Tällä hetkellä Sledge käytössä, mutta pitäs varmaan vaihtaa kun sarjaki loppu.. Lisäks mulla on Ihimemies, Dreamer, Feuer Frei, Breaking The Law ja Lake Bodom..
Tällä hetkellä Sledge käytössä, mutta pitäs varmaan vaihtaa kun sarjaki loppu.. Lisäks mulla on Ihimemies, Dreamer, Feuer Frei, Breaking The Law ja Lake Bodom..
t. Antti
Puhelimeni tällä hetkellä: P1i. Liittymänä Saunalahti..
Guovan Tao tao :)
arivi: Mistäköhän mäkin saisin _täsmälleen_ samanlaisen soittoäänen?!
Bubble Bobble theme.
Blues Brothers theme.
Zelda - A Link To The Past theme.
Godfather theme.
Final Fantasy VI theme.
Kun koti soittaa; James Bond
Kun kamu soittaa; Mission Impossible
Kun "muijat" soittelee; Dancing queen
Ja sitä rataa..
Soittoääni: Marilyn Manson - Rock is dead
Herätysääni: Motörhead - Ace of spades
....ja muitahan ei noiden lisäksi juuri tarvitse, eihän?
Panjabi MC - Mundian To Bach Ke [tällä hetkellä käytössä]
Village People - Y.M.C.A [soi joskus]
Eminem - Lose Yourself [ensimmäinen tilattu]
-Z-
Eri profiileissa ovat:
Sledge Hammet theme
Tik Tak - Sekoitat mun maailman
Freeman - Ajetaan me tandemilla
Äiti soittaa: Tulee itse äänittämä "*Nimeni* Äkkiä kotia!"
Tik Takissa ja Freemanissa tietenkin on laulu mukana.
Toissapäivänä S45:n omistajana mulla oli Phantom of the opera, mutta nyt on joku GD30:n perusääni.
Siemens M55 ja Saunalahti GSM.
Perusäänenä Led Zeppelin: Black Dog, basistikaveri kun soittaa -> Rush: Limelight Intro. Esatosta haettuja.
Hankin elämän. En siis käy foorumilla kuin satunnaisesti, joten vastaus viestiketjuihin saattaa kestää pitkäänkin. YV tavoittaa jos on asiaa.
Itellä on myös tuo ei tosin tällä hetkellä. Taitaa vaihtua sonera suvivirteen nyt kunhan saan konvertterin skulaamaan..Alunperin lähettänyt t65
Käyttää vain Nokiaa ja Soneraa:
9210, 9110, 6110, 6510 + 4xSonera
Itsellä The Ketchup Song polyfonisena, pitäis ehkä pistää wavinakin.
Mobnifossa uusimmat mobiilimaailman uutiset ja muut jutut! Mobnifo Facebookissa | Mobnifo Twitterissä
laitoin tänään "surfin bird" biisin wavina kännykkään ja tää musiikkihan on tunnari Stanley Kubrickin leffasta Full Metal Jacket ja sit toisena biisinä on midnight express eli keskiyön pikajuna lefan tunnari joka on paras tunnari mitä on
iMac 21,5"+2kpl Macbook+PowerMac G4+AppleTV+iPad 2 32Gb 3G White+2kpl iPhone 4S 64Gb White+Huawei U8800+2kpl DNA+1kpl Saunalahti+3kpl Sonera. Autona: Skoda Octavia Combi RS 2.0TDI DSG -08
Eiköhän se ole kuitenkin tuo Rage Against Machinen biisi tuosta Matrixista..Alunperin lähettänyt Mäksä
-Z-
Soittoäänenä:
The Offspringin kids arent allright.sj3
tai
You gotta go.sj3 =)
Viestin äänenä:
Terve kaveri.wav
Huawei U8800 - Aurora ICS
Mistä hait? Vai konvertoitko ja pätkit itse?Alunperin lähettänyt t65
"Tärkeää. Huom. Leivänpaahtimen sisäpuoli kuumenee käytössä."
Philips-leivänpaahtimen käyttöohje.
Miten niin pätkitkö saahan ne kokonaisinakin.Alunperin lähettänyt Haisuli
saa mutta parempia ne on jos ne pätkii alkamaan esim kerosäkeestäAlunperin lähettänyt Nemesis-88
iMac 21,5"+2kpl Macbook+PowerMac G4+AppleTV+iPad 2 32Gb 3G White+2kpl iPhone 4S 64Gb White+Huawei U8800+2kpl DNA+1kpl Saunalahti+3kpl Sonera. Autona: Skoda Octavia Combi RS 2.0TDI DSG -08
Mä en osaa edes pätkiä niitä, mutta ei sillä väliä kun haluan ne kokonaisina.Alunperin lähettänyt Mäksä
mä teen siten että ensin biisi soimaan winamppiin ja sitten winukan omalla ääninauhurilla nauhoitan minuutin pätkän alkaen kertosäkeestä ja jos haluun kokonaisena niin laitan mp3:na
Eikös tohon pätkimiseen tarvii jonkun erillisen ohjelma?? Jos joku muuten tietää linkkiä johonkin hyvää pätkimisohjelmaan (ilmainen), niin vois pistää tänne..Alunperin lähettänyt Nemesis-88
"Tärkeää. Huom. Leivänpaahtimen sisäpuoli kuumenee käytössä."
Philips-leivänpaahtimen käyttöohje.