Onkos soneralta ostettavat puhelimet lukittuja? Olen itse ajatellut, että se on vaan Iphone, joka on lukittu, mutta sivuilla puhuvat kaikista puhelimesta. Voisiko joku siis varmistaa?
- Kiittäen
Onkos soneralta ostettavat puhelimet lukittuja? Olen itse ajatellut, että se on vaan Iphone, joka on lukittu, mutta sivuilla puhuvat kaikista puhelimesta. Voisiko joku siis varmistaa?
- Kiittäen
Samsung Galaxy S2 & iPhone 4S White - 16GB
Ollut : LG Optimus 7, Htc Desire Z, Nokia N8, Zte Blade, Nokia N86 8MP, Nokia N78, Nokia N95...
Tietääkseni droidluurit eivät ole missään lukittuja.
Samsung Galaxy Nexus - Oem unlocked
ROM: AOKP tai Apex
Kernel: Trinity
Recovery: ClockworkMod Recovery
Kertamaksut *
1,92 €
Normaalihinta 3,93 €
Kuukausimaksut
0,00 €/kk
Normaalihinta 13,52 €/kk
Olen tilaamassa soneralta puhelinta. Siinä kuitenkin sanottiin, "liittymät alkaen 1,99 €/kk", mutta kun olen ostamassa itse puhelinta se ei näytä kuukausi maksuja. En ottanut yhtään kuukausimaksua tai muuta sellaista, joten tuleeko tuota kuukausimaksua, kun sitä ei edes näytetä maksukohdassa? Olen siis kohdassa 5/6 täyttämässä asiakastietoja.
Ollut : LG Optimus 7, Htc Desire Z, Nokia N8, Zte Blade, Nokia N86 8MP, Nokia N78, Nokia N95...
Tottakai puhelin maksaa riippuu mikä malli ja kun viet tilauksen loppuun näet puhelimen osuuden.Esin Desiree on 9€/kk
PUHELIMET:MOKIA 6280+FOLD 3710+CALAXY TAB+Omena Phone 3GS 8 GB+MOKIA 2710 NAVI+Omena Phone 4 32GB+Omena iPad 2, 16 Gt WI-FI + 3G,Seuraavaksi Mokia N9 jos ei olis MOKA:=)
Puhuin kyllä liittymästä. Valitsin siitä kertamaksun, joten puhelimenosuutta ei tuossa lue, eli kysyinkin, tuleeko liittymästä mitään maksua, kun "kuukausi maksu 0 euroa" tuossa lukee?
Ja HTC Desire 3eur/kk soneralta. 72 Euroa loppujenlopuksi siis.