Nokian asiakaspalvelu alhaalla?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Mysticization, 10/11/11.

  1. Mysticization Tunnettu jäsen

    Liittynyt:
    21/1/10
    Viestit:
    1081
    Tykkäykset:
    33
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S5
    Lähetin eilen Nokialle viestiä karttoihin ja sen päivitykseen liittyvästä ongelmasta sekä tänään toisesta ongelmasta. Molemmat viestit tätä kautta.
    Kummastakaan viestistä ei ole tullut sitä vastaanottovahvistusta ja eilen illalla tuli tällainen viesti:

    Warning: could not send message for past 4 hours

    Mail Delivery Subsystem ✆ MAILER-DAEMON@mgw-sa02.nokia.com

    **********************************************
    ** THIS IS A WARNING MESSAGE ONLY **
    ** YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE **
    **********************************************

    The original message was received at Wed, 9 Nov 2011 18:22:21 +0200
    from saencomzp17.europe.nokia.com

    [10.40.195.179]

    ----- Transcript of session follows -----
    451 4.4.1 reply: read error from mgw-mx.nokia.com

    .
    <ContactCentre.Europe@nokia.com>... Deferred: Connection reset by mgw-mx.nokia.com

    .
    Warning: message still undelivered after 4 hours
    Will keep trying until message is 1 day old

    Final-Recipient: RFC822; ContactCentre.Europe@nokia.com
    Action: delayed
    Status: 4.4.2
    Last-Attempt-Date: Wed, 9 Nov 2011 22:36:11 +0200
    Will-Retry-Until: Thu, 10 Nov 2011 18:22:21 +0200


    Käsittääkseni tuo siis tarkoittaa että Nokia ei ole vastaanottanut viestiä. Molemmat asiani ovat melko tärkeitä ja puhelimitse hoitaminen varmasti turhan hankalaa. Mitenköhän saisi viestit perille?
     
  2. Tennissukka

    Liittynyt:
    7/1/11
    Viestit:
    68
    Tykkäykset:
    0
    Lienee asiakaspalvelu ruuhkautunut hattuuntuneiden asiakkaiden vihaisista yhteydenotoista.
    Suurin ongelma tässä on se, että nämä asiakkaat ovat uskollisesti toistakymmentä vuotta ostaneet pelkästään Nokialaista.
    Lienee asiakaspalvelun väki henkisesti kovilla.
     
  3. bsod

    bsod Tunnettu jäsen

    Liittynyt:
    20/4/05
    Viestit:
    2034
    Tykkäykset:
    142
    Puhelinmalli:
    N/A
    Siellä on joku postia käsittelevä palvelin juntturassa. Jos koneita ei saatu kuntoon alkuiltaan mennessä, niin viestisi päätyi bittitaivaaseen (Will-Retry-Until: Thu, 10 Nov 2011 18:22:21 +0200).
     
  4. Manco

    Liittynyt:
    12/10/10
    Viestit:
    273
    Tykkäykset:
    22
    Puhelinmalli:
    N9, Lumia 925
    Itse en saanut vahvistusta vastaanotetusta viestistä mutta runsaan viikon kuluttua sain vastauksen kysymykseeni ja sekin vastaus oli puutteellinen. Surkeaa nokia!
     
  5. Tennissukka

    Liittynyt:
    7/1/11
    Viestit:
    68
    Tykkäykset:
    0
    Minulle tuli kesällä vastaus neljä kuukautta myöhässä. Jokin siellä tökkii. Puhelinnumeroon aina vastaavat mutta numero on maksullinen. Soitto tällä viikolla maksoi 2,5 euroa.
     
  6. member

    Liittynyt:
    29/6/05
    Viestit:
    508
    Tykkäykset:
    7
    Kai nyt ymmärrettävää että ollaan uskollisia kun miettii hinta/laatusuhdetta, "nokia care" on kyllä tosin huono vitsi. Paitsi että niin on äpplen ja samsunginkin kun niissä ei vaivauduta edes kertomaan puhelun hintaa.
     
  7. pojo

    Liittynyt:
    9/9/10
    Viestit:
    195
    Tykkäykset:
    7
    Samaa heittää minullekin. Ei ole Nokialla pullat hyvin uunissa kun tämmöinen perusasia ei ota toimiakseen.
     
  8. erh4be

    erh4be Tunnettu jäsen

    Liittynyt:
    3/1/12
    Viestit:
    3014
    Tykkäykset:
    438
    Puhelinmalli:
    Nexus 5
    mulle tuli sähköpostiin vastaus n. viikon odottelun jälkeen. pahoittelivat viivästymistä. kuulemma ruuhkaa :D
     
  9. Savonjussi

    Liittynyt:
    8/2/12
    Viestit:
    162
    Tykkäykset:
    19
    Puhelinmalli:
    E70, Lumia 800
  10. jaskavaan Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    14/11/05
    Viestit:
    794
    Tykkäykset:
    65
    Elämä on. Käytä Chattiä jos ei ole rahaa tai jos maileihin ei vastata.
     
  11. jaskavaan Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    14/11/05
    Viestit:
    794
    Tykkäykset:
    65
    Mikä tässä on "suurin ongelma"? Todella turhaa spekulointia vailla mitään faktaa.
     
  12. Tennissukka

    Liittynyt:
    7/1/11
    Viestit:
    68
    Tykkäykset:
    0
    Olet oikeassa. Typerää ja lapsellista spekulaatiota. Lienee nykyään asiakaspalvelu nopeampi koska yhä harvemmalla lienee nokialainen. Tosin juustohöylä lienee käynyt myös asiakaspalvelun henkilöstössä, joten tilanne lienee siltä osin ennallaan.
     
  13. pojo

    Liittynyt:
    9/9/10
    Viestit:
    195
    Tykkäykset:
    7
    Öh. Eiköhän tässä nyt ole enemmän kyse siitä, että asiakaspalvelun tulisi toimia kuten yritys lupaa:

    Nokiatuen mailista: 'Jos sinulla on lisää kysyttävää, älä epäröi ottaa meihin uudestaan yhteyttä vastaamalla tähän viestiin tai soittamalla asiakaspalveluumme (0303 8286 Avoinna arkisin klo 9-17, puhelun hinta lankapuhelimesta soitettaessa 0,0821 EUR/puhelu + 0,032 EUR/min. Matkapuhelimesta soitettaessa 0,19 EUR/min).'

    Vastaamalla viestiin tulee se virheilmoituksen kera takaisin. Ei anna kovin hyvää kuvaa asioiden toimimisesta. Vielä surkeammaksi tilanteen tekee se, kun katselee tämän ketjun postausten päivämääriä. Ongelma ei ole mikään yhden päivän sattuma.
     
  14. Mysticization Tunnettu jäsen

    Liittynyt:
    21/1/10
    Viestit:
    1081
    Tykkäykset:
    33
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S5
    En muista mikä ongelma oli tätä avausta tehdessä mutta sen jälkeen olen kerran-pari laittanut ihan onnistuneita tukipyyntöjä tuonne.
     
  15. Savonjussi

    Liittynyt:
    8/2/12
    Viestit:
    162
    Tykkäykset:
    19
    Puhelinmalli:
    E70, Lumia 800
    Joka kerta toiminut kuin junan vessa, nopeasti ja varmasti. Niin sähköposti, puhelin ja viimeksi kokeiltuna tuo chat.
     
  16. pojo

    Liittynyt:
    9/9/10
    Viestit:
    195
    Tykkäykset:
    7
    Laitoin viime viikolla nettilomakkeen kautta infoa tästä ongelmasta ja nyt asiaan tuli vastausta.

    "Kiitos yhteydenotostasi Nokia Care -asiakastukeen.
    Ikävä kuulla, että viestit eivät ole tulleet perille toivotusti.
    Olemme tutkineet asiaa, ja ongelmaa pyritään parhaillaan korjaamaan. Pahoittelen kovasti tästä aiheutunutta harmia."
     

Jaa tämä sivu