Motorola DROID RAZR 16GB + 16GB MicroSD | Päivittäin vaihtuva Nokialainen |
Kokoelmassa: Nokia 8910i, Uusi Nokia 3300, Nokia N-Gage, Priima Nokia 9500 yht. ~ 130kpl
Auto: Volvo 940 2.3 STW Automaatti '93, Nahkajakkarat ja sähköherkut, ml. vain 380tkm ;)
Muuta: Kotkan NUVA 2012-2013 Ollut 259 toimivaa luuria, sekä kolmatta sataa viallista
Puhelinhistoriaani | Facebook-Screenshot 14.5 | Haikkiksen Tasku | Huuto.net - kohteeni
Vastaan itse itselleni. Eli nyt kuvat menee galleryyn kun tein tehdasasetusten palautuksen. Vielä en ole koettanut entistä sd-korttia.
Ei mulle mitään vahvistusviestiä ole tullut, shaissia tais olla koko puheet. Vai?
Rahat saa toki takaisin, säästyisi vain liikkeeseenmarssimisen vaivalta kun saisi asiasta varmuuden. Noh, datat päälle. Kukaan ala maksamaan ylihintaa, 6,90/kk ja sillä sipuli.
Mä en kuitenkaan 1100:sta tähän siirtynyt ;)
Kokoelmassa: Nokia 8910i, Uusi Nokia 3300, Nokia N-Gage, Priima Nokia 9500 yht. ~ 130kpl
Auto: Volvo 940 2.3 STW Automaatti '93, Nahkajakkarat ja sähköherkut, ml. vain 380tkm ;)
Muuta: Kotkan NUVA 2012-2013 Ollut 259 toimivaa luuria, sekä kolmatta sataa viallista
Puhelinhistoriaani | Facebook-Screenshot 14.5 | Haikkiksen Tasku | Huuto.net - kohteeni
Gsm puhelimia v:sta -94 . 2 x Motorola, Philips, sitten noksuja...
Nyt pääkäytössä: Huawei U8800 (Aurora ICS 4.03 for u8800 - Version 2.04)ja Huawei G5510 Dual-SIM. Varaluureina: Nokia 5800XM (Navigaattorina ym.)+ Nokia N95-1(autossa)Varavaravaravara Huawei G2800 Dual-sim
Kyllä mulle ainakin vahvistusviesti ja itellan seurantakoodi tuli tänään. Ilmottivat että klo 24 vaihtuu liittymätyyppi.
Niitä tarkoitin jotka kertoivat noista satojen eurojen laskuista. Mutta eiväthän ne pidä paikkaansa, maksaa ei tarvitse, jättisummat näkyvät vain paperilla. rasittavaa silti, jos noin käy. Mrh. Melkein toivon etteivät puheet pitäneet paikkaansa ja koskivat vain ensimmäisiä luureja.
Kysymyksenä, onko kenelläkään uuden liittymän avaajalla noussut saldo huimiin korkeuksiin, vai koskeeko bugi ainoastaan asiakkaita, jotka ovat käyneet vaihtamassa liittymätyyppiään?
Myös täällä ensimmäinen kosketus android-maailmaan. Vuorokauden olen puhelimella leikkinyt ja täytyy sanoa että olen tyytyväinen. Ainoat ongelmat tällä hetkellä tuntuvat tulevan tuosta virtuaalinäppäimistöstä koska aina olen fyysistä qwertyä käyttänyt. Toivottavasti se siitä helpottuu kun tottuu moiseen. Otan myös ilolla vastaan ehdotuksia vaihtoehtoisista softanäppiksistä joissa olisi nopea ja helppo pääsy nuolinäppäimiin.
WiFiä en ole vielä päässyt testaamaan niin en voi siitä kommentoida. Hieman pelottaa nuo useat kommentit sen jatkuvasta pätkimisestä tai verkon kadottamisesta. Näyttöön olen todella tyytyväinen. Kompassi näyttää ihan mitä sattuu, mutta olen testannut sitä vain sisäoloissa, joten parempaa hetkeä odotellessa. Akkukeston toivon hivenen paranevan muutaman latauksen jälkeen, katsotaan mitä tapahtuu.
Tilasin paketin netistä, mutta kun täällä niin kovasti maalailtiin piruja seinille, niin kävin hakemassa luurin eilen Helsingin kaivokadun shopitista. Samalla siirsin vanhan liittymäni elisalta saunalahden alle ja täti antoi vanhalle simmille ilmaiseksi megan yhteyden siksi aikaa että saan uuden korttini. Varsin mukava yllätys.
Oman liittymätyypin vaihdon tilasin alkuviikosta ja joskus eilen iltapäivällä tuli tekstiviesti, että liittymätyyppi vaihtuu klo 24.00. Aamulla kun katselin oma.saunalahdesta niin tänään näkyi tuo Norppa+ kampanja tai jtn. Ei suinkaan mitään bugeja vaikka tyyppiä vaihdoinkin, toimituskin oli mielestäni todella ripeä.
Onkos joku hommannut tuota puhelinta Soneran kautta? Ilmeisesti kamera on hieman vaatimattomampi pikseleiltään, mutta onkohan laitteissa muita eroja?
Viimeksi muokannut: Mele; 26.11.10 klo 20:56.
Sit Down Lay Back And Drink A Bottle Of Hennessy
Vaihda kännykkäsi uuteen. Vanhastakin kapulasta irtoaa vielä tuohta. Katso tarkat hyvityshinnat osoitteesta: www.kapulanvaihto.fi
Tehdasasetusten palautuskaan ei auttanut. Edelleenkin SD-kortti ryppyilee ja katkoo yhteyttä aina kun sille yrittää siirtää dataa tietokoneesta tai ladata netistä.
Nykyinen: -=Samsung Galaxy S=-
Haudatut: Nokia RinGo -> Nokia 5110 -> Nokia 3210 -> Siemens C55 -> Samsung X100 -> Nokia 7710 -> SonyEricsson k810i -> HTC Touch Diamond ->
Laitoin puhelimen tilaukseen muutama tunti sitten tuolta oma.saunalahti-palvelusta vanhana asiakkaan. Pystyykö tilausta seuraamaan jotenkin tuolta ja pitäisikö sen tulla heti näkyviin?
Mailiin pitäisi tulla Seurantakoodi.
Luuri:
HTC One X
Liittymä:
Tikka+ Galaxy S kampanja! 1.95e/kk, 3000min puhetta ja megan netti. Arvaa vaihdanko liittymää enää ikänä ;)
Ilmainen 2Gb Dropbox +256Mb Extraa!
Ja mäkin tilasin mutta eipäsiellä oma.sa.lahdessa mitään kertamaksu juttua saanut valita ees. perke.le
olisin maksanut mielummin pois ton kerralla ku kakarat kuitenki rikkoo kaiken minkä saa käsiinsä ja uutta joutuu ostaa sit taas
Nokiaa ja Sonyerkkiä löytyy, liian paljon käytöstä jo vuodesta 1994..
Ne jotka ovat tilanneet puhelimen Saunalahdelta joutunevat hetken odottamaan. Tämä luuri on semmonen joka ensin myydään Elisa Shopiteista ja sitten kun tavaraa riittää alkaa sauniksen postitukset. Näin Elisa Shopitista kerrottiin. Saunikselta tilasin ja nyt on liikkeeseen jätetty yhteystiedot jotta ilmoittavat kun luuria saatavilla. 30 kappaleen erä oli parissa tunnissa myyty loppuun.
Käytössä: HP Pre3 | B&O Serenata | iPhone 3 GS
Liittymät: Saunalahti | Elisa | TeleFinland | DNA | DNAPro
Puhelinhistoriaani: qwertyi.webs.com/
Mac OS X | Windows XP | 7 | 7 Starter
Osta ulkomailta! Verkosta ostamiseen keskittynyt foorumi. Nyt juttua myös blogissa.
Nykyinen: -=Samsung Galaxy S=-
Haudatut: Nokia RinGo -> Nokia 5110 -> Nokia 3210 -> Siemens C55 -> Samsung X100 -> Nokia 7710 -> SonyEricsson k810i -> HTC Touch Diamond ->