Mites muilla on käynyt akunkeston kanssa "vakio" vs. ARHD 3.6.11 ?
Itsellä tuntuu akunkesto heikentyneen tolla ARHD:lla. Kaikki softat ja asetukset on samallalailla kun aiemmin.
No tuota itsellä meni tänään idlessä 6,5h aikana 8% et ihan ok toi mun mielestä on. Kuinka kauan aikaa ko flashasit sen? Rommilla kestää semmonen 2-3 päivää ja latauskertaa asettua kunnolla uomiinsa. Kannattaa koittaa myös asentaa stocki 1,5GHz kerneli tohon ARHD:hen, jos tuntuu et faux123 ei oo hyvä.
HTC Sensation, S-OFF with Revolutionary!
Radio:10.43a.9007.00U_10.51.9007.27_M3 verkkona elisa ja tämä toimii minulla parhaiten.
Lisänä: microSD 16gb ja Anker akku 1900mAh
Ohjeet HTC Sensationin S-OFF, roottaus ja custom recovery:Suomeksi ja englanniksi
Tästä Minukselta 11Gb pilvitilaa älypuhelimelle!
Jos autoin Suosittele!
Onko tosta viimeisimmän firmiksen päivityksestä mitään uutta tietoa saako S-ON tilaan vielä ja löytyykö ohjeita, Mash1?
Panasonic GD90, GD520, Ericsson R320, T10, T68i, P800 Mineral Gray, P900, P910i, P990i, HTC TYTN II, Xperia X1, Galaxy S, HTC Sensation
Ähm kaikki S-ON tilaan palautukset KANNATTAA tehdä maksimissaan 1.50.xxx.xx RUUlla! Koska tuo on viimeisin release RUU joten tuo ohejlmisto on varmasti hyväksytty HTC:n toimesta julkaisuvalmiiksi. Älä missään nimessä koita päivittää jotain ICS RUUta ja siitä S-ON epäilen, että tuolla tavalla saat aivan varman tiiliskiven. Itse ole palauttanut 1.45.xxx.xx RUUlla 3 kertaa S-ON ja joka kerralla onnistunut ilman ongelmia. Yleensä laittanut RUUn pari kertaa ennen "fastboot oem writesecureflag 3" komentoa.
Radio:10.43a.9007.00U_10.51.9007.27_M3 verkkona elisa ja tämä toimii minulla parhaiten.
Ohjeet HTC Sensationin S-OFF, roottaus ja custom recovery:Suomeksi ja englanniksi
Jos autoin Suosittele!
Toimiikos muilla ARHD 3.6.11 rommin käyttäjillä screenshotit pwr+home napeilla kuten vakio rommissa?
Itse en tuossa onnistunut.
Joku tässä nyt kusee tällä rommilla/kernelillä/radiolla.
Ennen, samalla käytöllä,samoilla softilla jne oli tässä kohtaa akkua vielä n. 30% tai jopa enemmän jäljellä, nyt vaan 10%.
Tältä näyttää akun kulutus. Ihmetyttää noi yht'äkkiset, jyrkät tiputukset. Samoissa kohdin näyttää puhelin signaalissa olleen 'jotain'.
Arvauksia?
Radiona mitä xda:lla suosittelivat tämän rommin ja kernelin kanssa käytettävän (10.58...)
Rommina ARHD 3.6.11 ja kerneli faux123
Ei jeesannut vaikka tiputin maks. kellot hereillä takaisin 1.29ghz.
Verkon tyypiksi on valittu gsm (auto prl)
Ohessa muutama kuva.
![]()
Viimeksi muokannut: dr_ink; 12.1.12 klo 00:43.
Jos autoin Suosittele!
No jos niitä kerran myydään tossa tilassa, niin ei kai ne huollon pojat sano mitään?
Panasonic GD90, GD520, Ericsson R320, T10, T68i, P800 Mineral Gray, P900, P910i, P990i, HTC TYTN II, Xperia X1, Galaxy S, HTC Sensation
Jos autoin Suosittele!
Jos autoin Suosittele!
Sanosin, että kannattaa ottaa varman päälle ja lähettää S-ON tilassa, kun tälläkään foorumilla kukaan ei ole maininnut, että on ois semmosen omistanut. Voi pian olla niinki, että niitä ei suomeen ole rantautunut tai yleensäkkään eurooppaan.
Ainaki oma lähtee S-OFF tilassa, kun tuon iPhonenki sai unlockattua :D
HTC Sensation
InsertCoin Evolution Sense 4
Yhteyksissä: Saunalahti nopsa+A-link WNAP 3G | Datame 4G+Huawei BM328c
Juu sisällä on. Ei mitään ongelmia, kunhan laittaa SuperCIDin ensin. Itsellä on toi Virtuous Inquisition sisällä tällä hetkellä. Eli toi mistä on kaikki mahdollinen Sense otettu pois. Hyvin ajelee :)
Pitäisi saada vanhat takaisin mutta ei tuosta uudesta ole mitään haittaakaan. GB rommit toimii edelleen tuolla uudellakin firmiksellä ainoa mitä puuttuu on fastboot-komennot bootloaderista.
Jos autoin Suosittele!
Okei joo Sensettömyys on OK ja ICS launcheri on mielestäni toimiva, tosta SuperCIDistä löytyy IC:n ja Vituousin ja varmaan muitakin ohjeita mutta millä ohjeella itse homman teit?
Ite tein sen ihan ton alkuperäsen S-OFF ohjeen mukaisesti. Se ei sinään ole muuta ko meet bootloaderissa fastbootiin sitten:
1. fastboot devices - jos löytyy niin kaikki ok
2. fastboot getvar cid - tämä on sun alkuperäinen CID. Ota talteen varmuuden vuoksi
3. fastboot oem writecid 11111111 - 8 kappaletta ykkösiä
4. fastboot reboot-bootloader
5. fastboot getvar cid - nyt pitäis näkyä CIDinä ykköset jos näkyy niin
6. fastboot reboot
ja kaikki kunnossa. kannattaa myös varmuudeksi tarkistaa toi MID eli "fastboot getvar mid" että täsmää kanssa. sen pitäisi täsmät ihan suoraan mutta aina ei tiedä :)
Tämä kaikki siis ennen tuota PG58IMG.zipin installia :)
Jos autoin Suosittele!
OK ja tänks, testailen kun himaan pääsen :D
BTW, onko tossa Virtuous Inquisitionissa fontin koon muutos joka ainakin joissain ICS 4.0.1 versiossa oli ja näkyykö soittaja ja pystyykö vastaamaan jos laite on lukossa?
Viimeksi muokannut: Arde; 17.1.12 klo 13:27.