Muistikortin salasana

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja b, 17/11/05.

1. b

Tykkäykset:
    0
    Otin kännykästä pois muistikortin niin nyt se kysyy jotain salasanaa mistä mulla ei oo mitää hajua, voi olla hyvi mahdollista et joskus vahingos oon näppäilly siihe jonku salasanan.

Onko mahdollista jotenkin avata muistikortti vai onko sama kuin heittäisi kortin metsään?

Osaisko ne tehdä asialle mitään puhelin kaupassa?

Puhelimeni on 6230i.

2. MiCO

MiCO Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kokeile formatoida muistikortti, jos ei puhelimella onnistu niin kokeile vaikka muistikortinlukijaa, digikameraa tms. Muistaakseni salasanan saa selville avaamalla c:\system kansiossa olevan mmcstore tiedoston, käy ainakin s60-luureilla näppärästi..

3. b

Tykkäykset:
    0
    Puhelin on s40 mallia nii ei onnistu tuolta mmcstoresta salasanan selaaminen.
    Pitää mennä kysyy kaupasta et jos ne sais ton muistikortin auki.

4. Panda Vieras

Kokeilitko formatointia? Vai kysyykö salasanaa formatoidessakin? Vai onko kortilla sellaista tietoa että formatointi ei tule kyseeseen?

5. b

Tykkäykset:
    0
    Kysyy salasanaa formatoinnissakin. En sit tiiä osaako avata ton muistikorti jossaki asiantuntevassa liikkeessä.

6. MaTiAz Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Jos jollain tutullasi on 9210i niin voit sillä koittaa formata kortin. Kuulemma yksi harvoista malleista jotka ei välitä salasanasa formauksessa.

7. ZeLL

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Oneplus One
    Tai sitten jos kokeilet muistikortinlukijalla, meillä se on vähän välittänyt salasanoista kun olen tietokoneelta formatin suorittanut

8. MaTiAz Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Meillä taas muistikortinlukija ei edes lue lukittuja kortteja.

9. simopot

Tykkäykset:
    0

Jaa tämä sivu