Tulokset 1:stä 6:een 6:sta

Sijainti
    Oulu
    Suositeltu
    2
    Toripalaute
    1 (100%)

Question/Kysymys Nettipaketti DNA Joustava 350:n kaveriksi?

Eli pitäisi tähän HTC:hen saada netti, koska tämä laite tuntuu aika "rammalta" kun täytyy olla WLAN -verkkojen varassa. Ja operaattoria en ole ainakaan näillä näkymin vaihtamassa, eli DNA:ssa pysytään. Kysymys kuuluukin, että mikä DNA:n Liikkuva laajakaista -paketeista sopisi minun käyttötarkoitukseeni parhaiten? (S, M vaiko L)

Nettiä käytän nykyään lähinnä uutisten lukemiseen netistä (sivujen mobiiliversiot, johtuen yleensä panoulun hitaudesta), sosiaalinen media (facebook ja g+), sähköpostit jne. "peruskäyttö" + joskus uuden sovelluksen datan lataaminen (kuten GTA 3, jonka latasin WLAN:in yli tänään).

Eli tiivistettynä: onko Liikkuva laajakaista S "riittävän nopea" vai pitäisikö ottaa suoraan M, jolloin tuleekin seuraava kysymys: pieni hintaero (ei montaa euroa/kk) verrattuna L -liittymään, jossa kuitenkin jo nopeutta ihan tarpeeksi? Mutta kertokaa myös kokemuksia, jos "omistatte" esim. S -liittymän, että onko se mielestänne "riittävän nopea" yms.

Ps. En ole varma, että tuliko tämä oikealle alueelle, mutta modet siirtäköön/laittakoon lukkoon jos tarvis.
    Puhelimet: Nokia 6085 --> Nokia 3120Classic --> Nokia 3510i --> Nokia 5230 Navigation --> HTC Desire S --> Nokia 6555 --> Samsung Galaxy S2 White + SiyahKernel v3.1rc6 @ 1,6 Ghz / Quadrand Anvanced 6021 points --> Samsung Galaxy Note Black
    Liittymä: DNA Joustava 350 + DNA Liikkuva Laajakaista S
    Lue myös: Minun blogini

Bizarre:n avatar
    Sijainti
    Oulu
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Jos liittymästäsi löytyy jonkinlainen määräaikaisuus (eli puhelin 24kk/12kk tai etuoikeus 12kk) niin saat megan nopeuden 4 eurolla kuukaudessa.
    Historia: 3330>3410>5100>v200>K700i>7610>E65>L870>N97 mini>Galaxy S>S2
    Nykyinen: Lumia 800

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Kyllä se liikkuva laajakaista s melko pitkälle riittää, kunhan kärsivällisyyttä löytyy hieman. Itselläni sellainen käytössä ja hyvin olen pärjännyt. En ole havainnut tarpeelliseksi käyttää sivujen mobiiliversioitakaan, kunhan täydet n.500 kbps on käytössä. Edge- ja gprs verkoissa tiedonsiirrosta ei sitten tule mitään, mutta nopeudetkin tippuvat sinne 40 kbps:ään. Mutta tietenkin jos hinta ei ole este, niin ainahan nopeampi on parempi :D
    Ent.nokiaa5800 | Samsung Galaxy S Plus | DNA

Sijainti
    Oulu
    Suositeltu
    2
    Toripalaute
    1 (100%)
    No pitää miettiä vielä, että jos ainakin alkuun ottaisi tuon liikkuva laajakaista s:n ja kokeilisi sitä ja vaihtaa sitten nopeampaan jos on tarvetta.
    Puhelimet: Nokia 6085 --> Nokia 3120Classic --> Nokia 3510i --> Nokia 5230 Navigation --> HTC Desire S --> Nokia 6555 --> Samsung Galaxy S2 White + SiyahKernel v3.1rc6 @ 1,6 Ghz / Quadrand Anvanced 6021 points --> Samsung Galaxy Note Black

Testailija:n avatar
    Sijainti
    El mundo
    Suositeltu
    4
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt hulkkmi Katso viesti
    No pitää miettiä vielä, että jos ainakin alkuun ottaisi tuon liikkuva laajakaista s:n ja kokeilisi sitä ja vaihtaa sitten nopeampaan jos on tarvetta.
    Helppohan sitä on sitten nopeuttaa. Itse olen myös pärjännyt oikein hyvin S:llä.
    - Samsung Galaxy Gio + Dna Onni S + Dna Liikkuva Laajakaista S
    - Samsung Galaxy Tab 8.9 + Dna Liikkuva Laajakaista L
    - Blackberry 8100 + Saunalahti Norppa+ Kampanja
    - Puheluihin Suomesta ulkomaille hotcom.fi - se halvin

Sijainti
    Oulu
    Suositeltu
    2
    Toripalaute
    1 (100%)
    Mites muuten tuolla S:llä toimii videot esim. youtubessa? Onko hidasta esim. jotain 3-5 min musiikkivideota tms. tai vähän pidempääkin pätkää (5-10 min)? Ja yle areenan toiminta kiinnostaisi kanssa.

Kirjoitusoikeudet

• Et voi lähettää uusia viestiketjuja
  • Et voi lähettää vastauksia
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •