Älykellot

tmm

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
465
Puhelinmalli
OP3T | Nokia 8 (työ)
Amzfit GTR houkutellut. Onko muita järkeviä vaihtoehtoja?

-Akun kesto saisi olla ainakin viikon

-Ilmoitukset viesteistä ja puheluista, tottakai

-Jonkun näköinen IP luokitus tai roiskevesisuojaus, en ui kellon kanssa

-Hinta katto 250€, vai saako parempaa jos lisää muutaman lantin?

-Android toimivuus olisi oleellinen, puhelin One+ 6T

PS. Nyt käytössä Polar m430 joka olisi mukava päivittää "näyttävämpään"
itse odotan GTS:ää. Tietysti makuasia haluaako pyöreän vai kulmikkaan.
Kun GTS:n saa suomesta, haluan nähdä sen livenä ja jos koen, että bipiin verrattuna tulee tarpeeksi uutta, laitan sen about 150€ tiskiin.
Hyvä voisi olla myös Xiaomin tuleva WearOS versioinen, josta vasta huhuja.

Pasi_1

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
2   0   0
Reaktiopisteet
512
Puhelinmalli
Mate 20 Pro
itse odotan GTS:ää. Tietysti makuasia haluaako pyöreän vai kulmikkaan.
Kun GTS:n saa suomesta, haluan nähdä sen livenä ja jos koen, että bipiin verrattuna tulee tarpeeksi uutta, laitan sen about 150€ tiskiin.
Hyvä voisi olla myös Xiaomin tuleva WearOS versioinen, josta vasta huhuja.
Gts tulee myös hommattua emännälle bipin tilalle ellei sitten rikastu ja osta apple watchia.

Unnoticed

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
4770
Puhelinmalli
Mate 10 Pro
Amzfit GTR houkutellut. Onko muita järkeviä vaihtoehtoja?

-Akun kesto saisi olla ainakin viikon

-Ilmoitukset viesteistä ja puheluista, tottakai

-Jonkun näköinen IP luokitus tai roiskevesisuojaus, en ui kellon kanssa

-Hinta katto 250€, vai saako parempaa jos lisää muutaman lantin?

-Android toimivuus olisi oleellinen, puhelin One+ 6T

PS. Nyt käytössä Polar m430 joka olisi mukava päivittää "näyttävämpään"
Mitä olen itse katsellut, niin aika no-brainer tuo Gtr tuolla 150€ hinnallaan. Sitä en sitten tiedä, olisiko esim. Huawei watch Gt hyvä vaihtoehto, jos hinta on sama. Samsung Gear S3 Frontier olisi myös yksi hyvä vaihtoehto, ruma kylläkin ja aika vanha malli. Käyn itse kokeilemassa noita kolmea ja katsotaan mikä tarttuu mukaan.

Ja_Vi

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
258
Puhelinmalli
Oneplus 6T
GTS julkaisua jäin odottamaan. Saa nähdä tarttuuko siihen vai jatkuuko etsinnät.

Onko tuon GTS julkaisuajankohta jo tiedossa? Ulkomailta ostaminen ei ongelma mutta oliko tulossa myös tänne myyntiin?

Edit. Xiaomi Amazfit GTS - Black | Edullinen

Viimeksi muokattu:

hakke

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
34
Puhelinmalli
Asus Zenfone 6
Onko nuo Amazfit GTR:n mittaamat arvot kuinka tarkkoja? Hiton hankala löytää tästä kunnolla tehtyä testiä.

Unnoticed

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
4770
Puhelinmalli
Mate 10 Pro
Amazfit Gtr teräksen värisenä tarttui mukaan. Ihan jees laite, sykkeen paikkansapitävyydestä ei ole tietoa, kunhan nyt askeleet nappaa hyvin. Ei ole oikein hyvän näköisiä kellotauluja tuolla amazfit sovelluksen "varastossa".

Edit: 22h ollut käytössä, eikä akun varaus ole tippunut ollenkaan. Gps on ollut päällä ehkä 10min. Sykkeen mittaa kahdesti tunnissa. Unta oli seurannut yöllä, 2h 54min syvää unta ja 5h 26min "normaalia" unta. Nukun paremmin kuin 97% käyttäjistä. Syvä uni on pidempi kuin 90%:lla ihmisistä ja nukahdan nopeammin kuin 59% ihmisistä. Noottia antoi siitä, kun nukkumaanmeno meni puolille öin.

Viimeksi muokattu:
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
Puhelinmalli
Sony xperria Z3+
Onko nuo Amazfit GTR:n mittaamat arvot kuinka tarkkoja? Hiton hankala löytää tästä kunnolla tehtyä testiä.
Pari viikkoa ollut käytössä ja tieteellinen tutkimukseni on osoittanut että sykkeet mitä sattuu urheilu tilassa ja noin muutenkin ylipäätään. Askeleita laskee 20-25 % liian vähän. Muuten ei valittamista

tmm

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
465
Puhelinmalli
OP3T | Nokia 8 (työ)
Bipin askeleisiin olen luottanut. Tosin kerran kun kävelin A-B ja B-A GPS päällä ja trackaten, oli heittoa 10..15% matkassa. Askeleita en sitten verrannut. Mutta sykkyyn kanssa on kyllä aika arpomista urheillessa. Epäilen vanhaa rautaa ja vanhaa softaa syyksi. Esim. Spinning tunnin trackaan juoksumattona. Onko syys sitten askeleiden puute vai mikä, ei sykse aina nouse mittarin mukaan oikein. Loppujen lopuksi syke löytää oikean arvon, mutta sinne ei päästä suoraan.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
19
Puhelinmalli
Oneplus 7 pro
Onko täältä ketään tilannut Samsung Galaxy Watch Active 2? Ja jos on, niin oletteko saanut.

Ironcobra

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
67   0   0
Reaktiopisteet
92
Puhelinmalli
Oneplus 3T 128gb
Hou! Onnistuuko samsung healthin kautta settien ja sarjojen muuttaminen? Esimerkiksi penkkipunnerrus antaa automaattisesti 3x10 sarjaa ja haluaisin muuttaa esim 12 - - >10 - - >8 toistoa. Jälkeenpäin pystyy kyllä syöttämään mutta ei itse treenin ollessa aktiivinen. Saako sarjaa kuitattua tehdyksi jos esim penkkipunnerruksessa Watch ei tunnista joka toistoa ja haluaisi kuitata määrän tehdyksi?

Coypu

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
134
Puhelinmalli
Samsung Note 9, Samsung Tab S4
Onko täältä ketään tilannut Samsung Galaxy Watch Active 2? Ja jos on, niin oletteko saanut.
On saatu, siis kellokin, vai mitä kysyit? Tilasin saksan Amazonista. Toista viikkoa ollut käytössä.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
19
Puhelinmalli
Oneplus 7 pro
On saatu, siis kellokin, vai mitä kysyit? Tilasin saksan Amazonista. Toista viikkoa ollut käytössä.
Joo mulla on kans tulossa Lte versio. Mitenkäs sulla on akku kestänyt siinä?

Coypu

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
134
Puhelinmalli
Samsung Note 9, Samsung Tab S4
Joo mulla on kans tulossa Lte versio. Mitenkäs sulla on akku kestänyt siinä?
Otin bluetooth version 44mm, mahdollisimman iso akku, vähän kuluttavia. Lupailee tällä hetkellä 2d 17h aikoja. Ei oikein ole vielä saanut käsitystä kuinka pitkään se oikein toimii. Mulla on se samsungin duo laturi, hiukan hidas lataamaan.

Ironcobra

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
67   0   0
Reaktiopisteet
92
Puhelinmalli
Oneplus 3T 128gb
Nonii, helvetin hienosti meni E-sim aktivointi. Omaelisan kautta tilasin esimin olemassa olevalle numerolleni jota käytän puhelimessa. Noh, en tajunnut että se sitten päätti sulkea mun perus sim kortin puhelimesta joten luurista lähti verkko veks. No sit puhelin wifiin ja aktivoin Galaxy watchin tolla esim qr koodilla. Nyt mulla on verkko kellossa mutta puhelin mykkä. Mitä tein väärin? Luulin että kun aktivoin esimin omalle puhelinnumerolle niin voin käyttää samaa numeroa puhelimessa ja kellossa. Nyt haluaisin saada puhelimen takaisin verkkoon mutta ei taida ilman uutta sim korttia onnistua? Omaelisan kautta yritin aktivoida tätä vanhaa sim korttia uudestaan mutta ei anna sitä tehdä.

Infra

Vuoden foorumilainen 2014/2018
Supermoderaattori
Palaute - 100%
63   0   0
Reaktiopisteet
14476
Puhelinmalli
Vaihtelee
Nonii, helvetin hienosti meni E-sim aktivointi. Omaelisan kautta tilasin esimin olemassa olevalle numerolleni jota käytän puhelimessa. Noh, en tajunnut että se sitten päätti sulkea mun perus sim kortin puhelimesta joten luurista lähti verkko veks. No sit puhelin wifiin ja aktivoin Galaxy watchin tolla esim qr koodilla. Nyt mulla on verkko kellossa mutta puhelin mykkä. Mitä tein väärin? Luulin että kun aktivoin esimin omalle puhelinnumerolle niin voin käyttää samaa numeroa puhelimessa ja kellossa. Nyt haluaisin saada puhelimen takaisin verkkoon mutta ei taida ilman uutta sim korttia onnistua? Omaelisan kautta yritin aktivoida tätä vanhaa sim korttia uudestaan mutta ei anna sitä tehdä.
eSIM toimii samalla tavalla kuin normaali SIM eli vain yhdessä puhelimessa kerrallaan. Elisa ei taida tarjota mitään Multi-SIM palvelua kellolle? Eli sun pitää nyt tilata vaan uudestaan se SIM-kortti puhelimelle ja jättää kello ilman SIM:iä. Tai sitten vaihtaa liittymä Telialle jossa saat kellolle saman numeron kuin puhelinliittymälle.

tonttu

Supermoderaattori
Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
8056
Puhelinmalli
Apple iPhone 8
No ainakin ohjeet ja tilausvahvistus kannattanee lukea.

Ironcobra

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
67   0   0
Reaktiopisteet
92
Puhelinmalli
Oneplus 3T 128gb
No ainakin ohjeet ja tilausvahvistus kannattanee lukea.
Joo siis tää perustui omaan tietämättömyyteen. Olisi pitänyt tehdä ilmeisesti uusi liittymä ja soitonsiirto sitten omasta puhelimesta. Jotenkin päässäni kuvittelin tätä multi-sim palveluksi vaikka se ei sitä ole. Huomenna kun pulju aukeaa niin hakemaan uusi fyysinen sim ja vaihtamaan se takaisin omaan käyttöpuhelimeen.

Onko täällä Elisan asiakkaita jotka ovat Galaxy watchiin ottaneet esimin käyttöön? Mikä on järkevin tapa hoitaa homma? Haluaisin siis niin että omaan numeroon soittamalla voi vastata kelloon tai puhelimeen vaikka puhelin ei olisi lähelläkään. Lisäksi pitäisi saada streamattua spotifyä salilla ollessa ilman puhelinta.

Megaman

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
2294
Puhelinmalli
iPhone 11 Pro
Joo siis tää perustui omaan tietämättömyyteen. Olisi pitänyt tehdä ilmeisesti uusi liittymä ja soitonsiirto sitten omasta puhelimesta. Jotenkin päässäni kuvittelin tätä multi-sim palveluksi vaikka se ei sitä ole. Huomenna kun pulju aukeaa niin hakemaan uusi fyysinen sim ja vaihtamaan se takaisin omaan käyttöpuhelimeen.

Onko täällä Elisan asiakkaita jotka ovat Galaxy watchiin ottaneet esimin käyttöön? Mikä on järkevin tapa hoitaa homma? Haluaisin siis niin että omaan numeroon soittamalla voi vastata kelloon tai puhelimeen vaikka puhelin ei olisi lähelläkään. Lisäksi pitäisi saada streamattua spotifyä salilla ollessa ilman puhelinta.
Vaiha liittymä telialle ja ota eSim multisiminä kelloon? Eiks telialla oo vielä joku erillinen liittymä kellolle?

Top Bottom