1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

3-sim, GPRS, yms.

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja Conda, 10/12/02.

1. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ajallinen jatkumo jatkuu sitten täällä. Muuttelen otsikkoa tarvittaessa kulloinkin käsiteltävän teeman mukaan. Ja jos Veppis lyö tähän lukon niin tämähän alkaa mennä henkilövainon puolelle ja silloin nousee kansanliike vastaan!

Eli jatketaanpas:

Joo kyl se Polkumyynnin häiskä vaikuttaa asialliselta. Otin sähköpostitse yhteyttä, käski lähettää tuotteen takas.

En löytäny polkumyynnin sivuilta kuin yhden irdan ja se maksaa 52eur. Eikö mistään saisi esim. 20:llä?

Tuossa 3-simissä on muuten sellainen harmittavuus, että en sen kanssa voi pitää luuria autossa itse patentoimassa magneettitelineessäni, koska magneetin vastakappale on aidossa takakannessa eikä sitä pysty laittamaan 3-sim-takakanteen, koska kannessa on sim-korttipaikat.

2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Et ole kuullut, chat, irc ymv paikoista, missä voi toteuttaa aikajatkumoa. Ja voi tehdä omat nettisivut missä voit kertoa päiväntapahtumiasi, ja niitä voit sitten itse käydä lukemassa... :)
    Argh, jos olet käynnyt nettikaupat läpi, niin ei varmaan.
    Mielenkiintoista. Mitäs ostelet tuollaisia rimpuloita.

3. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Älä nyt käy mesomaan! Ei ole tarkoitus kertoa päivän tapahtumista muuten kuin todellakin datatuotteisiin liittyen, joka kai on palstan tarkoitus!

Ja kai saan kysyä jos joku sattuisi tietämään mistä saa halvalla irdan tai jopa itse myydä mulle!

Pidemmille automatkoille aion kyllä laittaa tavallisen takakannen että saan luurin telineeseen ja siitä hf-johdon kunnolla.

4. mikko

Tykkäykset:
    0
    Halvalla irdan saa tekemällä itse, kustannukset 15-20e.

5. Saukki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    oikeastaan noin 10 euro....

6. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Tietäiskö? En rupee ite väsäilee.

7. heino79

Tykkäykset:
    0
    Paljo lyöt kouraa ni revin infran läppärist irti? ;)

Jaa saa vai? :eek:.. kerran kattelin bebekistä ni makso muistaakseni ainaki 35euroo..

8. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Varmaan yksilövika. Omani toimii moitteetta.

9. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Uuden pitäis tulla pe postis. Kävin tänään (ti) hakemas sekä Telian että RL:n liittymät.

10. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Mä tein itse ilmaiseksi ;) Kuvankin löytyy, mutta on se täällä joskus pyörinytkin..

11. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kyselin yheltä nettikauppiaalta jotain edullista ratkaisua (kaapelia, infraa, tms.) että saisin GPRS-yhteyden pelittämään, niin kehtas ehdottaa jotain GPRS-modeemia (en tajunnu), joka ois maksanu 220e!

12. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Heh, tuohan on ilmeisesti vielä sieltä halvemmasta päästä GPRS-modeemeja.
    Ehkäpä (mainonnan vuoksi) kuuluisin GPRS-modeemi on Web Box. Tuolla on sen kotisivut: http://newolution.fi/products/products.html ja foorumilta löydät haulla runsaasti juttuja siihen liittyen. Ovh. vissiin n. 400 euroa.

13. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mutta miten pääsen gerpsittämään 20:llä eskolla?

14. heino79

Tykkäykset:
    0
    edelleen joudun tyrkyttämään...: myyt 6510:n 240eurolla.. sitte ostat ericson r600:sen (+kaapeli) 110euroo.. eli jää ylimäärästä rahnaa vielä peräti 130euroo :O :)

15. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Miten saan puhelut tulemaan RL:aan surffaillessani ilman että tarvitsee availla puhelinta? Ai niin, soitonsiirtokikkailu.. Mut sekin maksaa.. Mut onhan mul puheaikaa vuosiksi eteenpäin.. Hmm..

Tosta tulikin mieleeni, että mikäs ois sen hintaluokan 4+1 nopeuksinen GPRS-luuri, että kannattas vaihtaa se + datakaapeli 6510:iin suurinpiirtein päittäin?

Edit: ai niin mut perskutarallaa, kerkesin jo ostaa 6510:iin sen 3-simin.. Onkohan siihen 4+1 nopeuksiseen luuriin, jota ehdotatte saatavilla 3-simiä..? Vaihtaiskohan joku..

16. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Lainaukset toisesta ketjusta; sopinee tänne "ajalliseen jatkumoon" paremmin... ;)

Ookei... aika lailla samantyyppinen systeemi kuin mulla... Ja Radiolinjojen välille kantsuu laittaa se "Jos ei yhteyttä verkkoon" -soitonsiirto, niin tulee soitot perille aina toiseenkin liittymään. Valitettavasti tekstiviestit ei... :(
    Huonona puolena sulla tossa on se, että vissiin kaikista joudut maksamaan kk-maksut, eikö? Mulla on toistaiseksi ollut ideana, että korkeintaan yhdestä maksan kk-maksuja kerralla. No nyt kun niitä tarjouksia ei enää paljon ole, niin täytynee ottaa tuo Sonera silti... tai kyllähän ne ehtii vielä lykätä kk-maksuttomuusetuja ennen vuodenvaihdetta... :)
    Mutta dna:n vuosi ilman kk-maksua on aika houkutteleva - voishan tuon toisen Telian vaikka uhrata. Vielä jos sais saman numeron kuin ykkösliittymässä...

17. heino79

Tykkäykset:
    0
    no voisin heittämällä sanoo että johonki siemens ME45:seen. Muuten.. ME45:een saa ilmaiseksi päivitetyksi lisää nopeutta gprs:ään.. en ole varma mutta ehkä 6+1(tai 5+1)......(korjatkaa miten väärässä oon).

jaa tota en kyllä tiiä

18. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    En mä mitään soitonsiirtoja tarvi. Kukaan ei ikinä saa edes tietää mun muiden liittymien numeroita, enkä niitä koskaan tule itsekään opettelemaan. Ideana on soitella niillä niin että numero ei näy niin ei tule sekaannuksia. Tekstiviestiliikenteen hoidan yhä RL Aina Tekstari -liittymälläni ja muutenkin tuo liittymä on aktiivisena 99% ajasta. Muut vain silloin kun soitan. Neljästä liittymästä kk-maksuja menee noin 14 euroo. Onneksi puhua saa ilmaseks 30:llä. Ja onneksi Tekstariliittymän tekstari-kk-maksu on toukokuuhun asti vain 10.

Vastaapa myös tuohon toiseen asiaani ylempänä.

19. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    No hu hu, mistä tuollaista "tietoa" olet repinyt.

20. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Katsopa Puhelinkioskista Siemens M50 tai C55. Jos myyt suoraan 6510:si, kuten jo aiemmin ehdotettiin, niin rahaa voi jäädä jopa ylikin Siemensin ja kaapelin oston jälkeen.

Jaa tämä viestiketju