Minulla on tällä hetkellä DNA Onni. Ajattelin vaihtaa sen Saunalahti Edukas-liittymään + GPRS25-dataetuun. Kylläkin tulisi kai vuoden sopimus mutta jos se on paras niin miksei. Edukkaalla kaikki puhelut ja tekstarit 6,6 snt ja kaupanpäälle voi valita AlleEuronPäivät tai Viikonloppuedun+650 min puheaikaa. Valitsen jälkimmäisen koska en puhele koskaan edes euroa per päivä. Käytän GPRS:ää ja siinä Opera Miniä ilman kuvien latausta. En käytä sitä ihan jokapäivä 24/7 joten riittääköhän tuo 25Mt/Kk? Se maksaa vain 4€ + ylimenevä 1,50Mt. Nykyäänhän maksan 1,50€ joka megatavusta joka on tullut hieman kalliiksi. 4 jaettuna 25:llehän on 0,16€/mt joten säästö olisi kymmenkertainen jos käyttäisin tasan 25Mt. Saisipa siihen jonkun muistutuksen siitä että on menossa yli 25Mt. Vai voiko jopa laittaa eston ettei tule >25Mt kuukaudessa käytettyä. Siis minusta tuo olisi paras tuo edukas. Minulla menee 50-60 tekstaria kuussa ja 20-25 min puheluita kuussa jolloin lasku yhteensä olisi n. 9 euroa. Olisiko siis Edukas+GPRS25 paras vaihtoehto minulle?

Vastaa lainaten