Saitko kuntoon?
Sitten se asia mitä piti kertoa eli CyanogeMod 7 ;) Itse tykkään Sensestä mutta tämän videon jälken on varmaan pakko siirtyä Cyanogeniin siksi aikaa, että HTC saa 2.3.4 pohjaisen Sensen ulos.
Saitko kuntoon?
Sitten se asia mitä piti kertoa eli CyanogeMod 7 ;) Itse tykkään Sensestä mutta tämän videon jälken on varmaan pakko siirtyä Cyanogeniin siksi aikaa, että HTC saa 2.3.4 pohjaisen Sensen ulos.
No CM7 ei vielä oo ulkona mutta viikon päästä vois tulla kai Nightly eli siis ns. kokeiluversio. Ite oon jääny ARHD:n asiakkaaks :)
OP ajantasalla ja Indeksi myös :)
OK :) latasin Circle modin: http://forum.xda-developers.com/show...75&postcount=4 mutta Sense heitti vaan FC:tä ja sulkeutui joten palautin CWM backupin :(
Panasonic GD90, GD520, Ericsson R320, T10, T68i, P800 Mineral Gray, P900, P910i, P990i, HTC TYTN II, Xperia X1, Galaxy S, HTC Sensation
Virtuous V1.0.1 kokeiltu, mutta ei toimi salama tässäkään. Noh ei jaksa ihan heti taas alkaa vaihtaan. =)
HTC Sensation
InsertCoin Evolution Sense 4
Yhteyksissä: Saunalahti nopsa+A-link WNAP 3G | Datame 4G+Huawei BM328c
ARHD 1.1.5 toimii salama samoin tuossa uudessa LeeDrOiDissa.
Ai niin jos päivittää uuden Rommin niin onkos premium navigation taas 30pv hengissä ? :D
Panasonic GD90, GD520, Ericsson R320, T10, T68i, P800 Mineral Gray, P900, P910i, P990i, HTC TYTN II, Xperia X1, Galaxy S, HTC Sensation
Tuli testattua toi ARHD 1.1.5 mutta en saanut MyBackuppia toimimaan (FC) joten nyt testissä toi LeeDroid :)
MOrjens!
Saadaanko tällä systeemillä ilman uutta ROMmia vielä tässä vaiheessa hoidettua fiksuilla softilla backupit ja palautukset (siihen rommiin mihin siirrytään)?
Ja mitä käytätte?
- Softien ja niiden asetuksien backupit?
- Viestit?
- muut mahdolliset backuptarpeet (ideat tervetulleita)
tack
Android Revolution HD 1.1.5 + GingerThyparancy - Transparent Gingerbread-teema + GingerThyparancy Inverted, arched rosie, no clock widget background-skini
iPhone 4S