Suojakotelo/kuori, silikonisuoja

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja andlin64, 22/5/12.

1. andlin64

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 520
    Arvoisat Nokian käyttäjät. Millä tavalla suojaatte omaa kännykkää naarmuilta, kolhuilta ym.? Itse ostin muutama kuukausi sitten jonkun halvan muovisen tarvike suojakuoren (maksoi noin 10e?). Tämä kesti pari kuukautta jonka jälkeen muoviosia irtoilee päivittäin, kohta koko kuori lähtee irti.

Itselläni käytössä Nokia 700 ja haluasisin tietää mitä kannattaa ostaa. Eli kertokaa mitä kannattaa ostaa ja mitä ei kannata.

Olen miettinyt seuraavaksi ostaa jonkun silikoonisuoja, luulen tämän kestävän paremmin?

2. bussifriikki

bussifriikki Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    64
    Puhelinmalli:
    Symbian-MeeGo -linjalla mennään
    Nokia N9 ja käytössä se Nokian oma silikonisuoja, jollainen tulee pakkauksessa. E7:ssa käytössä Nokian oma kovamuovisuojus. Kannattaa ostaa virallinen kuori niin pitäisi kestää.

Silikonisuojista vielä sen verran, että N9:n ja Lumia 800:n silikonikuorissa käyetty mattapintainen materiaali on paljon mukavampi kädessä, kuin esim. N8:n todella tahmea silikonikuori.

3. erh4be

erh4be Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    698
    Puhelinmalli:
    Nexus 5
    saatko mistään kaivettua kuvaa suojuksesta..?

4. bussifriikki

bussifriikki Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    64
    Puhelinmalli:
    Symbian-MeeGo -linjalla mennään
  5. smrk Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    39
    Minulla on C5-03:ssa Nokian silikonikuori ja Cellyn suojakalvo. Tämä tietenkään ei suojaa suoraan näyttöön tulevilta iskuilta (esim. terävä esine). Hyvä puoli on, että puhelin on aina suoraan käytettävissä eikä sitä erikseen tarvitse laittaa takaisin mihinkään koteloon. Kalvon asettamisessa kannattaa näyttö puhaltaa paineilmalla välittömästi ennen asentamista.

6. paroni Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    45
    Mulla on, GSM-Storesta tilattu valkoinen siliconi kuori, istuu hyvin, ja olen ollut tyytyväinen. Lumia 800 valkoinen.

Jaa tämä sivu