1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Äänieditorista

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Kirppu, 16/12/04.

1. Kirppu

Tykkäykset:
    0
    Olen yrittänyt SE:n Äänieditorilla siirtää MP3 äänenpätkää puhelimeen. Olen laittanut siihen A ja B kohtiin pätkän alkamis- ja päättymiskohdan. Silti saan joka kerta puhelimeen kokonaisen biisin. Äänieditori jopa soittaa sen pätkän, mutta siirtää kaiken. Missä mahtaa olla vika? Ideoita?

2. maekioe

Tykkäykset:
    0
    Tuolla tavalla et poista niitä pois-rajattuja kohtia, vaan ne tulevat mukaan. Koita josko saisit jotenkin ne poistettua ja sitten tallennettua vain sen pätkän. (Koita ensin vaikka ihan painamalla Del).

3. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Tai sitten vain pätkäiset esim. MP3 Trimmerillä (ilmainen googlellakin löytyvä ohjelma) mp3:n sen pituiseksi kuin haluat, ja siirrät sitten tuolla Äänieditorilla.

4. Kirppu

Tykkäykset:
    0
    Mp3 trimmeri

Enpä onnistunut löytämään kuin sellaisen joka menee Macintoshiin. ?!

5. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Re: Mp3 trimmeri

Sori, muistin nimen väärin. Se olikin Mp3 Trim. Mut tuossa suora linkki ohjelmaan: http://www.logiccell.com/~mp3trim/mp3Trim.zip. Ja pelittää Windowsilla..

6. Kirppu

Tykkäykset:
    0
    Tuo linkki ei toiminut, mutta ei se mitän. Avullasi osasin etsiä oikeanlaista ohjelmaa ja löysinkin. Oli niin helppo käyttää että minäkin osasin sitä käyttää. Tässä tämä jos joku muu tarvii myös.
    http://www.yaosoft.com/ -> COOL MP3 Splitter 1.2

7. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    No hyvä jos löysit. Mut mä väitän vieläkin että tuo linkki toimii ;) Äsken klikkasin sitä ja, ohjelma löytyy. Tiedä sitten riippuuko jotenkin koneesta..

Jaa tämä viestiketju