1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

2 Gmail Java-sovellusta samaan puhelimeen?

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja MKo, 24/5/08.

1. MKo

Tykkäykset:
    0
    Minulla on 2 Gmail tiliä. Onko kellään tietoa miten voisin laittaa kaksi samanlaista (Gmail) Java-sovellusta samaan puhelimeen? Puhelin on siis K800.

Java ohjelman nimeä ei voi mitenkään muuttaa ja päivitettäessä se kysyy korvataanko vanha jo olemassa oleva sovellus. Toiseen hakemistoon tai eri nimellä sitä ei voi asentaa. Onko mitään vippaskonstia?

2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Miksi haluat kaksi sovellusta? sähköpostin takia? jos siis emailin takia, niin lue luurin omalla email ohjelmalla mailit (ymmärtääkseni tukee salattuja yhteyksiä)

3. MKo

Tykkäykset:
    0
    No kun mulla on 2 tiliä Gmailissa ja kumpaakin luen tämän tästä. Puhelimeen en viitsi sitä konfiguroida, koska se hakee viestit puhelimeen. Java softa olisi kätevämpi ja nopeampi lurkata mitä postilootassa on. Nyt käytän toiselle postilootalle Java softaa ja toiselle menen WAPin kautta. 2 Java softaa siis olisi kätevämpi.

Tsekkasin just kaapelin kautta tuota puhelimen sisältöä. Sovellushakemistossa ei ole omia hakemistoja jokaiselle softalle, vaan kaikki softat ovat samassa. Ei oikein näyttänyt hyvältä.

4. MKo

Tykkäykset:
    0
    Ratkaisu löytyikin. Englanninkielinen Gmail Java softa olikin tarjolla uudempana versiona ja ennenkaikkea eri nimisenä(Google Mail). Sitten asennus onnistuikin vanhemman suomenkielisen rinnalle.

5. kokki Vieras

Mä oon laittanu toisen gmail-tilini hakeen postit toisesta gmail-tilistä niin saa helpolla luettua molemmat.

6. Eki79

Eki79 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    84
    Puhelinmalli:
    Galaxy S6 (SM-G920F)
    Eipä se niitä varsinaisesti puhelimeen hae, kun IMAPia käyttää...

Jaa tämä viestiketju