1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

2100:ssa häikkää

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Omenanraato, 13/5/04.

1. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    elikkä piti aamulla olla herätys mutta kuitenkin nukuin pommiin ja katsoin puhelinta niin se oli kiinni.

illalla laitoin puhelimen lataukseen ja puhelimen päälle.

koitin käynnistää, ei mitään tapahtunut. akkuakin otin pariin kertaan irti ja mitään ei tapahtunut. iltapäivällä kun tulin kotiin niin laakista lähti päälle.

mikä ihme tossa vois olla että se oli tolleen itelleen sammunut

2. gupla

Tykkäykset:
    0
    Oliko puhelimen asetukset, kello jne nollautuneet? -->huoltoon. Vika voi olla sähköistä tai yksinkertaisimmillaan akussa.

3. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Huoltoon kannattaa viedä, monesti laturin vaihto(eri tyyppiseen) tossa mallissa auttaa.

4. Omenanraato

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    Mitään ei nollaantunut, mutta ei heti lähtenyt päällekkään vaikka aina välillä otti akkuakin irti. mut sit tuli mieleen et sillon illalla oli ukkostanut niin voisko olla et jos yölläkin ois ukkostanut ja se ois iskeny mut vaan sammuttanut puhelimen ettei siltin hajottanut. kaukaa haettu mutta kuitenkin

ja santulle niin jos oot noin kauan täällä ollut niin varmasti olet tottunut mun tektiin.
    ja mun viesti oli hiukan kiireessä kirjoitettu mutta kyllä siitä selvän saa jos katsoo kokonaisuutta eikä yhtä lausetta
    "elikkä piti aamulla olla herätys mutta kuitenkin nukuin pommiin ja katsoin puhelinta niin se oli kiinni.

illalla laitoin puhelimen lataukseen ja puhelimen päälle.

koitin käynnistää,"

eli aamulla olin katsonut että puhelin oli kiinni. toisessa aluseessa mainitsin että illalla jätin sen auki.

ja toi mun ot lähinnä koski noita monia sun puhelintorin täysin turhia kommentteja kuten mun myynti ketjuun kysyit huollosta vaikka oli selvällä suomen kielellä eikä ollut kyllä mitään murretta/teinix!!??? kieltä.

edit:
    tuossa tarkoitettiinkin sitä varmaan että foorumilla ei monenkaan mielestä tarvitse niin tarkasti pitää kieliopista kiinni, kunhan selvää saa.

edit2: en jaksa uutta viestii kirjottaa mut koskien santun seuraavaa viestiä niin sulla ollut monessa muussakin aivan turhia kommentteja vaikka et oo ollu aikeissakaan ostaa. toi mun ketju oli vaan räikein esimerkki siitä. ja nyt takas alkuperäseen aiheeseen. santtu voi perustaa vaik uuden kielioppi ketjun AV alueelle jos pilkunnussinta antaa tyydytystä

5. rasanttu

rasanttu Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    12
    Kerrotko muuten mitä laturia käytit. Nuo ACP-7E laturit on ainakin sellaisia jos akku on ihan finaalissa ne ei jaksa ladata puhelinta tarpeeksi että se lähtisi heti ns. "tulille" saati sitten että sillä heti voisi soittaa puhelun.

Kokemukset pohjautuvat 3310 malliin ja ACP-7E laturiin joka on usein vakiovarusteena noissa edullisemmissa malleissa. Akun irroittelukaan ei usein auta.

Olisiko kyse tästä? Jos sulla on saatavilla, kokeile jatkossa ladata ACP-8, 9 tai 12E laturilla, näitä tehokkaampia ei tosin taideta suositella kaikille malleille.

6. Omenanraato

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    just tuo apc-7e on käytössä.

akussa oli muistaakseni joku 2pykälää 4:stä jäljellä kun lataukseen laitoin mutta oiskohan siltinkin jotenkin tuosta kiinnis

7. rasanttu

rasanttu Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    12
    Ei liity varsinaisesti asiaan mutta monasti puhelin näyttelee lyhyen latauksen jälkeen useampaakin palkkia vaikka todellisuudessa virtaa ei ole nimeksikään. 3310 ja 3410 oli mielenkiintoisia tapauksia tuon akun osalta. Joskus saattoi olla 3 palkkia ja pomps virrat hävis kerrasta.

Ohjeissa muuten mainitaan do not short circuit, varmaan heikentää akun kuntoa tjsp?

Jaa tämä viestiketju