Sivu 14 29:sta EkaEka ... 410111213141516171824 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 261:stä 280:een 570:sta
Like Tree37Suositusta

Viestiketju: Apple iPhone 4S -käyttökokemukset

MGM
    MGM ei ole paikalla

Sijainti
    Turku
    Ikä
    31
    Suositeltu
    137
    Toripalaute
    5 (100%)
    Ikonihelvettihän tää on. Siksi se onkin niin helppokäyttöinen luuri. Normisti ei kyllä mitään customointi mahdollisuuksia ole muuta kuin siirrellä ikoneita työpöydillä, mutta jailbreakilla varmasti saa vaikka mitä.

amdnow:n avatar
    Sijainti
    Nokia
    Suositeltu
    30
    Toripalaute
    3 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt matias920 Katso viesti
    Hitto kun alko epäilyttää toi "desktop"-näkymä tulevaan i4s:ään, joka on vielä mahdollista perua numsia siis odotellessa. Kai i4s:n saa samalla lailla customoitua eri softilla, rss-feedeillä ja muilla palikoilla, niinkuin vanha n97 noksun desktop? Onhan siinä ainakin niitä useita työpöytiä, mut applesta kokemattomana kuulin, et on "vaan pelkkiä ikoneita". Niinhän se valikko on, mutta työpöytä vois olla kyllä customoitava.

Aika huonosti tulee googlen kuvahaustakin kuvia i4s työpöydistä =/
    Hmm... Olettaen että et ole trolli niin vastaanpa.
    Apple ei tue widgettejä työpöydällä, eli siinä on ainoastaan kuvakkeita.
    Widgettejä löytyypi sitten Androidista ja Symbianista.

Sijainti
    Nokia
    Suositeltu
    30
    Toripalaute
    3 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt Mr M Katso viesti
    Ikonihelvettihän tää on. Siksi se onkin niin helppokäyttöinen luuri. Normisti ei kyllä mitään customointi mahdollisuuksia ole muuta kuin siirrellä ikoneita työpöydillä, mutta jailbreakilla varmasti saa vaikka mitä.
    Itse en kokenut että mikään widgetti olisi ollut loppupeleissä sellainen jota "oikeasti" olisi käyttänyt. Onhan joku kellonaika näppärä sään kanssa ryyditettynä, mutta käyttöarvo on vähän niin ja näin.
    Eli minulla ei ainakaan ole mitään kaipuuta androidiin widgettien vuoksi.

MGM
    MGM ei ole paikalla

Sijainti
    Turku
    Ikä
    31
    Suositeltu
    137
    Toripalaute
    5 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt amdnow Katso viesti
    Itse en kokenut että mikään widgetti olisi ollut loppupeleissä sellainen jota "oikeasti" olisi käyttänyt. Onhan joku kellonaika näppärä sään kanssa ryyditettynä, mutta käyttöarvo on vähän niin ja näin.
    Eli minulla ei ainakaan ole mitään kaipuuta androidiin widgettien vuoksi.
    Ihan sama juttu mulla. Sääwidgetti oli oikeastaan ainoa sellainen "hyödyllinen", jota tuli käytettyä ja senkin näkee nykyään tässä tuolta ilmoituskeskuksesta kätevästi.

kaBu:n avatar
    Ikä
    23
    Suositeltu
    60
    Blogiviestit
    3
    Toripalaute
    28 (100%)
    Sama täällä että onhan ne ihan jees mutta niiden kanssa säätäminen ja virittely alkoi kyllästyttää. Siksi ehkä tykkäänkin niin paljon iphonesta kun sitä ei voi säätää :D ja siksi myös tykkään n9stä.
    iPhone 4S White | DNA

Sijainti
    Nokia
    Suositeltu
    30
    Toripalaute
    3 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt kaBu Katso viesti
    Sama täällä että onhan ne ihan jees mutta niiden kanssa säätäminen ja virittely alkoi kyllästyttää. Siksi ehkä tykkäänkin niin paljon iphonesta kun sitä ei voi säätää :D ja siksi myös tykkään n9stä.
    Juurikin näin. Ainakin itselleni jatkuvasta muokkauksesta ja kikkailusta alkoi kehittyä puuduttava "pakkomielle". iPhonessa ei voi säätää ja se on hyvä, ainakin allekirjoittaneen osalta. Kaikki vain toimii (silloin kun toimii ;) )

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt kaBu Katso viesti
    Siis N9 EIKÖ VOI säätää vai? Eikö siinä nyt oo ihan sama custom meininki ku N97, mutta 100 kertaa parempana?

Mulla oli kolmen vaihtoehto: Galaxy S2, N9, iPhone 4S. Ja nyt alkaa tuntua siltä, että onneksi 14pv peruuttamisesta on vielä jäljellä viikko. Koska oon kyllä aina tykänny, et taustalla on N97 tapaan ne customoitavat rivit, esim kalenterin näit aina heti siitä ruudulta. Samoin iltalehden ja taloussanomien RSS:t oli käteviä ja 2 riviä pikanappeja.

Juu en ole trolli. Kiitänkin nyt kovasti näistä infoista, kun harkinta-aikaa VIELÄ on.

Suositeltu
    23
    Toripalaute
    1 (100%)
    Siis N9 EIKÖ VOI säätää vai? Eikö siinä nyt oo ihan sama custom meininki ku N97, mutta 100 kertaa parempana?

Mulla oli kolmen vaihtoehto: Galaxy S2, N9, iPhone 4S. Ja nyt alkaa tuntua siltä, että onneksi 14pv peruuttamisesta on vielä jäljellä viikko. Koska oon kyllä aina tykänny, et taustalla on N97 tapaan ne customoitavat rivit, esim kalenterin näit aina heti siitä ruudulta. Samoin iltalehden ja taloussanomien RSS:t oli käteviä ja 2 riviä pikanappeja.

Juu en ole trolli. Kiitänkin nyt kovasti näistä infoista, kun harkinta-aikaa VIELÄ on.
    Että netistä olet kuvia työpöydistä katsonut? Kannattaa ehk käydä kokeilemassa kyseisiä kapuloita jossain myymälässä, ennen kuin iskee 600 euroa johonkin kiinni. Vähentää mahdollista kiroilun tarvetta tulevaisuudessa ;).

projector:n avatar
    Sijainti
    Tampere
    Suositeltu
    27
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Dotzki Katso viesti
    Antenni parantunut ja tuo uskallettu ottaa pois. Nythän on 4 antennia 3 sijaan. Puhelin myös vaihtaa verkkojen välillä aiempaa paremmin.
    jo oli aikakin.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Axefield Katso viesti
    Minulle ne tulivat kyllä automaagisesti, mutta tuon Soneran ohjeen mukaan saa käsin syötettyä tarvittaessa. Ihme homma muuten, ettei Soneralta saa asetuksia sisältäviä viestejä iPhoneen eikä Androideihin.
    Oon niin käsi etten ole löytänyt iLuurista paikkaa johon asetukset syöttäisin :(
    HTC 2007-2011, iLuuri 2011 -->

Axefield:n avatar
    Ikä
    32
    Suositeltu
    185
    Toripalaute
    2 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt Ronttu Katso viesti
    Oon niin käsi etten ole löytänyt iLuurista paikkaa johon asetukset syöttäisin :(
    Asetukset > yleiset > verkko > mobiilidataverkko
    iPhone 4S

Suositeltu
    72
    Toripalaute
    35 (100%)

Juu ei voi säätää. Miksi pitäisi? Noista ei myöskään n9:iä voi kauheesti säätää. Ja samsungi on jo vanhahko. Youtubeen vaan kattelemaan, sieltä selviää.
    Lumia 800 Cyan

Ikä
    25
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    1 (100%)
    Antenni parantunut ja tuo uskallettu ottaa pois. Nythän on 4 antennia 3 sijaan. Puhelin myös vaihtaa verkkojen välillä aiempaa paremmin.
    Pelkässä 4:ssa oli vain 2 antennia ja tässäkin uudessa on mielestäni vain kolme. Näin muistan lukeneeni. Ylä ja alaosa toimivat GSM+UMTS ja mahdollisesti oli GPS. Sitten oikeanpuoleinen oli GPS+WIFI+BT.

iPhone4:
    http://images.anandtech.com/reviews/...ch3mkvf8_b.jpg

4S en löytänyt samanlaista kuvaa. Muistan vain lukeneeni tuommoisen tekstin.

Edit.
    Kannattaa myös tsekata WP puhelimet. Niissä ne tiilet toimii ns. widgetteinä myös.
    3310 -> 3330 -> 5510 -> 3200 -> SGH-E700 (har.) -> SGH-E700 (sin.) -> 3660 -> 6610 -> 6170 -> 6131 -> N93 -> D900 -> HTC TyTN -> E70 -> E51 -> E90 -> iPhone 3G 8Gt -> iPhone 2G 8Gt -> iPhone 3G 16Gt -> iPhone 3G 8Gt -> iPhone 3GS 16Gt -> HTC Desire -> iPhone 3GS 32Gt - > iPhone 4 32Gt-> E7 -> iPhone 4 32Gt -> iPhone 4S 32Gt + iPad2 Wi-Fi 3G 32Gt ja 6610 ja E71

Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    36
    Suositeltu
    1
    Toripalaute
    14 (100%)
    Juu ei voi säätää. Miksi pitäisi? Noista ei myöskään n9:iä voi kauheesti säätää. Ja samsungi on jo vanhahko. Youtubeen vaan kattelemaan, sieltä selviää.
    Kyllä säätäminen on mukavuutta, ja ennen kaikkea yksilöimistä OMIIN tarpeisiin sopivaksi. Siihen kai laadukkaan älypuhelimen pitäisi taipua?
    Ei kai kukaan koe "tarvetta" widgeteille täällä, kun niitä ei ole edes saatavilla. Esimerkkinä sää-widgetti/sovellus, Apple päättää, että Yahoon tuottama saapalvelu toimii kaikialla maailmassa, vaikka Suomessa se on ihan onneton. Mistään et saa muokattua näkymään forecan tai Accuweatherin säätä, joka olisi tarkempi. Appsin kyllä taitaa saada. Tämä esim. on puute ja ongelma.

Muuten niin magee ja mukavakäyttöinen kuin tuo onkin...

PS. Oliskohan 4S paremminkin vanhahko luuri (luurihan on oikeasti vuoden vanha, johon tuli uusi kamera ja prossu), toisin kuin nyt edelleen myynnissä oleva tehokkain Android-luuri Samsung Galaxt SII ;-)
    jarnie suosittelee tätä.

Ikä
    23
    Suositeltu
    60
    Blogiviestit
    3
    Toripalaute
    28 (100%)
    Oisko sgs2 vanha? Uudistukset tehokkaampi prossu ja parempi kamera ja näyttö ;)
    iPhone 4S White | DNA

MGM
    MGM ei ole paikalla

Sijainti
    Turku
    Ikä
    31
    Suositeltu
    137
    Toripalaute
    5 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt lartsi Katso viesti
    Kyllä säätäminen on mukavuutta, ja ennen kaikkea yksilöimistä OMIIN tarpeisiin sopivaksi. Siihen kai laadukkaan älypuhelimen pitäisi taipua?
    Mielestäni laadukkaan älypuhelimen pitäisi olla omiin tarpeisiin sopiva ilman säätämistä. Siihen itselle ainakin toistaiseksi iPhone pystyy. Säätämiseen kyllästyin totaalisesti Androidissa. Mikään ei koskaan toiminut kunnolla ilman customeita.

Ei kai kukaan koe "tarvetta" widgeteille täällä, kun niitä ei ole edes saatavilla.
    Oikeesti mä koin noi widgetit Androideissa totaalisen turhiksi. Joku "hieno" kello widgetti työpöydällä, vaikka samaan aikaan kellon näkisi oikeasta yläreunastakin. Ja sääwidgetti työpöydällä, kun tässä sään näkee missä tahansa ollessa vain vetämällä yläpalkin alas.
    Axefield suosittelee tätä.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Mr M Katso viesti
    Mielestäni laadukkaan älypuhelimen pitäisi olla omiin tarpeisiin sopiva ilman säätämistä. Siihen itselle ainakin toistaiseksi iPhone pystyy. Säätämiseen kyllästyin totaalisesti Androidissa. Mikään ei koskaan toiminut kunnolla ilman customeita.
    Mulla ei ole mitään IOSia vastaan, mutta tuon lauseen voi kääntää myös muotoon: "iPhonea ei voi säätää yksilöllisesti eri tarpeisiin".

MGM
    MGM ei ole paikalla

Sijainti
    Turku
    Ikä
    31
    Suositeltu
    137
    Toripalaute
    5 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt jonilaht Katso viesti
    Mulla ei ole mitään IOSia vastaan, mutta tuon lauseen voi kääntää myös muotoon: "iPhonea ei voi säätää yksilöllisesti eri tarpeisiin".
    Sä voit kääntää sen mihin muotoon haluat, mutta mulle se on sellaisenaan juuri oikeanlainen paketti. Kaikki ei sovi kaikille. Ei iOS mikään täydellinen ole, lähelläkään. Mutta se on toimiva. Mulle toimivampi, kuin jokin Android.

Ikä
    23
    Suositeltu
    60
    Blogiviestit
    3
    Toripalaute
    28 (100%)
    Iphonea ei ole tarkoitettukkaan säätämiseen vaan pyritty saamaan helppokäyttöinen ja toimiva käyttis joka tämä minun mielestäni on. Minkä takia iphone myy niin pirusti? Koska sitä pystyy käyttää kaikki lapsesta mummoon asti tosin kuin useimmat androidit vaativat säätämistä. Mikä helvetti siinä android-fanipojilla on niin suuri ongelma ettei iosia pysty säätää? Kateuttako koska nää vaan toimii?
    iPhone 4S White | DNA

Mäksä:n avatar
    Sijainti
    Tarvasjoki
    Ikä
    26
    Suositeltu
    20
    Toripalaute
    1 (100%)
    Akunkestoissa on huikeita eroja. Työkaverilla ensimmäinen iphone nyt käytössä ja sai sen eilen vasta liittymän kera käyttöön. Eilen aamulla ottanut luurin latauksesta 8-9 aikoihin ja nyt 52% akkua jäljellä. s-postit lataa automaattisesti jne. Mutta luurissa on ehkä 1/10 siitä määrästä ohjelmia mitä mulla on, ja mulla tulee s-postia ehkä 70-90kpl/päivä pushina jne. Niin mulla tänään aamulla klo 6 otettu pois latauksesta ja nyt akkua 58% jäljellä..kumpikaan ei juur luuria oo käyttänyt tänä aikana.

Eli kyllä siel vaan akkua alkaa syömään kun on +100 ohjelmaa ja 4-5 s-postia jotka sylkee kokoajan pushina luuriin vs. käyttäjä jolla 10ohjelmaa ja 1s-posti. Et ku akunkestosta paljon puhutaan, ni harvoin niitä todellisia "taustakäyttöjä" tiedetään, kun vain puhutaan siitä et onko luuri ollut kädessä ja käytetty. Kyllähän esim facebookit jne haistelee kokoajan uusia viestejä.

iMac 21,5"+2kpl Macbook+PowerMac G4+AppleTV+iPad 2 32Gb 3G White+2kpl iPhone 4S 64Gb White+Huawei U8800+2kpl DNA+1kpl Saunalahti+3kpl Sonera. Autona: Skoda Octavia Combi RS 2.0TDI DSG -08

Tämän ketjun avainsanat

Kirjoitusoikeudet

• Et voi lähettää uusia viestiketjuja
  • Et voi lähettää vastauksia
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •