Älykellot

Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
8
Puhelinmalli
iPhone SE 2020
Oottekohan ymmärtänyt nuo seisomistunnit ihan oikein? Saat yhden tunnin kun seisot minuutinkin jonkun tunnin aikana, eli jos käyt vaikka kesken unien vessassa, niin tulee yksi.
Oletetaan, että kävelet sänkyyn nukkumaan klo 00.10 (1. tunti), heräät käymään vessassa 3.00 (2. tunti), herätyskellosi soi 5.50 (3. tunti) ja nouset ylös teet aamutoimesi 6.00 jälkeen (4. tunti), olet töissä 7.05 (5. tunti), tässä vaiheessa sinulla on siis jo 5h seisomistunteja klo 7.05.
Ei mulla ainakaan kertaakaan oo mitään ylimääräisiä ole tullut kolmen eri AW:n aikana eikä näytä yöllä seisomistunteja ellen ole seisaallaan ollut.
Tätä olin myös tulossa sanomaan. Se ei suinkaan ilmaise tunteina kauanko olet seissyt, vaan sitä, kuinka monena tuntina olet noussut seisomaan.

Petsku.j

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
17   0   1
Reaktiopisteet
131
Puhelinmalli
Iphone 12 128GB
Mistä Apple watch sen tietää millon seisaus on? Pidätkö normaalisti ranteessa? 😁
Pidän normaalisti ranteessa. Tiedän myös mitä seisomistunnit on. Tuo on ihan normi juttu apple watchilla, kyllähän tuo päivälläkin monesti rekisteröi seisontatunnin välillä kun vähän kättä liikuttaa :)

Petsku.j

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
17   0   1
Reaktiopisteet
131
Puhelinmalli
Iphone 12 128GB
Oura ring aikoinaan, nykyään whoop 3.0 ja vaimo molemmat on sitä mieltä että en juokse öisin vessassa vaan korkeintaan käännän kylkeä.
Koska foorumilaisena myös apple watchit vaihtuu kuukausittain niin tiedän että tuo on ominaisuus ei vika :)

Howler88

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
14   0   0
Reaktiopisteet
4361
Puhelinmalli
iPhone 12 Pro Max & Oneplus 7 Pro
Pidän normaalisti ranteessa. Tiedän myös mitä seisomistunnit on. Tuo on ihan normi juttu apple watchilla, kyllähän tuo päivälläkin monesti rekisteröi seisontatunnin välillä kun vähän kättä liikuttaa :)
Oiskohan tossa sit jos pitää vaikka hipenen liian löysällä ja pääsee heilahtaa kovemmin nii tulkitsee seisomiseksi?
Mulla tulee aina 10 vaille tasatunnin ilmoitus, että nouse ylös jos olen istunut koko sen tunnin.
Ei oo koskaan itsestään rekisteröinyt noita tunteja istualtaan tai saati yöllä makuullaan, 2x series 4 ja nyt series 6 ollut käytössä. Pidän kelloa aika tiukalla aina, sen verran et välillä jopa ahistaa mut veri kiertää kuitenkin. 😂

eihajua

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
2   0   0
Reaktiopisteet
14
Sama juttu. Latasin kellon päivityksen jälkeen ja seurailin, miten akku kuluu. Nyt 17 tunnin käytön jälkeen akkua jäljellä 72%. Käytössä Watch3.
Onko teillä Samsungin puhelimet? Itsellä Oneplus ja päivityksen jälkeen kellossa akku hupenee huolella.

Mikaa__

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
16   0   0
Reaktiopisteet
69
Puhelinmalli
Vähän kaikkia kokkeiltu..
Ainakin mulla on s21ultra..

Petsku.j

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
17   0   1
Reaktiopisteet
131
Puhelinmalli
Iphone 12 128GB
Oiskohan tossa sit jos pitää vaikka hipenen liian löysällä ja pääsee heilahtaa kovemmin nii tulkitsee seisomiseksi?
Mulla tulee aina 10 vaille tasatunnin ilmoitus, että nouse ylös jos olen istunut koko sen tunnin.
Ei oo koskaan itsestään rekisteröinyt noita tunteja istualtaan tai saati yöllä makuullaan, 2x series 4 ja nyt series 6 ollut käytössä. Pidän kelloa aika tiukalla aina, sen verran et välillä jopa ahistaa mut veri kiertää kuitenkin. 😂
Paha sanoa, nää on näitä henkimaailman juttuja :)

kyllä se mullakin suurimman osan tunneista hyvin huomaa :)

Mattiboy

Aktiivinen jäsen
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
139
Puhelinmalli
iPhone 11 Pro
Oottekohan ymmärtänyt nuo seisomistunnit ihan oikein? Saat yhden tunnin kun seisot minuutinkin jonkun tunnin aikana, eli jos käyt vaikka kesken unien vessassa, niin tulee yksi.
Oletetaan, että kävelet sänkyyn nukkumaan klo 00.10 (1. tunti), heräät käymään vessassa 3.00 (2. tunti), herätyskellosi soi 5.50 (3. tunti) ja nouset ylös teet aamutoimesi 6.00 jälkeen (4. tunti), olet töissä 7.05 (5. tunti), tässä vaiheessa sinulla on siis jo 5h seisomistunteja klo 7.05.
Ei mulla ainakaan kertaakaan oo mitään ylimääräisiä ole tullut kolmen eri AW:n aikana eikä näytä yöllä seisomistunteja ellen ole seisaallaan ollut.
Nojoo tämä käy järkeen. Eli ymmärryksessä oli vikaa 😁

Kiitos nyt kuitenkin tästä valaisusta 👍

massimo

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1240
Onko teillä Samsungin puhelimet? Itsellä Oneplus ja päivityksen jälkeen kellossa akku hupenee huolella.
En tiedä mikä plussa sulla on, mutta mulla 8 pro ja päivityksen jälkeen ei ainakaan vielä mitään muutoksia.

eihajua

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
2   0   0
Reaktiopisteet
14
En tiedä mikä plussa sulla on, mutta mulla 8 pro ja päivityksen jälkeen ei ainakaan vielä mitään muutoksia.
7 pro täällä. Mistä lie johtuu moinen itellä. Toki nyt viime latauksen jälkeen taas hiukan parempi. Sais silti toimia ekg ja muut...

pinato

VIPpi
Palaute - 100%
28   0   0
Reaktiopisteet
5500
Puhelinmalli
Huawei P30 Pro
Tuliko tuossa eilisessä päivityksessä jotakin muuta joka pitäisi näkyä kellossa kun tuo verenpaine ja happijuttu joka ei kumminkaan toimi kun samsungin puhelimien kanssa.
Minä en ole huomannut yhtää mitään muutoksia tai lisäyksiä entiseen verrattuna.Ja sampan 2 kellona.
Se ainakin tuli lisäyksenä että nyt menee noin 2.5% tunnissa virtaa kun ennen päivitystä meni 1.5% tunnissa.

tmm

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
1863
Puhelinmalli
OP7T | Nokia 8 (työ)
Siinä lykätään asetuksista tuo päälle niin aplikaatioon tulee puolen tunnin välein mittaukset muistiin. Yllättävän hyvin on toiminut, omassa ranteessa onnistuu ehkä 80% taustalla tehtävistä SPO2-mittauksista. Tuohon Pro:hon on laitettu uusi mittausyksikkö ja ne ledit, voisiko olla vaikutusta. Itsellä oli aiemmin GT2 ja ei ollut läheskään näin luotettava onnistumaan manuaalimittauksella.
Mitä jatkuvalla SpO2 tekee? Miten arvo muuttuu terveellä ihmisellä? Eikö se ole koko ajan 97/98?

Tilasin itselle Belgiasta erillisen SpO2 mittarin, koska covid-toipilaana se kiinnostaa minua. Ja koska minun arvo oli 90 kun se sairaalassa mitattiin kun minut kotiutettiin.

Älykello antoi 97/98 pari päivää kotiuttamisen jälkeen. En usko tuohon arvoon. Minusta se on liian hyvä enkä usko että olisin niin nopeasti parantunut. Ja siksi odotan edelleen oikean mittarin saapumista,että pääsen arvoja mittaamaan.

Viimeksi muokattu:

massimo

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1240
Tuliko tuossa eilisessä päivityksessä jotakin muuta joka pitäisi näkyä kellossa kun tuo verenpaine ja happijuttu joka ei kumminkaan toimi kun samsungin puhelimien kanssa.
Minä en ole huomannut yhtää mitään muutoksia tai lisäyksiä entiseen verrattuna.Ja sampan 2 kellona.
Se ainakin tuli lisäyksenä että nyt menee noin 2.5% tunnissa virtaa kun ennen päivitystä meni 1.5% tunnissa.
Mitähän tarkoitat tuolla happijutulla? Veren happi on ollut mun watch 3 kellossa jo pitkään ja ei mitään ongelmia. Tiedot siirtyy puhelimeenkin. Puhelin OnePlus 8 Pro. Nyt päivityksessä tuli verenpaine ja sydänkäppyrä. Nämä eivät toimi.

Anademus

Puhelinkokemusseikkailija
Palaute - 100%
42   0   0
Reaktiopisteet
7571
Puhelinmalli
Joku lippulaiva
Mitä jatkuvalla SpO2 tekee? Miten arvo muuttuu terveellä ihmisellä? Eikö se ole koko ajan 97/98?

Tilasin itselle Belgiasta erillisen SpO2 mittarin, koska covid-toipilaana se kiinnostaa minua. Ja koska minun arvo oli 90 kun se sairaalassa mitattiin kun minut kotiutettiin.

Älykello antoi 97/98 pari päivää kotiuttamisen jälkeen. En usko tuohon arvoon. Minusta se on liian hyvä enkä usko että olisin niin nopeasti parantunut. Ja siksi odotan edelleen oikean mittarin saapumista,että pääsen arvoja mittaamaan.
Tuo on itsellä vaihdellut välillä 95-99 hieman riippuen mitä on tehnyt ja mikä on vuorokaudenaika. Tuskin tuo täysin tieteellinen kapine on, lähinnä kokeilin sen pitämistä päällä ja vaikuttaako akkuun. Tällä hetkellä se ei vaikuta vievän akkua normaalia enempää. Mietin itse tuolla jatkuvalla mittaamisella oman voinnin yleistä seuraamista.

Tuo SpO2-mittarin tilaaminen on varmasti hyvä sinun tilanteessa, kun saat luotettavamman mittauksen. Kun saat mittarin voisitko kertoa miten se eroaa kellon mittaamassa tuloksesta, olisi kiva saada vertailukohtaa miten luotettavia nuo kellot on.

pinato

VIPpi
Palaute - 100%
28   0   0
Reaktiopisteet
5500
Puhelinmalli
Huawei P30 Pro
Mitähän tarkoitat tuolla happijutulla? Veren happi on ollut mun watch 3 kellossa jo pitkään ja ei mitään ongelmia. Tiedot siirtyy puhelimeenkin. Puhelin OnePlus 8 Pro. Nyt päivityksessä tuli verenpaine ja sydänkäppyrä. Nämä eivät toimi.
No just tuota veren happipitoisuutta, mikälie tieteellinen termi sille, ja verenpainetta ei ole watch 2, ei ennen eikä jälkeen eilen tulleen päivityksen.
Sykkeen mittaa, mikä sydänkäppyrä?, ja puhelimena huawei p 30 pro.
galaxy wearable ja samsung healt, uusimmat versiot.

Hedgehog

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
15   0   0
Reaktiopisteet
296
Puhelinmalli
S21 Ultra
Itse en ole päässyt verenpainemittarin ääreen kalibroimaan Watch 3:stani että voisin mitata tuota verenpainetta.

Te ketkä olette päässet sen tekemään, miten tarkkaa kellon tekemä mittaus on ollut kalibroimisen jälkeen?

stunned

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
959
Puhelinmalli
RN4, Mipad 4, Nexus 10, Nexus 7 2013
Onko enää sellaisia kelloja, jotka toimisivat ilman puhelinta, eli saisi itse asetettua kellonajan yms. Lähinnä aktiviteettien seurantaa luonnollisesti kun ei yhteyttä luuriin

Hedgehog

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
15   0   0
Reaktiopisteet
296
Puhelinmalli
S21 Ultra
Mun Galaxy Watch 3:ssa joku suonenveto tänään, onkoha uudessa päivityksessä teht nyt jotain optimointia..?

8 tuntia kello ranteessa ja akku jäljellä 93%, tälleen tämä voisi aina kestää!

nisoini

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
3
Puhelinmalli
samsung galaxy y
Onko tietoa milloin active 2 toimis EKG ja verenpaine mittaus muillakin kun samsungin luureilla.

massimo

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1240
Mun Galaxy Watch 3:ssa joku suonenveto tänään, onkoha uudessa päivityksessä teht nyt jotain optimointia..?

8 tuntia kello ranteessa ja akku jäljellä 93%, tälleen tämä voisi aina kestää!
No, mitäs sä olet tehnyt sen kellon kanssa. Käyttänyt vain kellona eli kaikki muut pois päältä?

Top Bottom