Pari pikaista huomiota joita tullut tehtyä tässä parin viikon käytön aikana:
-Kuuluvuus ei ole Titanin vahvimpia puolia. Kyllä tällä pärjää, mutta aika johdonmukaisesti näyttää yhtä tolppaa vähemmän kuin Samsung Omnia 7
-Akkukesto on parempi kuin Omnia 7:lla. Työpäivän jälkeen virtaa on ehkä 10 - 15 % enemmän kuin Omnia 7:lla.
-Latauksen aikana punaisena palava merkkivalo ilmoittaa myös vastaamatta jääneistä puheluista vilkkumalla vihreänä. Vielä jos tuon saisi ilmoittamaan uusista tekstiviesteistä ja valinnaisesti myös lukemattomista sähköposteista, niin olisin todella tyytyväinen.
-Näyttöä takakantta vasten puristamalla kuuluu joskus lievää narinaa.
nokia 3110 -> nokia 3510 -> se k500 -> se w950i -> se p1i -> htc touch pro -> htc touch pro2 -> htc hd2 -> samsung omnia7 -> htc titan -> nokia lumia 800
I work for Nokia and this is my personal opinion.
Itse olen tyytyväinen kuuluvuuteen, ehkä hivenen heikompi kuin esimerkiksi Desire Z:n. Äänenlaatu on vastaavasti paljonkin parempi mielestäni. Oma desire z:ni oli aika helppo "vinkumaan" vastapuolen korvaan. Monessa paikassa useampi valitti puhelimen vinkuvan tai rätisevän. Titanissa ei tätä ongelmaa ole ja voihan se olla tuossakin vain puhelinkohtainen vika...
Akun kestoon olen tyytyväinen, viikonloppuna ei hirveästi tullut räplättyä puhelinta, jonkin verran soitttoja, viestejä sekä meilit kokoajan pushina niin kaksi vuorokautta meni samoilla latingeilla. Desire Z ei päässyt koskaan samaan, illalla taikka viimeistään seuraavana aamuna piti laittaa piuhan päähän jos aamulla irroitti herättyä. Työpäivän aikana jos paljon puhetta niin alkoi jo illasta olemaan punaisella...
Virtuaali näppiksellä on yllättävän nopea kirjoittaa, varsinkin landscapena, ei minusta jopa nopeampi paukuttaa tekstiä kuin desire z:n fyysisellä qwertyllä.
Olen oikein tyytyväinen luuriin, onhan siinä vielä toki puutteitakin, mutta aihio on hyvä.
Terve !
Tätä Titania olen katsellut, mutta pari kysymystä.
Toimiiko näissä minkälainen navigointi ?
Saako näihin winukoihin whatsupp messengeriä ?
Kiitos jo etukäteen
Ensimmäinen NMT kännykkä vuonna 1992.
Navigon tulee ekana mieleen navigaattoreista puhuttaessa, varmasti on muitakin. Whatsappin saa kyllä.
Vakiona kaikista WP-laitteista löytyy Bing Maps, joka on vastaava kuin Google Maps, mutta (etenkin Suomessa) jonkin verran lyhyemmällä ominaisuuslistalla. Osaa kuitenkin reitittää paikasta toiseen, ja näytöstä tökkäämällä jopa puhua seuraavan risteyksen ohjeen ääneen (englanniksi, ja vain näyttöä kosketettaessa - ei automaattisesti).
Täysiverinen navigointikin tosiaan onnistuu tuolla Navigonin softalla.
nokia 3110 -> nokia 3510 -> se k500 -> se w950i -> se p1i -> htc touch pro -> htc touch pro2 -> htc hd2 -> samsung omnia7 -> htc titan -> nokia lumia 800
Minkä hintanen toi Navigonin softa euroopan kartoilla on, onko tietoa?
Ensimmäinen NMT kännykkä vuonna 1992.
62.49€ näköjään.
Navigonin hinta nousee muistaakseni marraskuun lopussa noin 80 € tienoille. Nykyinen ~60 € hinta on "tutustumistarjous".
Ja tosiaan jos haluaa tietää "onko sovellus X saataville Windows Phonelle", niin kannattaa katsoa http://www.windowsphone.com/fi-FI/marketplace josta löytyy Suomi-Marketplacen sovellusvalikoima (tai nettisivulla lokaatiota vaihtamalla minkä tahansa muun maan Marketplace).
Kovat on Navigonin hinnat. Taitaa sittenkin lähteä Nokia tilaukseen. Kunhan nyt saisivat puhelimet Suomeen...
Huhhuh. Tänään kävin oikein huolella leikkimässä Mangolla verkkokaupassa ja jäi niin positiiviset fiilikset, että päräytin Titanin tilaukseen.
Testailun perusteella vaikuttaa ylivoimaisesti kiinnostavimmalle käyttikselle ja eilen totesin, että kaikki oleelliset appsit saa jo winukallekin.
Nyt vaan venataan. Lupaan laittaa raporttia ku kokemusta kertyy..
Mites tämä Titan ja Windows toimii vaakakäytöllä?
Itse käytän periaatteessa kokoajan luuria vaakana (dell streak/android), tuosta androidista haluaisin kyllä kovastikkin jo eroon...
Nokia N800 & touch HD & N900
Aloitusnäkymä ja sovelluslista eivät käänny vaakakäyttöön. Sähköposti, nettiselain, tekstiviestit, ja kalenteri esimerkiksi toimivat vaakakäytössä. People hub (kontaktilista), games hub, office hub, ja marketplace taas eivät käänny vaakaan. Muuten on aika paljon kiinni ohjelmista, toimivatko ne vaakana vai eivät.
Pitihän se titan tilailla :-) toiv ei tule pettymyksiä, odotukset ovat erittäin korkealla. Saako tuossa ollenkaan kotinäytöksi muuta kuin tuon tiili-näkymän?
Iphone 4s
Tarkoitus olisi pistää kolmen vuoden iPhoneilulle päätös ja hankkia tämä HTC:n lippulaiva Windows-luuri...
Titania saisi hyvään hintaan Amazon.co.uk:sta Englannista. Onkos se täsmälleen sama laite kuin Suomesta ostaessa, kielen saa Suomeksi yms? Laturin pistoke on tottakai UK-mallinen, mutta se ei ole ongelma.
Suurella todennäköisyydellä on sama luuri kuin Suomesta tilattuna. Ainakin omasta, clove.co.uk verkkokaupasta tulleesta Titanista löytyy suomi valikkokielivaihtoehtona.
Onko kukaan huomannut että youtube videot lagaa,olen huomannut pätkimistä htc tubella,supertubella ja lazytubella,ennen mulla oli hd7 ja ei lagannut yhtään vaikka pitäisi olla tehottomampi puhelin.