Sivu 4 95:sta EkaEka 123456781454 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 80:een 1894:sta
Like Tree4Suositusta

Viestiketju: HTC Desire HD

Sijainti
    Lahti
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt arkku Katso viesti
    Siis jos tilaajana on arvonlisäverovelvollinen firma, joka antaa myyjälle LY-tunnuksensa, niin tuotteen saa arvonlisäverottomana.
    Toinen vaihtoehto on tietenkin firmalla ostaa puhelimet arvonlisäverollisina ja sitten vähentää verot normaalisti Suomen verotuksessa, mutta koska luureja ei ilmeisesti ole tarkoitus "myydä" eteenpäin, niin ilmanmuuta kannattaa ostaa ne verottomina.
    EU:n yhteisömyynti = tavaran tai palvelun myynti EU-maasta toiseen EU-maahan. Esim. suomalainen yritys ostaa ruotsista jonkun tuotteen, myyjä laskuttaa ostajalta verottoman hinnan jos ostaja on ilmoittanut ALV-tunnuksen (FIxxxxxxxx) ja se näkyy myyntilaskussa. Ostaja kuitenkin maksaa kyseisestä tuotteesta suomalaisen arvonlisäverokannan mukaisen veron suomessa. Myyjä ruotsissa tekee ilmoituksen verottomasta yhteisömyynnistä. Tämän tiedon saa myös suomalainen veroviranomainen.

Sijainti
    Outokumpu
    Ikä
    22
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Tossa HTC Desire HD - A Closer Look videossa kerrotaan että puhelimen voi yhdistää televisioon ilman kaapeleita... ajattelin vaan nostaa esille kun nokialta olen itse nähnyt noita kaapeli virityksiä.
    Toivon todella että myös kamerapuoleen olis panostettu enemmän.
    video: http://www.youtube.com/watch?v=n7hL3smq8t0
    -> Nokia 3310,Siemens cx65,Nokia 5100,Nokia n70,Nokia n95,Htc touch pro2

Supermoderaattori Noma:n avatar
    Sijainti
    Tampere
    Ikä
    23
    Suositeltu
    21
    Toripalaute
    2 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt olli89 Katso viesti
    Tossa HTC Desire HD - A Closer Look videossa kerrotaan että puhelimen voi yhdistää televisioon ilman kaapeleita... ajattelin vaan nostaa esille kun nokialta olen itse nähnyt noita kaapeli virityksiä.
    Milläköhän tekniikalla tämä kaapeliton yhdistäminen toimii? Ei äkkiseltään tule mieleen mitään yleisessä käytössä olevaa tekniikkaa tuollaiseen.
    Käytössä HTC Desire Z | HP TouchPad 32GB w/ Android 4.0.3 Ice Cream Sandwich | Acer Ferrari One 200

Suositeltu
    4
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Noma Katso viesti
    Milläköhän tekniikalla tämä kaapeliton yhdistäminen toimii? Ei äkkiseltään tule mieleen mitään yleisessä käytössä olevaa tekniikkaa tuollaiseen.
    DLNA jos TV tai mediatoistin ja puhelin on kiinni samassa WiFi verkossa

jjs
    jjs ei ole paikalla

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Noma Katso viesti
    Alkaahan tuo DLNA olemaan jo lähes kaikissa kaupoissa olevissa telkkareissa.
    Nokia 6110 > Nokia 8210 > SE T68i > Siemens S55 > SE T630 > Nokia N70 > Nokia E50 > Samsung U700 > SE K660i > SE W890i > Samsung i5700 > HTC Desire

Vuoden foorumilainen 06/05/03
    Suositeltu
    65
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt olli89 Katso viesti
    DLNA on puuttunut aijemmin HTCn tarjonnasta, niin ovat nostaneet sen esille (ei ole sama kuin kaapeli). kaapeli outtia ei tainnut noissa olla.
    Käyttänyt/käyttää useita puhelinmerkkejä / operaattoreita. N ja S myönteinen

Supermoderaattori Noma:n avatar
    Sijainti
    Tampere
    Ikä
    23
    Suositeltu
    21
    Toripalaute
    2 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt kratos Katso viesti
    DLNA jos TV tai mediatoistin ja puhelin on kiinni samassa WiFi verkossa
    Aivan totta, eipä tullut tämä mieleen. Aika mielenkiintoinen ajatus itse asiassa laittaa puhelimeen DLNA-palvelin työntämään näytön kuvaa ulos striiminä.
    Käytössä HTC Desire Z | HP TouchPad 32GB w/ Android 4.0.3 Ice Cream Sandwich | Acer Ferrari One 200

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    hiukan hotsittaisi vaihtaa Nexus One tähän, lähinnä 720p videon ja (toivottavasti) paremman kameran takia.

mutta koko ja varsinkin paino mietityttää vielä, tarvinnee päästä hypistelemään ennen päätöstä.

amu
    amu on nyt paikalla

Suositeltu
    5
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt paakelssi Katso viesti
    hiukan hotsittaisi vaihtaa Nexus One tähän, lähinnä 720p videon ja (toivottavasti) paremman kameran takia.

mutta koko ja varsinkin paino mietityttää vielä, tarvinnee päästä hypistelemään ennen päätöstä.
    Itse en kyllä vaihtamassa ole, mutta kakkospuhelimeksi Nexus Onen rinnalle laitoin Desire HD:n ennakkotilaukseen. Googlen virallisena kehittäjäpuhelimena Nexus One kun edelleenkin saa ensimmäisenä uusimmat Android päivitykset, niin siksi siitä ei kannata luopua, jos haluaa seurata Androidin kehitystä eturiviltä.
    720p videokuvaushan onnistuu myös Nexus Onella. En usko että Desire HD:n kamera olisi laadultaan N1 kameraa ainakaan merkittävästi parempi, ellei sitten joku pidä suurempaa resoluutiota paremmuuden kriteerinä.
    Viimeksi muokannut: amu; 21.9.10 klo 17:40.
    One X | JDR0iD eXoMiUI (MiUIv4) / Lumia 900 / Lumia 800 / Lumia 610
    Historiaa: Xperia S | Galaxy S II | Galaxy Nexus | N9 | Titan X310e | 701-00 | Omnia 7 | Nexus One | Optimus 2X | N8-00 | N900 | E7-00 | Desire Z | Iphone 4 | X10 Mini Pro | C7-00 | Desire | Galaxy Spica | Hero | Touch HD | Touch Cruise

jjs
    jjs ei ole paikalla

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt paakelssi Katso viesti
    Kyllähän Nexus Oneenkin saa 720p videokuvauksen.
    Nokia 6110 > Nokia 8210 > SE T68i > Siemens S55 > SE T630 > Nokia N70 > Nokia E50 > Samsung U700 > SE K660i > SE W890i > Samsung i5700 > HTC Desire

Sijainti
    Jyväskylä
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt jjs Katso viesti
    Kyllähän Nexus Oneenkin saa 720p videokuvauksen.
    ...ja saa sen myös perus Desireen.

jjs
    jjs ei ole paikalla

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Jamsi Katso viesti
    ...ja saa sen myös perus Desireen.
    Saa, mutta paakelssi pohtikin syitä vaihtaa N1:stä Desire HD:hen.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Jaaha, verkkokauppa on nostanut hinnan 650e... Meni kyllä nyt oman kipurajan yli.

Suositeltu
    4
    Toripalaute
    0
    Mä näpäytin tilaukseen expansysistä. Sopuhinta kun verot saa vähentää.
    Ensimmäinen NMT kännykkä vuonna 1992.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Terpower Katso viesti
    Mä näpäytin tilaukseen expansysistä. Sopuhinta kun verot saa vähentää.
    Hassuja te yrityksen nimeen tilailevat, olisipa itselläkin mahdollisuus. :) Nämä Suomen hinnat menee kyllä oman kipurajan ylitse.. Varmaankin toi 600e oma maaginen raja.

Suositeltu
    4
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Random Katso viesti
    Hassuja te yrityksen nimeen tilailevat, olisipa itselläkin mahdollisuus. :) Nämä Suomen hinnat menee kyllä oman kipurajan ylitse.. Varmaankin toi 600e oma maaginen raja.
    Joo kyllä se helpottaa hinnaks jäi kuljetus/toimituskulujen kanssa 510.38 €

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Joo kyllä se helpottaa hinnaks jäi kuljetus/toimituskulujen kanssa 510.38 €
    Täytyy kyllä myöntää, että oon kateellinen.. Noh, ei tässä auta kun odottaa, että hinnat laskee.

J85
    J85 ei ole paikalla

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0

Synkkaus Macin kanssa

Saattaa tämän myötä olla vaihdos Androidiin, mutta mitenkäs näissä onnistuu synkkaukset maccien kanssa? Mm. iCal? Musiikit saa varmaankin esim. Salling Media Syncin kautta johon olen aikaisemmin ollut ihan tyytyväinen.

Suositeltu
    4
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt J85 Katso viesti
    Saattaa tämän myötä olla vaihdos Androidiin, mutta mitenkäs näissä onnistuu synkkaukset maccien kanssa? Mm. iCal? Musiikit saa varmaankin esim. Salling Media Syncin kautta johon olen aikaisemmin ollut ihan tyytyväinen.
    Mulla on macci ja olen käyttänyt googlen syncia. Google synccaa myös iCalin kanssa

J85
    J85 ei ole paikalla

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Mulla on macci ja olen käyttänyt googlen syncia. Google synccaa myös iCalin kanssa
    Eli siis pitääkö erikseen syncata iCal --> Google Sync ja siitä sitten puhelimeen? Ei ole suoraa vaihoehtoa iCal --> puhelin? Vai ymmärsinkö nyt väärin. Mites toi iSync? Toimii ainakin Nokian N900 kanssa moitteettomasti.

Sivu 4 95:sta EkaEka 123456781454 ... ViimeinenViimeinen

Kirjoitusoikeudet

• Et voi lähettää uusia viestiketjuja
  • Et voi lähettää vastauksia
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •