http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=11289 En tiädä onko siittä tuon virallisempaa juttua...
HTC Sensation
InsertCoin ICS
Yhteyksissä: Saunalahti nopsa+A-link WNAP 3G | Datame 4G+Huawei BM328c
Kunhan alkuviikosta luurin saan takaisin, niin katsotaan miten kävi. Tosin olen huomannut nykyisellä E72 puhelimella outoja kuuluvuuksien heittelyjä paikoissa joissa ennen on ollut täydet palkit... Tiedä sitten veteleekö tuo sim-kortti viimeisiään. Uusi sauniksen liittymä tosin tilattu ja sekin lähtee toimintaan torstaina, niin saa sitten uudelle simillä vähän vertailtua missä se vika oikeasti on.
On ehkä totta, että muilla planeetoilla ei voi elää, mutta ei se ole helppoa täälläkään.
N 1611 -> 5110 -> 6110 -> 8210 -> 3310 -> Siemens ME45 -> SE T300 -> N 5100 -> Motorola V500 -> SE Z520i -> SE W850i -> SE C702 -> iPhone 3G 16GB -> iPhone 3G S 32GB -> Samsung Galaxy S -> Nokia Lumia 800
Noniin nyt olen tässä pari päivää kokeillut eri paikoissa ja vertaillut vanhaan. Kyllä tuo tilanne parani jonkin verran. Wlanin kuuluvuus parani huomattavasti myöskin. Edellisellä laitteella vaikka oli lähellä tukiasemaa, niin silti
palkit tippuivat 1-2. Eli jotain parannusta tapahtui ja sain sentäs kiiltävän "uuden" laitteen tilalle. Odotellaan ensi viikon 4.1 päivitystä ja katsotaan tapahtuuko noille verkkopalkeille mitään.
Sitten ihan toinen kysymys, mitä noilla operaattoripäivityksillä on virkaa? Sauniksella jos kerran tethering ja facetime katoaa, niin mitä järkeä noita edes sit laittaa?
Tänään sain postissa iphone 3gs puhelimen. Todella hyvän ensivaikutelman olen luurista saannut.
No hyvä jos olet tyytyväinen, mutta montaako palkkia sulla nyt sitten näyttää sisätilassa 3g verkossa ? Uuden softan kanssa kannattaa muistaa että jb + unlock menee eli jos niitä tarvii niin ei kannata heti päivittää. Operaattoripäivitykset olen jättänyt väliin ja laittanut asetukset ihan itse.
Viimeksi muokannut: Jantza; 3.9.10 klo 18:58.
Kotona 4 palkkia paitsi vessassa 3(parantui tyyliin 1 palkilla per tilanne). Ei ole jb:tä laitettu, kun olen tyytyväinen toistaiseksi tähän mitä on tarjolla ja virallinen unlock tehty :) Olen kyllä helevetin tyytyväinen puhelimeen, onneksi vaihdoin takaisin tähän. Nokiaa ollut viimeiset 2 vuotta ja en kertaakaan ole ollut tyytyväinen, mutta silti aina niitä ostanut...
Onko täällä yhtään Helsingin yliopiston opiskelijaa,jotka käyttäis yo:n mailia iPhonessa? Oon koittanu neidin puhelimeen laittaa yo:n laatikkoa toimiin,mutten sitä saa onnistuun. Oman yliopiston LaY laatikon oon itellä kyl saanu toimiin,mut Helsingin palvelinasetukset on erilaiset?
Jos joku viitsii laittaa mulle mailin asetukset,nii oisin kiitollinen:)
Historia:
Nokia 3210->Nokia 3310->Nokia 6510 ->Nokia 8850 ->Samsung V200->Samsung E700
->Samsung E730->Samsung D900->Motorola V8
Käytössä:Apple iPhone 4, varalla Apple iPhone 3G S & Nokia E71. Reissuluurina Samsung B100
Onko 3g s nykyään saatavana vain 8gigasena?? http://www.apple.com/fi/iphone/iphone-3gs/specs.html
Ihmettelin ku soneral luki et 3g s 8gb... Mikäs järki tossa on?
iPhone 4S ja Lumia 800
Juu malliston halvimpaan päähän jäi 8gigan 3GS, saadaan enempi eroa neloseen ja hintaa alas (muualla paitsi soneralla)
iMac 21,5"+2kpl Macbook+PowerMac G4+AppleTV+iPad 2 32Gb 3G White+2kpl iPhone 4S 64Gb White+Huawei U8800+2kpl DNA+1kpl Saunalahti+3kpl Sonera. Autona: Skoda Octavia Combi Elegance 2.0tdi DSG --08
Juu kuten todettu ni hinta laski esim Jenkeissä tuntuvasti, 8gigan Flash kovo on varmaan aika paljon halvempi kuin 16
iMac 21,5"+2kpl Macbook+PowerMac G4+AppleTV+iPad 2 32Gb 3G White+2kpl iPhone 4S 64Gb White+Huawei U8800+2kpl DNA+1kpl Saunalahti+3kpl Sonera. Autona: Skoda Octavia Combi Elegance 2.0tdi DSG --08
Itsehhän jouduin täräyttämään oman GS:än huoltoon. Kentät hukkuu koko ajan ja pätkii. 3G:kin on otettu pois käytöstä, siltikään ei pelitä kunnolla. Johan sitä ehti 11kk käyttää ilman minkäänlaista ongelmaa.
Airman since 2003, now Gorde.
Apple iPhone 4S & DNA + Nokia N9 Black & Sonera :)
Varalla 7900Prisma+8310+8910+E61i+E75+E71(kaikki 100% uudenveroiset ja virheettömät) :)
Saman vian vuoksi mun toinen luuri vaihdettiin uuteen tammikuussa ja noit on ilmeisesti enemmänkin ollu
Alan olemaan kans tiukasti sillä linjalla, että nyt lähtee tuo puhelin huoltoon. Olen tässä mökkeilemässä ja n. 30km lähimpään kaupunkiin. Tänne tullessa koitin taas epätoivosena käyttää tuota navina, mutta siittä tullu hevon...tiä. Tässä mökillä iPhone näytteli pelkkää gprs verkko yhellä tolpalla etsien verkko jos tuon tuostaki ja ihan käyttö kelvoton. Ajattelin ensin, että soneralla on huono verkko tässä ja käyttelin tuota Heroa tuossa sitten saunalahdella modeemina yms. Noh sitten laittelin tuon TeleFinlandin kortin tuohon Heroon ja hämmästykseks siinä on täydet tolpat ja 3G. Netti toimailee reippaasti päälle 4Mb ja kentät tipu ollenkaan. iPhone sai paikan auton hanskalokerossa. Liekkö sitten sanoo mitä tämä suomen hieno huolto noista kahdesta pienestä halkeemasta tuossa liitin portin vieressä mitkä Belkinin Hf teline on jättänyt?
HTC Sensation
InsertCoin ICS
Tuo on juuri se ongelma ollut esim mulla aikanaan, alko pikkuhiljaa tekemään et 3G toimi huonommin ja huonommin, sit alko olee sama juttu gprs:n kans et pudotti siitäkin vähän väliä pois, sit lopulta meni kentät, ja uus puhelin tuli, ongelmat katos ja sanottiin et on samoja vikoja ollu enempikin
Siis lähinnä sen takia vien huoltoon, että tuo gps on täysin käyttökelvoton. Ja nyt tämä, että ainoo laite millä tässä ei pysty soittaan on toi iPhone mitä kyllä tykkäisin käyttää pääasiallisena puhelimena. Vaikka suurimmalta osin seikkailen netissä ja värkkään noitten puhelimien kans kaikkee muuta niin kiva sillä ois kuitenki soittaa.
HTC Sensation
InsertCoin ICS
Onko mitään järkeä hommata enää 3gs luuria nyt kun nro 4 on jo markkinoilla? Saako nuo tärkeimmät uudistukset, kuten ääniohjaavan navigaation, moniajon ja kansiot myös tähän? Kakosluuriksi ajattelin, kun ykkösen paikkaa pitää tuo galaxy s. Ipadin myötä alkanut omenakin tällaista hateria jopa kiinnostamaan.
Samsung Galaxy S II. Myynnissä Desire HD, ostettu 13.1.2011.