Tulokset 1:stä 9:een 9:sta

Sijainti
    talo
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0

Mistä edullinen/ilmainen 3G nettiyhteys vähäksi aikaa?

Otin DNA:n liikkuvan laajakaistan ja sain kaksi kuukautta ilmaiseksi. Kohta tuo aika menee umpeen ja taidan irtisanoa liittymän, jollei parempaa löydy tilalle. Onko kenelläkään ehdotuksia mitä tämän jatkoksi kannattaisi laittaa? Jos jonkun yhteyden saisi syyskuuhun saakka, niin se riittäisi. Mitä halvemmalla, sitä parempi. Ilmainen olisi täydellinen. Syyskuussa ja sen jälkeen tuskin tarvitsen mokkulaa muutenkaan, joten jos joku vastaavan tyyppinen ilmainen kokeilupaketti olisi passeli.
    käytä
    nuoruutesi-ennen-----vanhuutta,
    varallisuus-ennen----köyhyyttä,
    terveys-----ennen---sairautta ja
    aikasi--------ennen-kiirettä.

Suositeltu
    51
    Toripalaute
    1 (100%)
    Ei taida mitään ihan vastaavaa olla:

-Saunalahdella on mobiililaajakaistoissaan 14 päivän tyytyväisyystakuu aka. kokeiluoikeus.

-TeleFinlandilla ja Soneralla saa nettipaketin/data portaan kuukaudeksi ilmaiseksi (tai siis liittymän kk-maksun hinnalla), mutta tuohon sisältyy vain 20Mt tiedonsiirtoa.

Jos ja kun noista ei kumpikaan sytytä niin 384K kaistaa saa Soneraa lukuunottamatta kaikilta brändeiltä n. 10€ kuussa, hintaerot senteissä ja bitti on bitti tuli se sitten kenen verkon yli tahansa: valitsee vain minkä operaattorin 3G kuuluvuus on omalla alueella paras, jos käyttöä on jokapuolella niin Elisalla on keskimäärin laajin verkko. Tosin jos DNA on jo ja todettu toimivaksi, en näe mitään syytä vaihtaa pois.

Jos suurempaa nopeutta tarvitset, niin Saunalahti Prepaid taitaa olla halvin vaihtoehto (6,90 per viikko - latausbonusten vaikutus).
    It could be that the purpose of your life is only to serve as a warning to others.

Suositeltu
    5
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Juzt Katso viesti
    Jos suurempaa nopeutta tarvitset, niin Saunalahti Prepaid taitaa olla halvin vaihtoehto (6,90 per viikko - latausbonusten vaikutus).
    Saunalahden lisäpuheaikaa ei enää voi käyttää datansiirtoon! (Kuten ei myöskään mihinkään muuhun kuin Elisan, Kolumbuksen ja Saunalahden matkapuhelinliittymiin soittamiseen.)

Suositeltu
    1
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Sunspire Katso viesti
    Otin DNA:n liikkuvan laajakaistan ja sain kaksi kuukautta ilmaiseksi. Kohta tuo aika menee umpeen ja taidan irtisanoa liittymän, jollei parempaa löydy tilalle. Onko kenelläkään ehdotuksia mitä tämän jatkoksi kannattaisi laittaa? Jos jonkun yhteyden saisi syyskuuhun saakka, niin se riittäisi. Mitä halvemmalla, sitä parempi. Ilmainen olisi täydellinen. Syyskuussa ja sen jälkeen tuskin tarvitsen mokkulaa muutenkaan, joten jos joku vastaavan tyyppinen ilmainen kokeilupaketti olisi passeli.
    nii no onko se sitten paha jos maksaa sen 9,80e/kk? nyt ku on ilmaisuus käytetty?

tai toinen vaihtoehto. et otat uuden liittymän ja siihenkin sen datan nii sehän menee taas 2kk ilmaiseksi... pistät vain sen entisen linjan kii...
    jep jep
    Ericsson GF388 -> Nokia 3110 -> 8110 -> 3210 -> 6210 -> Siemens A50 -> C55 -> M55 ->CX65 -> SX1 -> Nokia 1600 -> SE k600i + N6600 -> Nokia N80 -> 6230i + N82 -> 5800 XpressMusic -> N900 -> N8 + 3120c -> E7 -> N9

Sijainti
    Jyväskylä
    Suositeltu
    28
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Sunspire Katso viesti
    Mitä halvemmalla, sitä parempi.
    Itse olen kyllä havainnut, että hyvä ja halpa asuu vain harvoin samassa paketissa...
    ...saapa nähä...

MGM
    MGM ei ole paikalla

Sijainti
    Turku
    Ikä
    31
    Suositeltu
    137
    Toripalaute
    5 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt Siniviiva Katso viesti
    Itse olen kyllä havainnut, että hyvä ja halpa asuu vain harvoin samassa paketissa...
    Ja itse olen havainnut, ettei aina se kalleinkaan ole parempi. Joissain tapauksissa huonompi.

Kerppis
    Vieras (poistettu tunnus)
    Quote Alunperin lähettänyt Siniviiva Katso viesti
    Tämän informatiivisen postauksen jälkeen, ko. aiheeseen liittyen kerrot varmaan kysyjälle, että mikä olisi hänelle hinta/laatusuhteeltaan sopivin liittymä?

Testailija:n avatar
    Sijainti
    El mundo
    Suositeltu
    4
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Kerppis Katso viesti
    Tämän informatiivisen postauksen jälkeen, ko. aiheeseen liittyen kerrot varmaan kysyjälle, että mikä olisi hänelle hinta/laatusuhteeltaan sopivin liittymä?
    Se löytyy täältä www.kaikkipitäisisaadailmaiseksi.fi
    - Samsung Galaxy Gio + Dna Onni S + Dna Liikkuva Laajakaista S
    - Samsung Galaxy Tab 8.9 + Dna Liikkuva Laajakaista L
    - Blackberry 8100 + Saunalahti Norppa+ Kampanja
    - Puheluihin Suomesta ulkomaille hotcom.fi - se halvin

kimmo
    Vieras (poistettu tunnus)
    Eiköhän tämä ollut tässä. Jos joku sattuu muistamaan operaattorin joka haluaa lahjoittaa ilmaisen nettiyhteyden vähävaraiselle(?), niin voi laittaa yvn aloittajalle.

Kirjoitusoikeudet

• Et voi lähettää uusia viestiketjuja
  • Et voi lähettää vastauksia
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •