1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

3100 ja kuvat joita ei voi poistaa

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja TonyM, 28/5/04.

1. TonyM

Tykkäykset:
    7
    Eli 3100:ssa on muutama alkuperäiskuva, joita ei saa poistettua. Auttaisiko ohjelmistopäivitys asiaan? Versio on hyvin vanha, 4.01.

Ja PC Suite(uusi eikä vanhempi versio) löydä puhelinta. Kytketty tarvikekaapelilla koneeseen. Ohjelmistopäivitys, auttaako?

MobiMB ohjelma kyllä löytää ja hyvin toimii. Tosin silläkään ei kuvia saa poistettua. Ilmoittaa vain että kuva on Read only.

Ja jos jollain on tietoa, niin puhelin kun on ostettu Markantalosta (takuuta jäljellä), niin siellä tuskin saa puhelinta päivitettyä? Vai lähettävätkö jonnekkin muualle? Jos lähettävät niin täytyy kai se muutama euro maksaa ja päivityttää jossain liikkeessä (luulisi onnistuvan Lahdessa?). Vai suostuuko toinen liike päivittämään maksutta takuuaikana?

2. Peurasaari

Peurasaari Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+
    Sama vika..... olisi ihan kiva saada kaikki turhat kuvat pois! Versio on 5.02.

3. MoonMan

MoonMan

Tykkäykset:
    23
    Et joudu maksamaan mitään vaikka lähettäisivät puhelimen norjaan. Takuu korvaa. Puhelin huoltoon vaikka Markantalon kautta ja haet sen kun on tullu liikkeeseen takasin.

4. leoNico

leoNico

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4
    Kyl mä oon ainaki saannu ne kuvat pois, kaikki. v 03.10. :S miks ei sais?!

5. TonyM

Tykkäykset:
    7
    No koska ei ole Poista valintaa kuvassa(kuvan valikossa) :)

6. TonyM

Tykkäykset:
    7
    Meinasin vain, että jos saisi päivitettyä saman päivänä, eikä tarvisi lähetellä.

7. leoNico

leoNico

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4
    No, olen pahoillani, sillä tässä asiassa en voi kyl auttaa! Onhan se mulla ainaki kuvien valikoissa poista valinta, en tiedä sit miks nää puhelimet poikkeavat toisistaan niin paljon...

8. TonyM

Tykkäykset:
    7
    Juu on se siellä, mutta ei kaikissa kuvissa. Muutamaa alkuperäiskuvaa ei voi poistaa. No täytyy joku päivä käydä päivittämässä jos vaikka auttais. Ei haittais vaikka katoais kaikki kuvat.

Jaa tämä viestiketju