Viimeisimmät Samsungin kännykkä USB-ajurit (Samsung USB Driver for Mobile Phones)

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja halcyon, 20/11/10.

1. halcyon

halcyon Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    41
    Samsungin tarvittavat USB-ajurit kännyille löytyy Korean saitilta:

http://down.kr.samsungmobile.com/up...l/sw/SAMSUNG_USB_Driver_for_Mobile_Phones.exe

Asennuspaketista löytyvät normaalit kielivalinnat (Suomi, Englanti, jne).

Tätä kirjoitettaessa viimeisin versio on 1.3.1500, joka on uudempi kuin rapidshare ja muilla saiteilla pyörivä 1.3.450-versio.

Toimii myös x64-ympäristöissä ja Galaxy S-puhelinten kanssa (ainakin itselläni).

Sivu jonka kautta tuo linkki löytyi on Galaxy S Korean version tukisivu (SHW-M110S):

http://kr.samsungmobile.com/service/support/down/anycall.software.view.do?modelCd=SHW-M110S

Niin, ja lienee sanomattakin selvää, että jos nyt Kies toimii, ei kannata ihan huvin vuoksi päivitellä ajureitaan, koska sillä Kiesillä on taipumus mennä solmuun.

If it's not broken, don't fix it.

2. Timppa80

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Galaxy S, Froyo
    Johan se myrkyn lykkäs...
    Ei asennu enää USB ajurit eikä Kies. Miks mä tyhmä menin sotkemaan toimivan systeemin vaan sen takia, että halusin tuon Kiesin koneelle. Argh.
    Mulla oli yksinkertaisesti asennettuna usb ajurit jolla sain galaxyn usb tetheringin toimimaan ja käytettyä massamediana. Noh, kuningasidea oli asentaa kies. Poistin usb ajurit ja aloin asentamaan kiesiä. Kies "asentui", mutta käynnistettäessä antaa suunnilleen sata uutta ikkunaa, jossa lukee jotain initiavie error yms. Kies meni poistoon ja ajattelin asennella vaan uudelleen nuo usb ajurit koneeseen. Mutta mutta, eihän se nyt niin käynytkään. Koko paketti ei enää suostu asentumaan. "Ohjelma lakkasi toimimasta".
    Rekisteristä oon poistanut mielestäni kaikki kiesiin ja samsungiin viittaavat merkinnät ja koneelta kaikki kansiot.
    Osaisko kukaan jeesiä?!? :eek:

Jaa tämä sivu