Samsung Galaxy S / lisätarvikkeet kuoret, kalvot, telineet

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja skoltta, 20/7/10.

1. skoltta

Tykkäykset:
    0

2. Joni_R

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    DNA
    Tilasin ebaysta tällaiset näytön suojat: http://cgi.ebay.co.uk/3-Clear-Scree..._MobilePhonesCasesPouches&hash=item3f010972ca

Ja Zenus silikonikotelon. Näytön suojien sopivuus 99,5% (hieman jäi vajaaksi yhdeltä kulmalta) ja ei ole yhtään nihkeä tai vaikuta näytönn väreihin, yms. Zenus ei ole vielä saapunut, mutta siitä lisää sitten myöhemmin.

Lisäksi kyselin Suomen Samsungilta tästä: http://www.samsung.com/au/consumer/...x.idx?pagetype=acc_detail&subsubtype=car-kits

Ei kuulema ole suunnitelmissa tuoda pohjoismaihin... Sanoivat, että tilaa ulkomaisesta verkkokaupasta. On vaan aika hintava kuitenkin, pitäisi melkein nähdä ennen ostoa...

3. kocha

Tykkäykset:
    0
    Itse ostin autotelineeksi väliaikaisesti vk.comista tämän: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=31481 Galaxy S sopii mielestäni tähän hyvin. Itse teline on kuitenkin melko heppoinen, toki halpa. Ennestään oli Broditin autokohtainen teline johon ruuvasin tuo tuosta normaalisti teipillä kiinnitettävästä kannasta läpi. Tuli tukevampi kuin pelkällä teipillä.

Myös Broditilta on tulossa telineitä, joka varmaan menee hankinkaan kunhan saatavuus Suomessa paranee, esim tämä: http://www.brodit.com/productinformation.jsp?anr=512167&sortiment=null

4. tumu

Tykkäykset:
    0
    Itse olen e-villestä tilannut tavaraa. Hong kongissa sijaitseva suomalainen verkkokauppa. Tavarat tulee n.viikossa, eikä postikuluja tai muutakaan, ainakin jos ei tilaa kuin noin 50e edestä.

Onko tähän vehkeeseen olemassa jotain hyvää navigaattoria?

5. massimo Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    81
    Onko tähän vehkeeseen olemassa jotain hyvää navigaattoria?[/QUOTE]

Itse käytän CoPilot live navikaattoria ja olen ollut tyytyväinen, oli myös edellisessä puhelimessa (WiMo). Jos etsit ilmaista niin tähän en pysty auttamaan.

6. massimo Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    81
    Ostin Nokian autotelineen CR-115 ja täytyy sanoa että on paras teline joka mulla on ollut, saa lähes mihin asentoon tahansa. Hintaa kyllä oli, mutta aiemmat 10 euron telineet ovat olleet huonoja tähän verrattuna mutta tämäkin on siitä kiinni mitä haluaa. Aiemmista on loppunut säädöt.

7. MGM Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    391
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 930

8. massimo Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    81
    Tilasin aikoinaan zenus silikonisuojan ja nyt vasta huomasin että paketista löytyi myös näytönsuoja. Ajattelin kokeilla ja laitoin näytön päälle. Miten ihmeessä tällaista voidaan tehdä. Suoja oli sumea, ei kirkas. Repäisin samantien pois. Ei ollut mielestäni asennusvirhe :)

9. psxgamer

Tykkäykset:
    15
    Mainostetaas täälläkin kun autotelineistä on kerran kyse. Suora lainaus käyttökokemukset-ketjusta:

Sainpas eilen Verkkokauppa.comista tilaamani autopidikkeen ja Insmatin micro-USB autolaturin.

Tuota autopidikettä, nimeltä MyFoneKit CS Cradle V2.0 pitää kyllä suositella muillekin. Se on sama laite jota mm. MobileFun myy, mutta kalliimalla hinnalla:

Tässä linkit ihan hyviin YouTube videoihin tuosta:
    http://www.mobilefun.co.uk/dash-genie-in-car-holder-p23796.htm

Ja tässä pari ottamaani kuvaa telineestä:
    http://picasaweb.google.fi/104600135176528314285/Cradle#

Lisäys: Ja toimii kyllä hemmetin hyvin. Tuo ihmetarra tai miksikä sitä nyt pitäisikään kutsua, pitäytyy kiinni autossa ja puhelimessa, mutta ei jätä jälkiä. Ero aijempaan imukuppi-telineeseeni on valtava. Ja kun en autoa tällä hetkellä omista, ajaa tuo pöytätelineen ja junassa puhelimen toimiessa videolaitteena hyvin asiansa.

10. Joni_R

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    DNA
    Samalta myyjältä tilasin tuon Zenus silikonikuoren, ja tuli kyllä samalle iltaa vielä ilmoitus, että lähetetty... Tämä siis tapahtui 13.7. vieläei tuote ole kyllä kotiin päässyt. Jospa se huomenna tulisi.

11. massimo Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    81
    Nyt mulla on 3 eri suojakoteloa, kun hyvää ei kerralla saa niin pitää hankkia useampia.
    - Mesch case (se reikäinen); Paras näistä kolmesta. Pysyy paikallaan. Tosi upea Galaxy S tarra suojassa ja yksi ylimääräinen irrallisena :D
    - Zenus Leather Case Bar; Kova, sisältä "pehmustettu". Pieni pettymys (sininen alue takana liekö mainosalue), mutta hyvä tämäkin. Pysyy paikallaan.
    - Zenus silikonisuoja (musta); Pettymys. Liian löysä, parempia varmaankin löytyy. Mun mielestä ei kannata ostaa. Jos joku haluaa niin voin lähettää eikä tarvitse maksaa, ilmoita osoite. Saiko tänne tälläisen viestin laittaa ??

12. Liitu

Liitu

Tykkäykset:
    3
    Hieman kokemuksia suojakalvoista. Itse olen aina ollut tosi tyytyväinen Vikuitin (3M) kalvoihin. Tilasin Galaxyyn kalvon, asensin aamulla ja nyt pois. Kalvo ei toimi kapasitiivisellä näytöllä!! Tosi outoa. Ylensä kolmas tai neljäs kosketus tunnistui. En suosittele.

13. Blackbull

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Dna
    Laitoin pm:l osotteen mihin voi lähetellä.

14. Stefu

Tykkäykset:
    0
    Kiva! Vikuitin tuli tänään postissa ja huomenna pitäisin luurin saapua. Miten sitä kalvoa on sitten suositeltu niin paljon jos kerran on täysi susi? No huomennahan tuo sitten selviää....

15. massimo Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    81
    Luulisin (ei tieto) että nämä kaikki suosittelijat eivät ole käyttäneet kyseistä kalvoa Galaxyn kanssa vaan jonkun muun puhelimen kanssa joissa kalvo toimii. Kapasitiivisia näyttöjäkin on erilaisia, vaikka nyt joku tietäjä heittää että kaikki ovat samanlaisia mutta epäilen. Ostin Iphonelle tarkoitetun tikun (kokeilun vuoksi), mutta eipä toimi Galaxyssa, tosin en tiedä toimiiko tikku edes Iphonessa. Myyjäkin sanoi että tikku toimii kapasitiivissa näytöissä ja mainitsi että myös Galaxyssa.
    Sun kannattaa todellakin kokeilla itse ja tehdä omat johtopäätökset, näin minäkin teen ja olen monesti ollut eri mieltä muiden kanssa.

16. BenQuu

Tykkäykset:
    0
    Heips.

Mikäs microSD kortti kannattais hommata tähä Galaan? Onko hyötyy jos ottaa nopsempaa Classia olevan kortin ja käykö noi SDHC kortit?

17. Joni_R

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    DNA
    No niin, tulihan se kotelo. Kuten jo aiemmin mainittu, ihan 100% tyytyväinen ei voi olla, mutta 97%. Siistimmän näköisiä valun saumoja olen nähnyt, ja noilla pitkillä sivuilla tämä voisi olla hieman jäykempi, meinaa joskus vähän liian helposti päästä reunan päältä pois. Mutta eri tämä muuten huono tai iso minun mielestä ole.

18. massimo Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    81
    Mulla oli aluksi 8Gb class 4 SDHC kortti, vaihdoin tämän tällä viikolla class 8 korttiin. Mun mielestäni kuvat ja videot jne aukeaa kortilta selvästi nopeammin. Jos tämä on harhakuvitelma joidenkin mielestä niin, ei voi mitään, mulle riittää että tuntuu nopeammalta :)

19. Joni_R

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    DNA

Luulisin, että se nopeushyöty tulee kirjoitusnopeudessa. Lukunopeus noilla class 2-6 korteilla kai pitäisi olla sama...

20. Faktados

Tykkäykset:
    1
    Minulle tipahti ZAGGilta pari alennuskoodia, -25%. Pankaahan privaviestiä tjsp jos haluutte. First come - first served.

EDIT: Meni jo.

Jaa tämä sivu