Erehdyin hölmöyksisäni joulukuussa hankkimaan kytky- iPhonen jota en sitten opi millään käyttämään. Onko vika minussa, puhelimessa vai molemmissa?
1. Salasana jolla aiemmin tilailin storesta muutaman jutun, ei toimi. Olen koittanut sitä kymmeniä kertoja mutta kone väittää se olevan epäkorrekti. Tunnari on kirjoitettu kalenteriin jossa on muutkin tunnarit joten kyse ei ole muistin pätkimisestä.
2. Netin lataaminen kestää niin kauan että pääosin kone ilmoittaa että se on jo katkaissut yhteyden. Sen kuitenkin pitäisi kaiken järkeni mukaan toimia siellä missä pääosin olen eli kotonani.
3. En saa soittonäppäinääniä pois vaikka liikkeessä myyjä näytti kuinka ne lähtee. Samoin kävi omenan omassa kaupassa. Kukaan ei osaa neuvoa. Ne piippaukset on tosi ärsyttävät.
4. En saa poistettua yksittäisiä soittoja soittolistalta vaan se tyhjentää kaiken, myös ne joita ei pitäisi. Eli jos koitan poistaa jonkun saapuneen, poistuvat myös soitetut.
5. Kun laitan esim autossa kaiuttimen päälle että myös kuljettaja kuulee puhelun (vastapuolen tieten), kuuluu autossa vastapuoli hyvin mutta vastapuoli ei kuule meitä kuin hyvin heikosti vaikka puhelin on käännetty poikittain ja itse puhuisin suoraan luuriin.
6.Saman nimen alle ei saa kuin yhden numeron. Toinen ei onnistu ja jos laittaa numeron kohtaan koti, sinne ei voi soittaa.
7. En näe mistään kauanko joku puhelu on kestänyt, pitääkö sen ollakin näin?
8. Soitettujen ja vastattujen lista on huisin lyhyt. En saa tärkeitä soittoja säästöön minnekään. Lähinnä ajankohdat pitäisi säästää.
9. Miten ja minne saan tallennettua puhelinmuistioni? Omenakaupassa ei kirjoitettu tätä mystistä neuvoa paperille vaikka pyysin vaan pyydettiin lukemaan sen ei-kirjoitetun sivun ohjeista.
Lista on vielä pitempi mutta toinen lappuseni on hukassa. Näitä joitakin on varmaan käyty läpi jo aiemmin, mutta ensikertalaisena mummelina en osaa surffailla vielä täällä ja olen tyytytväinen että pääsin edes kirjautumaan.

6Suositusta
Vastaa lainaten