Hei millä saa käynnistä/start valikosta poistettua haamuileen jääneen kansion , unistallin jälkeen jäi vie tollanen.
Esim. File explorerilla Windows - Start menu - Programs
Suosittelen lataamaan tuon Swype näppiksen! Aivan mahtava ja nopeuttaa kirjoittamista. Suomen kielisten sanojen opettaminen vie aikaa mutta jahka olet 100 viestiä rustannut niin johan alkaa ä&ö sanoja löytyä. Suosittelen itsellä on ja todella tyytyväinen. Toimii myös "poikittain" näytöllä :)
Swypen betan ! Ei kokonaan ready mutta se ei ole mikään demo vaan koko versio! Niin täältä Xda n sivulta:http://forum.xda-developers.com/show...5&postcount=77
Mitähän nyt? Asensin tuon näppis softan, puhelin teki asennuksen jälkeen soft resetin ja ei hyväksy enään salasanaa, millä puhelinmen saisi päälle?
Salasanan varmasti näppäilen oikein (oon tehnyt sen jo parikymmentä kertaa), mutta ei aukea, ei?
Mitähän ihmettä on tapahtunut ja mitenkä ihmeessä saisi puhelimen taas päälle?
oops, väärä luuritredi. Heitän saman desirepuolelle. Saapoistaa.
Nokia101>Nokia>Panasonic>BenefonQ>Nokia>Nokia>SE>N okia>Siemens>Nokia>Nokia>HTCtrinity>LGprada>Nokia8 800gold>iPhone2g>HTCdiamond>iPhone2g>iPhone3g>HTCh ero>HTChd2>HTCdesire(oxygen gingeri)
Tuli hommattua HD2 pari viikkoa sitten. Kaikki toimii muuten hyvin, paitsi puhelin boottaillee itsekseen silloin tällöin. Mistäkähän tuo voisi johtua? ROM on 1.66
Onko kukaan muu huomannut että wifi olisi huono luurissa?
Meillä on langaton netti ja jos lähetin jossa on kaksi antennia on yläkerrassa ja itse luurin kanssa olet alakerrassa niin saattaa olla vain yksi tolppa signaalin vahvuudessa tai pätkii niin ettei netti toimi.
Miniläppäri taas toimii täysin moitteetta. Siirsin tuon adsl boksin alakertaan ja muutama metri seinän taakse kun menee luurin kanssa niin on neljästä tolpasta kaksi tai välillä jopa vain yksi yksi tolppa signaalia. Ihmetyttää miten huonosti ainakin mun luurissa tämä wifi toimii.
Mulla kanssa ROM 1.66.405.2 Pari kertaa olen joutunut ottaa resetin kun on jumiutunut. Muistaakseni jumiutui viimeksi siihen kohtaan kun pitäisi ottaa näppäinlukko pois päältä. Tämä liuku namiska kyllä liikkui sivuille mutta ei näppäinlukko lähtenyt millään pois päältä. Tosiaan pari kertaa on tainnut itsekkin sammua.
Painat vaan a ta ja o ta pohajassa niin tulee valikko missä on ät ja öt :)
Ja ensin vedät sormel näytös sen sanan minkä haluat ja jos tulee virhe niin kirjotat yks kirjain kerralla sen sanan ja sit liuuttelet sormel sen sanan niin toimii :)
Ja tuubista löytyy hyviä opetus videoita :)
Tänään saapui capdacen silikooni kuori kännykkään, kun olin asentanut sen niin kännykkä ei enään mahtunut jo valmiiksi ahtaaseen nahka koteloon mikä tuli kännykän mukana joten jouduin laajentamaan sitä.
Homma osoittautui varsin helpoksi kuumalla vedellä :)
Nyt on kännykässä zagg full body+capdace(todella jämäkkä ja erityisen jämäkkä kun on ylimääräinen suoja muovi kerros alla)+nahkakotelo joten voi pitää huoletta avaimia samassa taskussa :)
Vielä kun jostain saisi ilmaisen navigoinnin niin olisi kaikki tarvittavat ohjelmat.
miten ootte saanut tuon androidin toimimaan?? teen ohjeiden mukaan: käynnistän clrcad tiedoston ja heti perään haret.exen sen jälkeen näyttöön ilmestyy tekstiä mikä haihtuu samantien ja puhelin menee jumiin :/
sama homma täällä. Olen yrittänyt kahdella eri android versiolla, mutta molemmissa teksti haihtuu ja musta ruutu jää näkymään, eikä boottaa androidia käyntiin. Osaako joku kertoa missä vika, pitääkö ajaa joku custom rommi eka puhelimeen, itellä tällähetkellä htc:n oma 1.66 rom sisässä.