1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

3 kosketusnäyttö puhelinta ja yksi nokia. Minkä ostan?

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Peku-92, 12/7/09.

1. Peku-92

Peku-92

Tykkäykset:
    9
    Otsikko kertoo kaiken mun ongelma on se että en osaa päättää näiden puhelimien kohdalla sitä mikä olisi kaikista hyödyllisin ja tehokkain ja musiikkitoiminnoiltaan paras?

Samsung S5230 Black

Nokia 6220 Black

LG KU990i Black Viewty

LG KP500 Black

Alhaalla linnki gigantin sivulle missä nämä kaikki puhelimet ovat.

Gigantti <3

Puhelimesta sen verran että minulle olisi erittäin tärkeää iso näyttö ja musiikkitoiminnot. Muuten ostaisinkin tuon nokian mutta näytön koko vähän arveluttaa. Tuo kallein LG viewty näyttää erittäin hyvältä mutta tuossa mallissa ei tule mukana kuulokkeita tai tarvikkeita jolla saisi musiikki koneelta siihen.
    Samsung näyttäisi erittäin hyvältä koska siinä on pitkä akunkesto ja stereot sekä kuulokkeet mukana musiikkia varten mutta mitä olen katsonut youtubesta niin käyttöliittymä näyttää huonolta 8 (en pidä widgetteistä)

Tuosta toisesta LG:stä en oikein tiedä mitään kun en oikein oo saanu kommentteja siitä. Muistilaajennus on kuitenkin hyvä.

No mikäs näistä olisi hyvä puhelin? Budjettini menee siinä 250 egen kohdalla joten nämä kaikki jää hyvästi sen allekkin. Saa suositella myös jotakin toista hyvää musiikkipuhelinta joka voisi korvata mp3:sen kokonaan ja näytöllä ei oo väliä jos hyvän saa! Kiitos jos joku jaksaa auttaa

2. Juzt Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    133
    Itselläni on melko rajoittuneet käyttökokemukset, mutta tiedän monen muun olleen tyytyväinen 5800XM:ään. Menee muutaman kympin yli budjetin, mutta laitteenhan saa esim. Saunalahdelta osamaksulla (12€/kk). Lisäksi tuohon kuuluu 25 biisiä mukaan Nokian musiikkikaupasta.
    DNA:lta tuon saa jopa alle tuon budjetin, mutta laitteet saattavat olla SIM-lukittuja, joten vaihtoehto lähinnä jos sinulla on joko DNA:n liittymä tai voit käydä livenä DNA-kaupassa ja kysyä onko heillä lukitsematonta mallia paikalla. Samoin jos liittymäsi on TeleFinlandilla saa luurin alle budjetoimasi hinnan heiltä, käsittääksen laitteet ovat heillä SIM-lukittuja.

3. Peku-92

Peku-92

Tykkäykset:
    9
    Kannattavaa?

No joo... Onhan varmasti tuo nokia 5800 hyvä puhelin mutta en näe mitään järkeä ostaa tuollaista koska se ei pahasti eroa millään lailla nuihin muihin puhelimiin edes musiikkitoiminnoiltaan. Oon aina ollu sitä mieltä että nokian puhelimet on hiukan ylihinnoiteltuja laatuunsa nähden. Taidanpa tilata vain tuon LG viewty puhelimen ja hankkia siihen lisäosat erikseen. Sen verran tyylikäs vehje mitä oon kattonu.

Jaa tämä viestiketju