Älykellot

eihajua

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
2   0   0
Reaktiopisteet
14
Active watch 2 minullakin ja päivitys tuli. Verenpaineita ja verensokeria en saa mitattua.

Nukkumattii

💤💤💤💤💤
Palaute - 100%
86   0   0
Reaktiopisteet
1043
Puhelinmalli
Riippuu päivästä
Active watch 2 minullakin ja päivitys tuli. Verenpaineita ja verensokeria en saa mitattua.
No verensokeria sinä et kellolla saa mitattua teitpä mitä hyvänsä,😉 mutta verenpaineen sekä ekg:n saat otettua käyttöön kun avaat kellosta verenpaineen mittauksen-> se lataa puhelimeen sen Samsung Health monitor apin. Ekg: pääset sit mittaamaan saman tien, mutta verenpaineen mittaus vaatii kalibrointia.

eihajua

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
2   0   0
Reaktiopisteet
14
No verensokeria sinä et kellolla saa mitattua teitpä mitä hyvänsä,😉 mutta verenpaineen sekä ekg:n saat otettua käyttöön kun avaat kellosta verenpaineen mittauksen-> se lataa puhelimeen sen Samsung Health monitor apin. Ekg: pääset sit mittaamaan saman tien, mutta verenpaineen mittaus vaatii kalibrointia.
Kerro vielä hölmölle miten tuo verenpaineen mittaus avataan?

Lugu

Aktiivinen jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
93
Puhelinmalli
Samsung S21 U
Huhujen mukaan Samsung olisi tuomassa ehkä myöhemmin tänä vuonna julkaistavalle kellolle jonkinlaisen verensokerin seurannan. Tiiä sitten kuinka paikkansapitävä on, mutta vaikka tulisikin niin eiköhän siinä mee kans pari vuotta että saa kaikki luvat 😀

Sniper

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
920
Puhelinmalli
Note8
Tällaisen laitoin aiemmin Watch3 ketjuun.

Mulla onnistui kun tein tässä järjestyksessä:
- päivitin kellon ohjelmiston
- päivitin kaikki puhelimen sovellukset Play kaupassa
- avasin Galaxy wear sovelluksen ja sieltä pienoisohjelmat
- pienoisohjelmiin oli listaan ilmestynyt ECG ja Blood Pressure, otin ne käyttöön
- käynnistin verenpaineen mittauksen kellosta, jolloin puhelin ohjasi ensin asentamaan Samsunh Health Monitorin Galaxy Storesta
- Samsunh Health Monitorin asennuksen jälkeen pääsin kalibroimaan verenpaineen mittauksen (tarvii oman verenpainemittarin, kolme mittausta tehtävä)
- ECG (EKG) ei mitään kalibrointeja tarttenu, muutama varoitus piti hyväksyä

eihajua

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
2   0   0
Reaktiopisteet
14
Mulla näkyi ekg ja blood pressure jo aiemmin ja päivitys ei muuttanut siinä mitään. Playsta päivitetty kaikki, mutta kellosta ei pääse mittaamaan verenpainetta.

Sniper

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
920
Puhelinmalli
Note8
Mulla näkyi ekg ja blood pressure jo aiemmin ja päivitys ei muuttanut siinä mitään. Playsta päivitetty kaikki, mutta kellosta ei pääse mittaamaan verenpainetta.
Vaatii toimiakseen myös Samsung Health Monitor appin, joka kait löytyy Galaxy Storesta, jos se ei ole vielä asentunut.

E: Mulla toi Samsung Health Monitor asentui automaattisesti kun kellosta käynnistin verenpaineen mittauksen.

Nukkumattii

💤💤💤💤💤
Palaute - 100%
86   0   0
Reaktiopisteet
1043
Puhelinmalli
Riippuu päivästä

Vaatii toimiakseen myös Samsung Health Monitor appin, joka kait löytyy Galaxy Storesta, jos se ei ole vielä asentunut.

E: Mulla toi Samsung Health Monitor asentui automaattisesti kun kellosta käynnistin verenpaineen mittauksen.
Juurikin näin👍

eihajua

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
2   0   0
Reaktiopisteet
14

Multa löyty nuo health apista, mut ei wear apissa ollu pienoisohjelmissa eikä siis kellossakaan, weird.

Nukkumattii

💤💤💤💤💤
Palaute - 100%
86   0   0
Reaktiopisteet
1043
Puhelinmalli
Riippuu päivästä
Multa löyty nuo health apista, mut ei wear apissa ollu pienoisohjelmissa eikä siis kellossakaan, weird.
Omituista. Lähtisin siitä, että poistaa koko wearable apin, kellon parituksen ja aloittaa ns. puhtaalta pöydältä.

Roadstar

Mainokseton
Palaute - 100%
8   0   0
Reaktiopisteet
2261
Puhelinmalli
S20 FE
No se! Hyvin paljon mahdollista. Minä ajattelin että sulla on joku Samppa. Mutta joo, voi olla joku omituisuus/yhteensopivuus juttu nyt tuon op:n kanssa kysymyksessä.

Tuo vaadittava Health Monitor on saatavilla vaan Sampan puhelimille. Itsekin jouduin siirtämään Watch Active 2:n parituksen Pixel 5:ltä S20 FE:lle. Sekä verenpaineen että EKG:n käyttöönotto menikin sitten mukisematta ja kellon tekemä mittaus verenpaineen suhteen täysin linjassa erillis-Omronin lukemiin.

pinato

VIPpi
Palaute - 100%
28   0   0
Reaktiopisteet
5474
Puhelinmalli
Huawei P30 Pro
Tuo vaadittava Health Monitor on saatavilla vaan Sampan puhelimille. Itsekin jouduin siirtämään Watch Active 2:n parituksen Pixel 5:ltä S20 FE:lle. Sekä verenpaineen että EKG:n käyttöönotto menikin sitten mukisematta ja kellon tekemä mittaus verenpaineen suhteen täysin linjassa erillis-Omronin lukemiin.
Jottako näin on ymmärrettävä että Huawein puhelimiin ei tuota happi ja verenpainejuttua saa.

Roadstar

Mainokseton
Palaute - 100%
8   0   0
Reaktiopisteet
2261
Puhelinmalli
S20 FE
Jottako näin on ymmärrettävä että Huawein puhelimiin ei tuota happi ja verenpainejuttua saa.

Ei se ainakaan mitenkään heittämällä mene sisään. Ainakin aiemmin mitä luin Xda:sta muiden kokemuksia tarvittavien komponenttien asentamisesta muilla kuin Sampan puhelimilla, niin totesin että ei ole vaivan arvoista ainakaan ennen kuin olen todennut nuo toimiviksi Sampan kanssa.

pinato

VIPpi
Palaute - 100%
28   0   0
Reaktiopisteet
5474
Puhelinmalli
Huawei P30 Pro
Ei se ainakaan mitenkään heittämällä mene sisään. Ainakin aiemmin mitä luin Xda:sta muiden kokemuksia tarvittavien komponenttien asentamisesta muilla kuin Sampan puhelimilla, niin totesin että ei ole vaivan arvoista ainakaan ennen kuin olen todennut nuo toimiviksi Sampan kanssa.
Kiitos, sitten ei mittailla verenpaineita eikä happijuttuja.

Pasi_1

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
13   0   0
Reaktiopisteet
4576
Puhelinmalli
Iphone mini 128
Huhujen mukaan Samsung olisi tuomassa ehkä myöhemmin tänä vuonna julkaistavalle kellolle jonkinlaisen verensokerin seurannan. Tiiä sitten kuinka paikkansapitävä on, mutta vaikka tulisikin niin eiköhän siinä mee kans pari vuotta että saa kaikki luvat 😀

Samoja huhuja oli apple watchin suunnalta. Mielenkiintoista kyllä miten toteutetaan ja varmasti monelle todella hyödyllinen ominaisuus jos toimii edes jotenkin luotettavasti.

Top Bottom