1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Mobiili.fi ”Pahoittelemme syvästi aiheuttamaamme harmia” – Samsung pyytää anteeksi Galaxy Note7 -sotkua

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelinuutiset', aloittaja Uutissyöte, 12/10/16.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. Uutissyöte

    Uutissyöte

    Liittynyt:
    28/6/15
    Viestit:
    559
    Tykkäykset:
    0
    [​IMG]

    Samsung on lähettänyt kuluttajille suunnatun anteeksipyynnön koskien Galaxy Note7 -malliin liittyvää fiaskoa.

    ”Vaikka Galaxy Note7:n myynti ei ole Suomessa alkanut, Samsung kehottaa nyt kaikkia Galaxy Note7:n silti omistavia varmuuskopioimaan tietonsa, sulkemaan puhelimen ja lopettamaan sen käytön. Haluamme tehdä erittäin selväksi, että tämä koskee vain Galaxy Note7:ää, ei muita laitteita”, yhtiön tiedotteessa todetaan.

    Samsung kertoo työskentelevänsä pohjoismaisten operaattorien ja jälleenmyyjien kanssa varmistaakseen, että asiakkaat voivat vaihtaa Galaxy Note7 -tilauksensa joko Galaxy S7:ään tai Galaxy S7 edgeen ”edullisilla ehdoilla”. Jos asiakas päättää vaihtaa Note7-puhelimen toiseen malliin, Samsung kertoo korvaavansa laitteiden hintaeron. Vaihtoehtoisesti asiakkaat voivat purkaa kaupan ja saada rahansa takaisin.

    Suomessa asiakkaille tarjotaan seuraavia vaihtoehtoja:

    • Vaihda Galaxy Note7 -puhelin Galaxy S7:ään tai Galaxy S7 edgeen (ja saa korvaus laitteiden hintaerosta)
    • Pura kauppa ja saa kaikki rahasi takaisin

    ”Asiakkaidemme turvallisuus on meille ensiarvoisen tärkeää. Vaikka Galaxy Note7:n myynti ei ole alkanut Suomessa, kehotamme kaikkia Galaxy Note7:n silti omistavia varmuuskopioimaan tietonsa, sulkemaan puhelimen ja lopettamaan sen käytön”, sanoo Samsung Electronics Nordicin Corporate Vice President & Head of Mobile Division Lars Jansson.

    ”Haluamme pyytää kaikilta Galaxy Note7 -asiakkailtamme syvästi anteeksi, ettemme ole täyttäneet Samsungille asettamianne laatuodotuksia. Kiitämme teitä kärsivällisyydestänne ja pahoittelemme syvästi aiheuttamaamme harmia”, Jansson jatkaa.

    Samsung kertoo jatkavansa yhteistyötä asiaankuuluvien viranomaisten kanssa ja tekevänsä kaikkensa, jotta tilanne saadaan ratkaistua. Yhtiö kertoo nyt ensisijaisesti keskittyvänsä jokaisen Galaxy Note7 -laitteen palauttamiseen ja vaihtoon, jotta kuluttajia koskevat riskit saadaan minimoitua.

    Edelleen on epäselvää, mikä alkujaan aiheutti Galaxy Note7:n räjähdykset. Ensin tapauksista syytettiin viallisia akkuja, mutta myös turvallisiksi luullut laitteet jatkoivat räjähtelyä, joten syy lienee syvemmällä kuin itse akuissa.

    Jatka lukemista...
     
Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.

Jaa tämä viestiketju