Ikonihelvettihän tää on. Siksi se onkin niin helppokäyttöinen luuri. Normisti ei kyllä mitään customointi mahdollisuuksia ole muuta kuin siirrellä ikoneita työpöydillä, mutta jailbreakilla varmasti saa vaikka mitä.
Ikonihelvettihän tää on. Siksi se onkin niin helppokäyttöinen luuri. Normisti ei kyllä mitään customointi mahdollisuuksia ole muuta kuin siirrellä ikoneita työpöydillä, mutta jailbreakilla varmasti saa vaikka mitä.
iPhone 4S White | Sonera | Olutopas.info - Jotta hyvä olut ei jäisi hyllyyn! -
Itse en kokenut että mikään widgetti olisi ollut loppupeleissä sellainen jota "oikeasti" olisi käyttänyt. Onhan joku kellonaika näppärä sään kanssa ryyditettynä, mutta käyttöarvo on vähän niin ja näin.
Eli minulla ei ainakaan ole mitään kaipuuta androidiin widgettien vuoksi.
Sama täällä että onhan ne ihan jees mutta niiden kanssa säätäminen ja virittely alkoi kyllästyttää. Siksi ehkä tykkäänkin niin paljon iphonesta kun sitä ei voi säätää :D ja siksi myös tykkään n9stä.
iPhone 4S White | DNA
Siis N9 EIKÖ VOI säätää vai? Eikö siinä nyt oo ihan sama custom meininki ku N97, mutta 100 kertaa parempana?
Mulla oli kolmen vaihtoehto: Galaxy S2, N9, iPhone 4S. Ja nyt alkaa tuntua siltä, että onneksi 14pv peruuttamisesta on vielä jäljellä viikko. Koska oon kyllä aina tykänny, et taustalla on N97 tapaan ne customoitavat rivit, esim kalenterin näit aina heti siitä ruudulta. Samoin iltalehden ja taloussanomien RSS:t oli käteviä ja 2 riviä pikanappeja.
Juu en ole trolli. Kiitänkin nyt kovasti näistä infoista, kun harkinta-aikaa VIELÄ on.
Pelkässä 4:ssa oli vain 2 antennia ja tässäkin uudessa on mielestäni vain kolme. Näin muistan lukeneeni. Ylä ja alaosa toimivat GSM+UMTS ja mahdollisesti oli GPS. Sitten oikeanpuoleinen oli GPS+WIFI+BT.
iPhone4:
http://images.anandtech.com/reviews/...ch3mkvf8_b.jpg
4S en löytänyt samanlaista kuvaa. Muistan vain lukeneeni tuommoisen tekstin.
Edit.
Kannattaa myös tsekata WP puhelimet. Niissä ne tiilet toimii ns. widgetteinä myös.
3310 -> 3330 -> 5510 -> 3200 -> SGH-E700 (har.) -> SGH-E700 (sin.) -> 3660 -> 6610 -> 6170 -> 6131 -> N93 -> D900 -> HTC TyTN -> E70 -> E51 -> E90 -> iPhone 3G 8Gt -> iPhone 2G 8Gt -> iPhone 3G 16Gt -> iPhone 3G 8Gt -> iPhone 3GS 16Gt -> HTC Desire -> iPhone 3GS 32Gt - > iPhone 4 32Gt-> E7 -> iPhone 4 32Gt -> iPhone 4S 32Gt + iPad2 Wi-Fi 3G 32Gt ja 6610 ja E71
Kyllä säätäminen on mukavuutta, ja ennen kaikkea yksilöimistä OMIIN tarpeisiin sopivaksi. Siihen kai laadukkaan älypuhelimen pitäisi taipua?
Ei kai kukaan koe "tarvetta" widgeteille täällä, kun niitä ei ole edes saatavilla. Esimerkkinä sää-widgetti/sovellus, Apple päättää, että Yahoon tuottama saapalvelu toimii kaikialla maailmassa, vaikka Suomessa se on ihan onneton. Mistään et saa muokattua näkymään forecan tai Accuweatherin säätä, joka olisi tarkempi. Appsin kyllä taitaa saada. Tämä esim. on puute ja ongelma.
Muuten niin magee ja mukavakäyttöinen kuin tuo onkin...
PS. Oliskohan 4S paremminkin vanhahko luuri (luurihan on oikeasti vuoden vanha, johon tuli uusi kamera ja prossu), toisin kuin nyt edelleen myynnissä oleva tehokkain Android-luuri Samsung Galaxt SII ;-)
Oisko sgs2 vanha? Uudistukset tehokkaampi prossu ja parempi kamera ja näyttö ;)
iPhone 4S White | DNA
Mielestäni laadukkaan älypuhelimen pitäisi olla omiin tarpeisiin sopiva ilman säätämistä. Siihen itselle ainakin toistaiseksi iPhone pystyy. Säätämiseen kyllästyin totaalisesti Androidissa. Mikään ei koskaan toiminut kunnolla ilman customeita.
Oikeesti mä koin noi widgetit Androideissa totaalisen turhiksi. Joku "hieno" kello widgetti työpöydällä, vaikka samaan aikaan kellon näkisi oikeasta yläreunastakin. Ja sääwidgetti työpöydällä, kun tässä sään näkee missä tahansa ollessa vain vetämällä yläpalkin alas.Ei kai kukaan koe "tarvetta" widgeteille täällä, kun niitä ei ole edes saatavilla.
Iphonea ei ole tarkoitettukkaan säätämiseen vaan pyritty saamaan helppokäyttöinen ja toimiva käyttis joka tämä minun mielestäni on. Minkä takia iphone myy niin pirusti? Koska sitä pystyy käyttää kaikki lapsesta mummoon asti tosin kuin useimmat androidit vaativat säätämistä. Mikä helvetti siinä android-fanipojilla on niin suuri ongelma ettei iosia pysty säätää? Kateuttako koska nää vaan toimii?
iPhone 4S White | DNA
Akunkestoissa on huikeita eroja. Työkaverilla ensimmäinen iphone nyt käytössä ja sai sen eilen vasta liittymän kera käyttöön. Eilen aamulla ottanut luurin latauksesta 8-9 aikoihin ja nyt 52% akkua jäljellä. s-postit lataa automaattisesti jne. Mutta luurissa on ehkä 1/10 siitä määrästä ohjelmia mitä mulla on, ja mulla tulee s-postia ehkä 70-90kpl/päivä pushina jne. Niin mulla tänään aamulla klo 6 otettu pois latauksesta ja nyt akkua 58% jäljellä..kumpikaan ei juur luuria oo käyttänyt tänä aikana.
Eli kyllä siel vaan akkua alkaa syömään kun on +100 ohjelmaa ja 4-5 s-postia jotka sylkee kokoajan pushina luuriin vs. käyttäjä jolla 10ohjelmaa ja 1s-posti. Et ku akunkestosta paljon puhutaan, ni harvoin niitä todellisia "taustakäyttöjä" tiedetään, kun vain puhutaan siitä et onko luuri ollut kädessä ja käytetty. Kyllähän esim facebookit jne haistelee kokoajan uusia viestejä.
iMac 21,5"+2kpl Macbook+PowerMac G4+AppleTV+iPad 2 32Gb 3G White+2kpl iPhone 4S 64Gb White+Huawei U8800+2kpl DNA+1kpl Saunalahti+3kpl Sonera. Autona: Skoda Octavia Combi RS 2.0TDI DSG -08