1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

2G jossa automaattinen virrankatkaisu

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Handekoo, 21/11/07.

1. Handekoo

Tykkäykset:
    0
    Tiedätkö peruspuhelinta, jossa on vakiona automaattinen virrankatkaisu haluttuna kellonaikana?

Tätä ominaisuutta ei valitettavasti yleensä mainita vertailusivuilla. Olen vuosien varrella tottunut tähän ominaisuuteen Siemensin kestokayttäjänä, olipa se Benefonissakin aikanaan. Java-midleteillä ei tätä ominaisuutta voi hankkia jälkikäteen.

2. mjkall

Tykkäykset:
    13
    2G puhelimen ajastettu on/off

Aika harvassa taitaa olla, itselläni on tällä ominaisuudella varustettu puhelin: http://www.mobilebee.com/Song-A168-Black.html

Alvin ja rahdin kanssa hinnaksi tulee n 150€, kun taala on niin halpa nyt.
    Jopa radiota siinä voi äänittää ajastetusti. Kieli on englanti, joten lähteviin tekstiviesteihin ei saa ä/ö:tä. Mutta muuten olen tyytyväinen ollut.
    Kaikki kalenterit ja herätykset toimivat, vaikka akku loppuisi tai olisi vahingossa laittanut virankatkaisun liian myöhäiseksi. 2 akun ja mukana tulleen lisälaurin kanssa ei ole tullut vaikeuksia, että akku olisi loppunut huonossa paikassa.

3. Handekoo

Tykkäykset:
    0
    Kiitokset vinkistä

Tämä onkin minulle ennalta tuntematon merkki.

4. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Jäi epäselväksi miksi tuollaista haluat?
    Pelkäätkö säteilyä, vai haluatko olla yöt rauhassa, jälkimmäiseen kai paremmin toimisi ajastetut profiilit, saisi halutessa myös toisin päin.

5. Handekoo

Tykkäykset:
    0
    Eipä unohdu yöksi päälle

Mitä tarkoitat ajastetulla profiililla? Omissa puhelimissani on ollut profiileja, mutta niissä ei ole ollut ajastettua sulkemismahdollisuutta, paitsi ehkä xx tuntia autolaturista irroittamisen jälkeen tms. Jos tämä ominaisuus on jossakin puhelimessa, niin sehän ajaa saman asian kuin varsinainen ajastin.

6. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Mietin vain miksi haluat ajastettua virrankatkaisua.
    Ei kai virrankatkaisu ole välttämätöntä jos haluaa yönsä rauhassa nukkua?

7. Madfexx

Madfexx

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    G4, Note Edge, OP2, L1020, Jolla
    Elisa Shopit -liikkeissä on nyt tarjouksessa Vodafone V710 -läppäpuhelin, josta löytyy ajastettu sammutus ja käynnistysominaisuus. Tuo on tosin 3G-luuri, mutta saahan sen UMTS:n kytkettyä pois käytöstä. Hintaa siis tuolle tulee kaikkiaan noin 50 euroa. Itse hain eilen tuollaisen kakkosluuriksi ja olen erittäin tyytyväinen...

8. mjkall

Tykkäykset:
    13

Jaa tämä viestiketju