1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Älyluuri Huawein seuraajaksi

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja joku88, 22/7/12.

1. joku88

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    -
    Eli nykyisin käytössä ensimmäinen kosketusnäyttö ja android puhelin huawei u8180 jossa pieni 2,8" näyttö.
    Tarkoitus on hankkia uusi puhelin noin kolmeksi vuodeksi hinta max. 400e.
    Puhelimella on tarkoitus pelata pelejä, selata nettiä, kuunnella sillointällöin musiikkia, kestävyys?, kamera pitäisi olla suht hyvä(yli 5mpx). Olen katsellut lumia 800 ja galaxy s2 ja ne tuntuisivat parhailta vaihto ehdoilta tällä hetkellä kommentoikaa mikä kannattaisi hankkia.

2. eddyDC1

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Moto G
    Tuohon hintaan kyllä tuon sgs2 ottaisin

3. hullu

Tykkäykset:
    5
  4. joku88

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    -
    Kävin äsken gigantissa kokeilemassa SGS2 ja todella hyvältä tuntui, mutta onko se hintansa arvoinen?
    Huaweita tuskin enää hankin.

5. HighFlyer

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Huawei Honor (U8860)
    Vaikka sanoitkin että et Huaweitä enää ostaisi, niin silti kyllä ehdottaisin tuota yllä mainittua Ascendia.
    Itse olen sitä hieman räpeltänyt ja se tuntuu hyvältä kädessä, tehokas ja tyylikkään näköinen.

Toinen vaihtoehto, joka itsellä lähti tilaukseen, on myös Huawei: http://www.gsmarena.com/huawei_u8860_honor-4197.php
    Gigantin verkkokaupasta lähtee nyt hintaan 265. Ei nyt kaikilta osin pärjää kalliimille luureille, mutta antaa omasta mielestäni specsejä katsoen ihan vahvan vastuksen niille.

Toisaalta budjettisi on sen verran suuri, että tuohon hintaan kyllä saa myös esim. juuri tuon SGS2, tai muutaman kympin päälle laittamalla niin vaikkapa HTC sensation XE, jota ainakin täälläpäin myydään hintaan 427 :)

Itse kyllä suosittelen lämpimästi tutustumaan tuohon Huawein halvempaan malliin, mutta nuo muut ovat myös erittäin hyviä valintoja :)

Jaa tämä viestiketju