1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

3 sim-korttia kännyyn

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja jupa, 8/9/02.

1. jupa

Tykkäykset:
    0
    eli nyt ois suunnitelmis tehä sellanen viritelmä et sais kolme simmiä kännyyn ja pienellä kolmeasentoisella kytkimellä vois valita puhelimen suljettuna olessa käytettävän sim-kortin.

tiedän että on olemassa kaupallisia tarvikkeita olemassa joilla homma hoituu, mut nyt ois tarkotus tehdä itse kahdestakin syystä. ensinnäkin omien viritelmien tekemises on tietty hohtonsa ja toiseks kaupalliset versiot paksuntaa kännykkää ihan liikaa. testasin et mun kännykän (6110) akun alle mahtuu jopa kaks sim-korttia päällekkäin ilman ongelmia pientä väkivaltaa käyttäen.

nyt tarviisin pientä vinkkiä millasella kytkennällä kortit vois yhdistää ja millä tavalla se kortin valinta pitäis tehdä. kenelläkään tietoa? voiks kortit mennä rikki jos ite rupee vaan kokeilemaan? kortis on kuus pinniä, tietoa kenelläkään mitä mitkin on?

niin, ja miksi minulla on kolme simmiä? heh, otin stockmannilta kolme liittymää, sain 300 euron lahjakortin ja 150 euroo ilmasta puheaikaa ja kuukausmaksut ilmaseks ainakin siihen saakka et saan kulutettuu ilmasen puheajan loppuun :D

2. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Mun mielestä pitäis olla hieman enemmän tietoa ennenkuin alkaa tollasta viritämään...

3. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Tais olla vitsi koko juttu..

Jaa tämä viestiketju