Samsung GT-15500

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja Niilpe, 4/4/11.

1. Niilpe

Tykkäykset:
    1
    Minulla on ollut tämä androidilla pyörivä Samsung GT-15500 n.3-4kk ja se on lähiaikoina valittanut enemmän ja enemmän tuota `android.process.media` lakkasi toimimasta ja että ohjelma pitää sulkea silloin, kun olen lataamassa sovelluksia tai kuuntelen musiikkia. Yritin 'alkuperäisten tietojen palautus' painiketta, ei toimi vieläkään ja nyt siinä ei ole muuta kuin ne perus sovellukset. Olisin melkosen ilonen jos joku osaisi autta asiassa. Kiitos jo etukäteen!
    1 henkilö tykkää tästä

2. datanomi09

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    0400-808875
    Ongelmia Samsung GT-15500

Minulla on ollut kanssa ongelmia kyseisen puhelinmallin kanssa. Ostin puhelimen kesäkuun puolivälissä. Kerran olen palauttanut tehdasasetukset ja nyt on taas alkanut tulla sama ilmoitus "Anteeksi! Prosessi android.process.media pysähtyi odottamatta. Yritä uudelleen.". Tämä ilmoitus tulee kun puhelimen avaa ja sitten kun yrittää ladata päivityksiä tai uutta sovellusta. Tehdaspalautusten jälkeen ei ollut mitään ongelmia, vasta sitten kun latasin useamman sovelluksen. Varmaa vastausta en tiedä, mutta luulenpa että puhelimen muisti on täynnä. Ihmettelen vain, että miksei ilmoitukset lopu vaikka sovelluksia poistaisi puhelimesta, jolloin pitäisi ja tuleekin puhelimeen lisää tilaa.

Jaa tämä sivu