Sivu 121 121:sta EkaEka ... 2171111117118119120121
Tulokset 2 401:stä 2 420:een 2420:sta

Viestiketju: HTC Desire

Tcav:n avatar
    Sijainti
    Riihimäki
    Ikä
    18
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    ^Muistaakseni sitä taustakuvaa asetettaessa näkyy sellainen "rajausframe", joka on oletuksena huonosti. Kun rajaa sen kokonaan (eli ei rajaa ollenkaan), niin pitäisi näkyä kunnolla.
    Vanhat puhelimet (Nokiaa): 5110, 3330, 3510i, 6230, 6230i, 6131, 6230i, 6121c (varalla), N85
    Käytössä: HTC Desire (S-OFF, Amon-RA 2.0.1 ja Insertcoin Stable 1.1.2) + Saunalahti MegaDesire 3G
    Android Appsit

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0

Autoteline Desire

Mistä hyvä pakkasenkestävä imukuppiteline autoon Desirelle?

Edellinen oli Verkkokauppa.Comista ostettu http://www.verkkokauppa.com/popups/p...o.php?id=10078 puhelimen yläosassa oleva "lukitsin" sitten lensi auton takapenkille eka pakkasilla..

Sijainti
    Nokia
    Suositeltu
    1
    Toripalaute
    0
    Minnekkäs mulla hävis tulevien päivien tapahtumat kotinäytöltä? Kuinka saan taasen näkyviin, ku ei vaa honaa?
    N-1611-->N-5110-->N-3210-->N-3310-->N-5100-->N-5140-->N70-->N-6120c--->N-5800 MusicXpress--->HTC Desire---> Lumia 800
    Samsung Galaxy tab

Tinkelandia:n avatar
    Ikä
    30
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0

HTC Desire ja näytön korjaus.

Onnistuin sitten tiputtamaan puhelimen näyttö edellä rappuralliin. Ja näyttöön tuli aika pahan näköinen särö. Tulipahan hyvä syy ostaa Desire HD ;)
    Mutta ajattelin jättää tuon normi Desiren varapuhelimeksi ja pohdin missä voisin vaihdattaa tuon puhelimen lasin edullisesti?
    Googletin hieman ja soitin scf-huoltoon. Kertoivat hinnaksi 189e ja jos lähettää puhelimen huoltoon ja pyytää pelkästään hinta-arviota niin maksaa sekin vajaa 40e. Onko muita paikkoja mistä voisi kysellä hintaa näytön vaihtamiselle.
    Sitten tuli mieleen että voihan sen lasin vaihtaa myös itse. No tuumasta toimeen ja Googlettamaan, jonka tuloksena löysin tälläisen ohjeen: http://tjworld.net/blog/htc-desire-tear-down
    Mutta luulen että keskivertotumpelolta tuon ohjeen toteuttaminen ei oikein ole hyvä idea.
    Onko muita ideoita?

Pistämpä vielä kuvan puhelimesta:

Näytössä on vähän säröä ja kaikki toiminnot toimii ihan hienosti.

Luulempa vielä että halvin tapa uusia tuo näyttö on korjata se itse tai ostaa käytettynä uusi varapuhelin.

Supermoderaattori
    Vuoden foorumilainen 2011
    jusutus:n avatar
    Sijainti
    Täl pual jokke
    Suositeltu
    257
    Blogiviestit
    1
    Toripalaute
    50 (100%)
    Laitoin privaa.
    Puhelinklinikka.fi • matkapuhelinhuollot nopeasti ja edullisesti!

Ollut: 350 luuria joista 75% Nokiaa | N770 Internet Tablet | 4 x N810 Internet Tablet | 4 x Galaxy Tab
    Käytössä: Samsung Galaxy Note White + 32Gb | Nokia BH-505 | Nokia BH-905i | Spotify Premium
    Muut mm: Pantech C300 | HTC G1 Android Dev Phone 1 | Nokia N810 8Gb Special Edition | kasa protoja

Nokia-keräilijän päiväkirja | Huuto.net-palautteeni | eBay-palautteeni | Puhelinhistoriani

Ikä
    26
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Tinkelandia Katso viesti
    Onnistuin sitten tiputtamaan puhelimen näyttö edellä rappuralliin. Ja näyttöön tuli aika pahan näköinen särö. Tulipahan hyvä syy ostaa Desire HD ;)
    Mutta ajattelin jättää tuon normi Desiren varapuhelimeksi ja pohdin missä voisin vaihdattaa tuon puhelimen lasin edullisesti?
    Googletin hieman ja soitin scf-huoltoon. Kertoivat hinnaksi 189e ja jos lähettää puhelimen huoltoon ja pyytää pelkästään hinta-arviota niin maksaa sekin vajaa 40e. Onko muita paikkoja mistä voisi kysellä hintaa näytön vaihtamiselle.
    Sitten tuli mieleen että voihan sen lasin vaihtaa myös itse. No tuumasta toimeen ja Googlettamaan, jonka tuloksena löysin tälläisen ohjeen: http://tjworld.net/blog/htc-desire-tear-down
    Mutta luulen että keskivertotumpelolta tuon ohjeen toteuttaminen ei oikein ole hyvä idea.
    Onko muita ideoita?

Pistämpä vielä kuvan puhelimesta:

Näytössä on vähän säröä ja kaikki toiminnot toimii ihan hienosti.

Luulempa vielä että halvin tapa uusia tuo näyttö on korjata se itse tai ostaa käytettynä uusi varapuhelin.
    Miks ostaa HD ku Sensation tulee pikapuolin? :)
    Nokia 3210 --> Nokia 6610 --> Samsung E730 --> Samsung D900i --> HTC Desire + MegaDesire 3G

Tinkelandia:n avatar
    Ikä
    30
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt eGGe86 Katso viesti
    Miks ostaa HD ku Sensation tulee pikapuolin? :)
    Siksi koska tarvitsen sen puhelimen (joka ei raavi korvaa) nyt enkä 2 kuukauden päästä. Koska tuo Sensation oikein sitten ilmestyy?

JAK
    JAK ei ole paikalla

Suositeltu
    2
    Toripalaute
    0
    Tai miksi ostaa HD kun kunnon puhelimiakin löytyy? Vaikka Desire S.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0

Multimediaviestit eivät toimi

Heippa!

Osaisiko kukaan auttaa kun hommasin HTC desire luurin. Siihen ei tullu automaattisesti viestiasetuksia. Soitin sitten palveluntarjoalle. Sanoivat että laittavat asetukset tulemaan. Ne viestit eivät tulleet koskaan...eivät lataantuneet. Manuaalisesti ne saisi laitettua mutta en löydä paikkaa mihin ne kirjoitetaan. APUA!!!

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    2 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt nsn_10 Katso viesti
    Mistä hyvä pakkasenkestävä imukuppiteline autoon Desirelle?

Edellinen oli Verkkokauppa.Comista ostettu http://www.verkkokauppa.com/popups/p...o.php?id=10078 puhelimen yläosassa oleva "lukitsin" sitten lensi auton takapenkille eka pakkasilla..
    Itsellä on Navigonin autoteline, joka on alkup tarkoitettu iPhone 3GS:lle. Sopii hyvin tuon kanssa.

http://www.navigon.com/portal/fi/sho...lieId=18283372

Voin suositella.

**Bowman69**

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Bowman69 Katso viesti
    Itsellä on Navigonin autoteline, joka on alkup tarkoitettu iPhone 3GS:lle. Sopii hyvin tuon kanssa.

http://www.navigon.com/portal/fi/sho...lieId=18283372

Voin suositella.

**Bowman69**
    Itsellä käytössä Nokian N8 tarkoitettu teline, sopii hyvin myös silloin kun Desiressä on käytössä case-mate suojakotelo.

http://kauppa.nokia.fi/webapp/wcs/st...00179_60000548

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Saako tuohon puhelimeen mitenkään sellasta ohjelmaa tai jotain niinku noissa muissa merkeissä on että ku tulee puhelu niin pitää pyyhkästä sivulle tai jotain että se vastaa vasta sitten puheluun? Monesti käyny silleen että se on vastannut omia aikojaan kun puhelin ollu taskussa. :D Oon koittanu tuolta asetuksista kattoa mutta ne on melko suppeat puhelimen omille asetuksille.

Tcav:n avatar
    Sijainti
    Riihimäki
    Ikä
    18
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Eipä sitä virallista Gingerbread-päivitystä sitten taida tullakaan: http://androidcommunity.com/no-andro...sire-20110614/

Noh, onneksi on XDA-developers.
    Vanhat puhelimet (Nokiaa): 5110, 3330, 3510i, 6230, 6230i, 6131, 6230i, 6121c (varalla), N85
    Käytössä: HTC Desire (S-OFF, Amon-RA 2.0.1 ja Insertcoin Stable 1.1.2) + Saunalahti MegaDesire 3G
    Android Appsit

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Leenuli12 Katso viesti
    Heippa!

Osaisiko kukaan auttaa kun hommasin HTC desire luurin. Siihen ei tullu automaattisesti viestiasetuksia. Soitin sitten palveluntarjoalle. Sanoivat että laittavat asetukset tulemaan. Ne viestit eivät tulleet koskaan...eivät lataantuneet. Manuaalisesti ne saisi laitettua mutta en löydä paikkaa mihin ne kirjoitetaan. APUA!!!
    Tämä ongelma on varmaan jo ratkennut, mutta laitetaan silti :)
    Asetukset-->Langaton ja verkot-->Matkapuhelinverkot-->Tukiasemien nimet-->sieltä löytyy Internet ja MMS-asetukset (pikkasen on kyllä oudossa paikassa ???)

Paremmat ohjeet: http://wiki.androidsuomi.fi/HTC_Desire_-_MMS_ja_3G
    Viimeksi muokannut: arskaxx; 16.6.11 klo 21:22.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Mulla olis tämmönen ongelma et htc kuoli. Akku loppui eilen ja puhelin sammui. Sen jälkeen ei ole suostunut latautumaan ja käynnistymään. Oon kokeillu ladata seinästä kahella eri laturilla ja kahella USB-johdolla koneen kautta. Koneella ei ees näy et puhelin ois siinä kiinni. Eli täysin kuollut...
    Akkuu oon miettiny et se ois kokonaan pettäny ku viimeaikoina akunkesto oli pienentynyt melkein puoleen alkuperäsestä mutta en sit tiiä...

Suositeltu
    221
    Toripalaute
    4 (100%)
    Vaikeata tuohon on näkemättä mitään sanoa..jos jollain kaverillasi olisi samanlainen luuri, niin siitä akku testiin, tahi kenties jossain liikkeessä kävisi testaaminen. Uusi akku maksaa 2-30 erkkiä, joten tuskin sekään pois suljettu on. Akun saa netistä ja halvemmallakin varmasti löytyy, mutta tämä Luurinetti ainakin luotettava.
    PS vehkeessähän takuu lienee 2v, joten jos ei muuten lähde toimimaan, niin sitten huoltoon.

Nahkatukka:n avatar
    Sijainti
    Helsinki
    Suositeltu
    1
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt maajaba Katso viesti
    Mulla olis tämmönen ongelma et htc kuoli. Akku loppui eilen ja puhelin sammui. Sen jälkeen ei ole suostunut latautumaan ja käynnistymään. Oon kokeillu ladata seinästä kahella eri laturilla ja kahella USB-johdolla koneen kautta. Koneella ei ees näy et puhelin ois siinä kiinni. Eli täysin kuollut...
    Akkuu oon miettiny et se ois kokonaan pettäny ku viimeaikoina akunkesto oli pienentynyt melkein puoleen alkuperäsestä mutta en sit tiiä...
    Mulla kävi samalla tavalla kesällä ja scf:lle vaan huoltoon ja emolevy vaidettiin ja siinä samalla imei vaihtui ja taas on toiminut.
    E60, Touch HD, Desire, One X

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0

HTC Desire Android 3.0 ?

Hei,

Olen koittanut etsiä ohjeita miten saisin Htc Desireen asennettua Androidin 3.0 version ja toki tietoja toimiiko tuo siinä.
    Kertokaahan kokemuksia ja antakaa linkkeja ohjeisiin.

Suositeltu
    1
    Toripalaute
    0
    3.0 Honeycomb on vain tableteille..

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt maajaba Katso viesti
    Ja ongelma korjaantu. Piruuttani koitin käynnistäää puhelinta seuraavana päivänä ja se käynnistyi normaalisti ja alkoi lataamaan akkua. Sen jälkeen on toiminut kunnolla.... o_O

Kirjoitusoikeudet

• Et voi lähettää uusia viestiketjuja
  • Et voi lähettää vastauksia
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •