uuden pitäis, nii sinne ei kyllä työnnetä paperia,muovia,nauloja,peltiä,kultaa tai muutakaan paskaa, että se toimis niin kuin uuden pitäisi ;)

Ja haluaisin kyllä todella saada vastinetta rahalle, jonka hikipäissäni,hik,hik olen hommannut. Kiitos vielä.

ps. enhän minä nyt ihan raivoissani tässä ton kannen takia, mutta muuten vaan potuttaa.

8. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Kuten sanottua, ne on nää vaihtokuoriset (X-press on tms.)...

Jaa tämä viestiketju