Sivu 7 8:sta EkaEka ... 345678 ViimeinenViimeinen
Tulokset 121:stä 140:een 143:sta

Ikä
    32
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt TSo Katso viesti
    Mikäs neuvoksi, kun 2.3.5 päivityksen jälkeen Desire S on alkanut buuttailemaan itseään 1-2 tunnin välein? Alkaa huumori loppua kun kalikka kaatuu mitä yllättävimmällä hetkellä takin taskussa, yöllä latauksen aikana tai kesken puhelun. Toisinaan kyykkää heti uudestaan pin-koodin syöttämisen jälkeen, ja välillä menee niin syväkyykkyyn ettei auta kuin akun käyttäminen irti. Rautaongelmasta tuskin on kyse, koska sekoilu alkoi vasta heti päivityksen jälkeeen, 2.3.3 softalla ei kaatuilua esiintynyt.

Kun ongelmat päivityksen jälkeen alkoivat, tein factory resetin, mutta ei tuosta näyttänyt apua olevan. Olisko muistikortin formatoinnista hyötyä?
    Huoltoliikkeeseen asentamaan päivitys softa uudestaa. Itsellä ainakin ongelmat oli tuon 2.3.3 päivityksen jälkeen sitä luokkaa että olin jo vaihtamassa puhelinta ja merkkiä kaatuilun takia. Nyt kun 2.3.5 päivitys ollut muutaman viikon niin puhelin toimii kuin unelma.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Kertokaas nyt jos tiedätte että pitäiskö se 2.3.5 päivitys olla jo kaikilla puhelimen omistajilla vai tuleeko se päivitys toisille ennemmin ja toisille myöhemmin vai saako sen jotenkin manuaalisesti. Menee hermot huonoon kuntoon tämän saunalahti ongelman kanssa.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Joo kiinnostais tietää joko uskaltaa puhelimen ostaa jos käytössä saunalahti? Vai olisko joku toinen malli parempi?

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Onko joku kikka jolla saada tuo 2.3.5 päivitys?
    Missä viipynee?

Ikä
    17
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Onkos desire S paljon normi desireä tehokkaampi? kun myin oman normi dessun niin mientin uutta. ainakin tässä on adreno 205gpu ja siinä vanhempi adreno 200. paljon on quadrantit ja neocoret tarjoilleet?

Ikä
    23
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Jeppie Katso viesti
    Joo kiinnostais tietää joko uskaltaa puhelimen ostaa jos käytössä saunalahti? Vai olisko joku toinen malli parempi?
    Hyvin toimii saunalahden kanssa. Ja erittäin tyytyväinen Nokia C6-00 jälkeen oon kyllä ollu. Kaikki toimii erittäin paljon paremmin. Päivitykset puhelimella voi tarkastaa asetukset - puhelimesta (about phone ainakin englanniksi) - ohjelmiston päivitys (software updates). Suomennokset voi olla päin mäntyjä, pahoittelen.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0

Desire S:n lasi

Quote Alunperin lähettänyt Tump3 Katso viesti
    Desire S:n lasi halkesi oikeastaan itsekseen. Aluksi tuli naarmu ja myöhemmin halkesi samasta kohti. Ei ole pudonnut lattialle. Lujaa tekoa tuo gorilla glass, ei varmaan mene takuuseen, vaikkei ole pudonnut?
    Itselläni Desire S:n lasi halkesi myös ilman mitään syytä, ei ollut edes alkunaarmua. Eipä ollu kovin vahvaa gorillalasia :(. Tuskin menee takuuseen, mutta yritän. Seuraava vaihtoehto kotivakuuts.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    a
    Viimeksi muokannut: jalmarsson; 19.4.12 klo 09:23.

Sijainti
    Oulu
    Suositeltu
    2
    Toripalaute
    1 (100%)
    Pitäs tehä valinta tämän Desire S:n ja Samsung Nexus S:n välillä. Sanokaapa te omia mielipiteitänne tästä ko. luurista.
    Puhelimet: Nokia 6085 --> Nokia 3120Classic --> Nokia 3510i --> Nokia 5230 Navigation --> HTC Desire S --> Nokia 6555 --> Samsung Galaxy S2 White + SiyahKernel v3.1rc6 @ 1,6 Ghz / Quadrand Anvanced 6021 points --> Samsung Galaxy Note Black
    Liittymä: DNA Joustava 350 + DNA Liikkuva Laajakaista S
    Lue myös: Minun blogini

Sijainti
    Oulu
    Suositeltu
    2
    Toripalaute
    1 (100%)
    Nyt on Desire S tuossa laturin päässä ja ei voi muuta kuin olla mielissään. On se niin paljon parempi puhelin ensiseen Nokia 5230 verrattuna. Desiren ostin siis 3 kk "vanhana". Käyttis on todella nopea, ei tahmaile oikeastaan missään kohdassa. Huomenna pääsee vasta kokeilemaan WLAN:in kautta markettia, nettiä youtubea yms. Mutta ainakin vielä olen tyytyväinen ostooni.
    Viimeksi muokannut: hulkkmi; 23.11.11 klo 21:59.
    Puhelimet: Nokia 6085 --> Nokia 3120Classic --> Nokia 3510i --> Nokia 5230 Navigation --> HTC Desire S --> Nokia 6555 --> Samsung Galaxy S2 White + SiyahKernel v3.1rc6 @ 1,6 Ghz / Quadrand Anvanced 6021 points --> Samsung Galaxy Note Black

ON
    ON ei ole paikalla

Sijainti
    Vantaa
    Suositeltu
    3
    Toripalaute
    2 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt hulkkmi Katso viesti
    Pitäs tehä valinta tämän Desire S:n ja Samsung Nexus S:n välillä. Sanokaapa te omia mielipiteitänne tästä ko. luurista.
    Nexus S:stä ei kokemusta, mutta Desire S on ollut puoli vuotta käytössä. Uuden softapäivtyksen, 2.3.5 ja Sense 3, puhelin on erittäin hyvä. Ongelmia on vaikea löytää. Jos pitäisi parantaa, niin laittaisin N9:n näytön siihen.

Sijainti
    Oulu
    Suositeltu
    2
    Toripalaute
    1 (100%)
    Noniin, huomenna tulee viikko täyteen minun ja S:n yhteiseloa (ja Androidin) ja ei voi muuta kuin kehua tuota S:ää. Ainoa "ongelma" (joka ei tosin haittaa minua) on tuo WLAN:iin liittyvä "death grip". Tämä ilmenee vain puhelimen yläosasta, jolloin yhteys katoaa ja yhteys palaa, kun ei enää pidä yläosasta kiinni. Tästä S:stä ja Nokia 5230:sta ei voi edes verrata toisiinsa, koska S vie 100-0. Sovelluksia saa paljon ja pelit toimivat lagaamatta, paitsi Shadowgun ei jostain syystä toiminut; puhelin boottasi itsensä, kun alkoi viholliset lähestyä tuossa pelissä. Marketti toimii hyvin ja on aika selkeä, YouTubeakin olen vähän kokeillut ja sekin toimii hyvin. Selain on paljon parempi Symbianin selainta. Akku voisi kestää vaikka sen toisenkin päivän, mutta ei ainakaan minua häiritse, vaikka joutuukin lataamaan akun joka yö.

Sijainti
    Salo
    Ikä
    36
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Palautin luuriin HTC:n firmiksen takaisin muutaman viikon Cyanogenmod-kikkailun jälkeen. Ei toiminut GPS, ei volumesäätö puhelun aikana, ei värinä... Muutenkin meni hermot säätämiseen. Onneksi ROM Managerilla paluu onnistui viidessä minuutissa. Suurin yllätys oli, että puhelin palautui roottamattomaksi :)

Mitenköhän tuon päivityksen kanssa, 3.12 mennessä ei ollut tarjolla eikä ole nytkään. Pystyykö päivitystä ajamaan manuaalisesti, HTC:n softan kautta? Sense 3.0 kiinnostaisi. Ainoa ongelma HTC:n firmiksen kanssa oli ajoittainen toimimattomuus työpaikan wlanissa, muualla kyllä pelittää. Cyanogenilla tuota ongelmaa ei ollut, jospa katoaisi 2.3.5 myötä.

Sijainti
    Oulu
    Suositeltu
    2
    Toripalaute
    1 (100%)
    Joko on porukka ladannu tuota android 2.3.5. ja sense 3.0 tähän luuriin? Kellään kokemuksia siitä/siihen päivittämisestä?

Edit: Ja miten tuo päivitys kannattaa tehdä? Entä miten käy asennettujen sovelluksien?
    Viimeksi muokannut: hulkkmi; 11.1.12 klo 11:14.

Sijainti
    Oulu
    Suositeltu
    2
    Toripalaute
    1 (100%)

HTC ja "ongelma" SIM-kortin kanssa.

Eli minulla on sellainen ongelma tuon Desire S:n kanssa, etten saa yhteystietoja puhelimen muistista SIM-kortin muistiin. Nokiasta HTC:een siirtyessä kaikki yhteystiedot olivat SIM-kortilla ja nyt HTC on siirtänyt ne jotenkin (?) puhelimen muistiin, enkä saa niitä takaisin SIM-kortin muistiin. Apuja?

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0

Soittoäänet

Toivottavasti tätä ketjua vielä luetaan.

Tuon viimeisen päivityksen jälkeen olen huomannut pienen mutta erikoisen ja harmittavan ongelman. Aina silloin tällöin, yleensä buutin jälkeen, osa soittajille määritellyistä soittoäänistä muuttuu. Aina ainoastaan siten, että itse ladatut soittoäänet vaihtuvat toisiin itse ladattuihin ja että ne joilla on sama soittoääni niin heille vaihtuu tilalle sama väärä.
    Ne joilla on puhelimen alkuperäinen ääni ei tapahdu mitään ja aina ei kaikki vaihdetut äänet muutu.

Onko tämä bugi jonka kanssa on elettävä ja aina äänet vaihdettava takaisin vai jostain säädöstä/päivityksestä kiinni?

Sijainti
    Turku
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Ei näköjään ole täällä ollut vielä joten pistetään "uutta" tietoa kehiin.

ICS tulossa myös HTC Desire Ässälle. Innokkaimmat voivat joutua pettymään, nimittäin ainakaan ennen huhtikuuta ei ole tulossa. Q2 vois olla realistinen julkkari. Ei mitään, hyvä että tulee edes joskus.

"In addition, we can confirm Ice Cream Sandwich upgrades will be coming later this year to the HTC Rezound, HTC Vivid, HTC Amaze 4G, HTC EVO 3D, HTC EVO Design 4G, HTC Incredible S, HTC Desire S and HTC Desire HD. Stay tuned for more updates on Ice Cream Sandwich releases in the coming weeks."

Lähde: http://www.facebook.com/notes/htc/up...50762287733084
    Out of shit a flower grows
    #ircci @ Qnet
    irc.fi/j4n1_

Ericsson Hotline NMT -> 5110 -> 7110 -> 6510 -> 6270 -> 6300 -> 5230 -> Desire S

Sijainti
    Oulu
    Suositeltu
    2
    Toripalaute
    1 (100%)
    Onko kellään kokemusta palauttaa Desire S Stock Romiin? http://Täällä on paljon eri Stock Romeja, mutta mikä niistä on oikea, kun on monta eri Eurooppaversiotakin?

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt rolyn Katso viesti
    Toivottavasti tätä ketjua vielä luetaan.

Tuon viimeisen päivityksen jälkeen olen huomannut pienen mutta erikoisen ja harmittavan ongelman. Aina silloin tällöin, yleensä buutin jälkeen, osa soittajille määritellyistä soittoäänistä muuttuu. Aina ainoastaan siten, että itse ladatut soittoäänet vaihtuvat toisiin itse ladattuihin ja että ne joilla on sama soittoääni niin heille vaihtuu tilalle sama väärä.
    Ne joilla on puhelimen alkuperäinen ääni ei tapahdu mitään ja aina ei kaikki vaihdetut äänet muutu.

Onko tämä bugi jonka kanssa on elettävä ja aina äänet vaihdettava takaisin vai jostain säädöstä/päivityksestä kiinni?

Joo täällä on kans ollu tuo sama vaiva. Pieni mutta ärsyttävä vika. Ja miulla se muuttaa myös sen puhelimen yleisen soittoäänen. En oo viel keksiny keinoo millä ne sais kestää. Paitsi se ettei buuttaile puhelinta ollenkaa.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Minulla on ollut HTC Desire S nyt vuoden verran. Viime heinäkuussa se alkoi temppuilla, lähes heti uuden softapäivityksen jälkeen. Laitoin luurin huoltoon ja se olikin siellä kuukauden kunnes useaan otteeseen kysyttyäni sen perään vaadin uuden tilalle. Uusi puhelin toimikin hyvin, vanhalla softaversiolla. Kun päivitin jälleen sen version, alkoi puhelin hukata kenttää, näytti vähän väliä että kenttää ei löydy, soittaminen ja kaikki muu onnistui luurilla hyvin. Sitten tulikin tuo uusin softapäivitys, android 2.3.5 ja sense 3.0. Apua että tuo uusi sense on hankala, kun on käyttänyt sitä vanhaa. Ja sitten tulikin se suurin vika, eli lähes aina kun puhelin on näppäinlukituksella ja siihen soitetaan, niin yrittäessäni vastata puheluun, puhelin ilmoittaa android.phonen pakkolopetuksesta... ja sitten pitää syöttää PIN-koodi uudelleen ja odottaa hetki että puhelimella voi taas soittaa! A-R-G-H!
    Onneksi sentään kaikki muu toimii moitteetta, mutta joutuuko tässä viemään taas puhelimen huoltoon?? Tässä on puhelin jo 1v ollut että saakohan sitä vielä takuuseen??

Sivu 7 8:sta EkaEka ... 345678 ViimeinenViimeinen

Kirjoitusoikeudet

• Et voi lähettää uusia viestiketjuja
  • Et voi lähettää vastauksia
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •