1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

256-värin näytöt?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Ra, 12/2/03.

1. Ra

Tykkäykset:
    0
    256-värin näytöt, onko hyvät värit ja näyttääkö kameralla otetut kuvat hyvältä puhelimessa?
    esim T300? oon kuullu et värit olis aika syvältä puhelimessa ja kuva olis aika suttua, mutta en oo varma joten ajattelin kysyä täältä jos joku tietäisi?

2. Rajatapaus

Tykkäykset:
    0
    No, mitenkähän tuon nyt sanois. Ei ne kuvat kovin hyvältä näytä - värejä sais olla kyllä enemmän. Minun mielestä Nokia 7210:n ja sitä tasokkaampien näyttöjen kuvaa on jo mukava katsella.

3. Hakki

Hakki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    Kyllä 256 väriä on ihan liian vähän. Ainakin T300 mallissa kuvista ei saanut mitään selvää, mutta kai sillä toimeen tulee ja jos joku sattuu kuvan lähettämään niin se pitää siirtää pc:lle että voi katsoa mitä se esittää. Hankalaa.

4. Whig

Whig Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    54
    Minulla on T68i:ssä jonkun nappaama kuva ja kyllä minä ainakin saan siitä selvää.
    Kaunista katsottavaahan tuo ei toki ole mutta alle 16,7milj. värin on myöskään turha kehua valokuvan näyttävän hyvältä.

5. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Aiheesta oli ketju vähänaikaa sitten ja sieltä aloittaja voisi lueskella.

Ko mallissa on suhteellisen pieni reso ja laitteen tapa esittää "valokuvia" ei ole se luonnollisin, toki jos ko luurissa oli muutama bitti enemmän väreihin olisi tilanne huomattavasti parempi.
    256 väri riittävät erinomaisesti kaikkeen muuhun. Värin kirrkkaus ja muu näytön laatu ei ole suoraan verrannollinen värien määrään.

6. Aero

Tykkäykset:
    0
    256 on ihan riittävästi, kuvista saa selvää sopivasti, eikä vaikeuksia itsellä ainakaan koskaan ollut. Toki on suuri ero 65 000 väreillä varustettuun näyttöön. Jos tuo näyttö ei jostain syystä miellytä, itse antaisin suuresti painoarvoa myös tuotteen muille ominaisuuksille ja niiden pohjalta tekisin ostopäätöksen.

7. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    kyllä se 256 väriä riittää hyvin jos hirveästi valokuvia katsele,
    siihen se sopii vain välttävästi. mutta muuten se riittää mainiosti.

Jaa tämä viestiketju