1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Ääkköset @MPX200

Keskustelu osiossa 'Motorola ja Lenovo', aloittaja s0puli, 12/2/05.

1. s0puli

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Monia
    Ei vain onnistu. Olen kokeillut * painamista pitkään, se vaihtaa vaan tekstin syöttötapaa. T9 config utility ei suostunut asentumaan, setup sanoo "This is not a valid Windows CE application" tai jotain sinne päin. Auttaako päivitys Windows Mobile 2003:een? Jos sen teen, miten saan Windows Mobile 2002:n takaisin, jos tulee huoltotarvetta? ;) Kiitoksia avusta!

2. Luke

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S5
    Itse vuorostani sain asennettua tuon T9 Config Utilityn, mutta en silläkään saa ääkkösiä aikaiseksi. Ääkköset saan pelaamaan vain silloin kun valikot ym. on saksaksi. "*" painamisella sama vaikutus kuin s0pulilla.

3. Blur

Blur Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Nokia N9 16GB + DNA / HTC Desire Z + Saunalahti
    2002:n kanssa en tiedä mutta 2003:ssa se kielen vaihto onnistuu *-napista ja tällöin vaikka ruotsi -> ääkköset toimii.

4. s0puli

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Monia
    elikkäs se on sitten 2003:n asennus paikallaan. löytyisikös mistään sitä 2002:sta, jos sattuis tarvitsemaan?

5. Blur

Blur Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Nokia N9 16GB + DNA / HTC Desire Z + Saunalahti
    Kyllä se löytyy jos sitä tarviaa, mulla oli paketti mutta näköjään oon poistant..

6. zipp

Tykkäykset:
    0
    Olettehan valinneet ensin sieltä T9 asetuksista esim. saksankielen? Siis ihan valikosta käynnistätte sen ohjelman ja valitsette sieltä language dll saksa.

7. joel

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    HTC Desire Saunalahti
    sitten se pyytää käynnistään uudelleen luurin, ei vaan toimi, aina samat takasin vaikka on vaihtanu noita..

8. jpjk

Tykkäykset:
    2
    Jos joku löytää t9finnish.dll, niin ongelma on ratkaistu. Mitään muuta ei tarttis löytää kuin toi tiedosto =) Ja sitä ei vissiin saa suomi-mpx200:sta, koska se on suojattu tiedosto. Mutta voisko joku suomi-mpx200:sen omistaja kokeilla, saako tota kopioitua?

9. zipp

Tykkäykset:
    0
    Tuliskos siihen sitten suomenkielinen ennakoiva tekstiviestin syöttö, jos tuo finish.dll:n saisi?

Onko jotain ohjelmaa jolla saa niitä ROM tiedostoja kopioitua tai vaihdettua? Ainakaan minä en saa niitä suoraan kopioitua kuten muita tiedostoja.

10. jpjk

Tykkäykset:
    2
    http://www.ppcw.net/index.php?itemid=1163[/url]

Tossa ohjeet miten saa ääkköset toimimaan. Enää se t9finnish.dll jostain =)

Jaa tämä viestiketju