Sivu 18 23:sta EkaEka ... 8141516171819202122 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 341:stä 360:een 457:sta
Like Tree24Suositusta

Viestiketju: Apple iPhone 4S

zxr
    zxr ei ole paikalla

Sijainti
    Tampere
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Dotzki Katso viesti
    Niin, itsellähän painaa muut syyt kuin se että "näyttää vanhanaikaiselta". En noilla wp laatikoilla kauheesti leveilis vaikka olis kuinka uusinta hottia. Itse ehkä harkitsen viidettä wp laitetta siinä vaiheessa kun saavat netin nopeammaksi ja alotusnäytön järkevämmäksi.
    Jos täällä foorumilla joku leveilee puhelimen erinomaisuudella niin se olet sinä joka kehuu iPhonea joka paikassa. Itse vain totesin että minun mielestäni Applen iPhone 4S ei pärjää käytettävyydeltään monta kertaa halvemmalle puhelimelle.

Suositeltu
    72
    Toripalaute
    35 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt zxr Katso viesti
    Jos täällä foorumilla joku leveilee puhelimen erinomaisuudella niin se olet sinä joka kehuu iPhonea joka paikassa. Itse vain totesin että minun mielestäni Applen iPhone 4S ei pärjää käytettävyydeltään monta kertaa halvemmalle puhelimelle.
    Ok, näinhän se on. Mielipide jokaisella.
    Lumia 800 Cyan

Ikä
    47
    Suositeltu
    12
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Dotzki Katso viesti
    Ok, näinhän se on. Mielipide jokaisella.
    Makunsa kullakin tosiaan... itse käytin puolitoista vuotta iPhonea ja hyvä laite se on kaikin puolin. Tykkään vieläkin iPad-tyylisestä kotinäytöstä Galaxy Notessani, joka on täynnä ikoneja. Android taas viehättää muokattavuudellaan, joten sen takia olen päätynyt siihen.
    Windows kiinnostaa myös, ehkä jossain vaiheessa kokeilen sitä, kunhan ilmaantuu riittävän isonäyttöisiä laitteita.
    Asiallinen vertailu on hauskaa, mutta "Apple on paska"-tyylinen kommentointi ärsyttää.
    Eka NMT v. 1993 (Ericsson NH97), sen jälkeen lukuisia kapuloita, kunnes älypuhelinaika alkoi: Nokia 9100i -> Nokia 9200i -> Nokia 6520 -> Nokia 9300i -> Nokia E90 -> Nokia E71 -> iPhone 3GS 32 GB -> iPhone 4 32 GB, iPad1, Galaxy Tab + 32GB -> Dell Streak + 32 GB -> Samsung Galaxy S 2 + 32 GB -> Samsung Galaxy Note + 32GB!

Suositeltu
    1
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Psaikke Katso viesti
    "Apple on paska"-tyylinen kommentointi ärsyttää.
    Se ottaa minuakin erittäin suuresti päähän!

Ikä
    22
    Suositeltu
    4
    Toripalaute
    0
    Muutaman Android-puhelimen jälkeen päätin ostaa iPhonen, joka oli samalla ensimmäinen iOs-laitteeni.

Androidissa alkoi muutaman vuoden käytön aikana tökkimään se, ettei sitä ole suunniteltu käytettäväksi liikkuessa, nopeasti tai edes kätevästi. Useat toiminnot vaativat mielestäni turhauttavan paljon aikaa ja näppäilyä, joten ajattelin jos iOs olisi niin helppo ja kätevä kuin siitä puhutaan. Odotukset eivät kyllä hirveän suuret ollut, kun nokian muutama älypuhelin oli ennen androidia koettu ja olin tottunut ajatukseen ettei kosketusnäyttöpuhelin voi olla helppokäyttöinen.

Jessus mikä ero.

Yhdellä kädellä onnistuu käyttö, kirjoittaminen ja muutaman napin painalluksella saa tallennettua uudet numerot, lähetettyä kuvaa facebookiin tai mihin ikinä tahtookaan. Vaikka näyttö on huomattavan paljon pienempi, kuin edellisen Galaxy S2:n, niin pystynäyttöisellä qwertyllä on mahdollista kirjoittaa ja helposti. Androidilla se ei ollut mielestäni mahdollista ja vaati joko täydellistä keskittymistä ja paikallaoloa tai kynää. Käytinkin sitä numeropadia pystynäytöllä.

Softatkin tuntuu olevan automaattisesti paremmin toteutettuja ja mikä tärkeintä: Toimivia. Ainakin tähän mennessä kokeillut. Tosi mukava huomata, että joku on koekäyttänyt puhelimen ja softat ennen myyntiin kiirehtimistä, kun android tuntui siltä kun käyttäjä olisi se ensimmäinen testinukke. Iski hieman tämän käyttämisen jälkeen paha maku androidia kohtaan, kun tajusi minkälainen ero näillä käyttiksillä on.

Huonompaa androidiin nähden? En ole vielä parin päivän käytön aikana löytänyt. Käytettävyys on kuin näppäilisi jotain nokian 3310:ä (eli nopeaa ja sujuvaa) mutta ominaisuuksiltaan kaikki samat onnistuu mikä roidillakin. Tosin mikään ei töki. Enää ei tarvi käyttää koko ajan puhelinta kahdella kädellä.
    KaZa, Axefield, MGM ja 1 muuta suosittelevat tätä.

Sijainti
    Tampere
    Ikä
    53
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    No, juu itse olen harkinnut hieman samaa Galaxy S2:n yhteysongelmien takia (SL/Elisa), mutta oma hankinta tökkää heti kahteen asiaan, 1. ei ole unlockia ja 2. IOS on kaikesta helppoudestaan huolimatta liian suljettu systeemi makuuni.
    Ennenkuin joku ehtii kommentoida, että saahan tuota ostaa ilman kytkyäkin, niin en näe sijoittaa tuollaisia summia puhelimeeni kerralla.
    Omistetut: PANASONIC NMT 900-E, Nokia 190, 101, 2110, 9000, 6120, 6150, 8110i, 6820, 6822, 9500, 9300i, N70, N95, E71, Samsung E710. Tällä hetkellä: GT-I9100.

MGM
    MGM ei ole paikalla

Sijainti
    Turku
    Ikä
    31
    Suositeltu
    137
    Toripalaute
    5 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt jankro Katso viesti
    Ennenkuin joku ehtii kommentoida, että saahan tuota ostaa ilman kytkyäkin, niin en näe sijoittaa tuollaisia summia puhelimeeni kerralla.
    Voihan sen maksaa osissakin. ;) Mutta jos tosiaan haluaa luureilla säätää, niin ehkä tämä ei ole hyvä vaihtoehto.

Timtom:n avatar
    Sijainti
    Helsinki
    Suositeltu
    2
    Toripalaute
    0
    No, juu itse olen harkinnut hieman samaa Galaxy S2:n yhteysongelmien takia (SL/Elisa), mutta oma hankinta tökkää heti kahteen asiaan, 1. ei ole unlockia ja 2. IOS on kaikesta helppoudestaan huolimatta liian suljettu systeemi makuuni.
    Silloin valintasi on Android. Itse vuosia nokialaisia käyttäneenä (ja kerran androita lyhyen ajan) vaihdoin iPhone 4:seen ja ihmettelin itsekkin kuinka sujuvaa älypuhelimen käyttö voi olla. Valitettavasti nykyiset älypuhelimet käyttävät suljettua systeemiä (iTunes, Zune) mutta minua ei haittaa tippaakaan se. Tärkeintä itselle on käytön sujuvuus.

Sijainti
    sipoo
    Ikä
    45
    Suositeltu
    4
    Toripalaute
    1 (100%)
    Jos jailbreikkaa(ei todellakaan ole rakettitiedettä) iphonen, niin aivan samalla lailla sitäkin pystyy säätämään ja viilaamaan, eli ei ole eroa siinä suhteessa.
    Itse 2g,3G,3Gs,sekä 4 jälkeen ostin galaxy nexuksen ja en kk käytön jälkeen havainnut ensimmäistäkään asiaa tai toimintoa joka olisi toteutettu paremmin kuin iphonessa. Päinvastoin sekava,muovinen lagaava luuri, minkä ainoa hyvä(ja samalla huono)
    ominaisuus oli hieno näyttö, mutta kun se bling bling näyttö vei virtaa niin että 4h välein piti laituriin lykätä, niin ei kiitos.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    iPhone saapui 2 päivässä tilauksesta postiin. Liittymän avautumista saa vielä odotella, mutta puhelimen käyttöönotto onnistui wlanin ylitse, eikä tarvinnut iTunesiin kytkeä. Kummalla säästää paremmin akkua, kun sähköpostin jne. haun asetuksena on "push" vai vaihdanko siihen jonkun pidemmän ajan? Ei siis ole tarvetta lukea sähköpostia samalla sekunnilla, kun ne tulee.

Axefield:n avatar
    Ikä
    32
    Suositeltu
    185
    Toripalaute
    2 (100%)
    Kai se hiukan akkua säästää jos laitat vaikka tunnin välein tai harvemmin hakemaan sähköposteja. Wlan ainakin kannattaa ottaa pois päältä jos ei ole verkkoa käytettävissä, tuntuu säästävän aika hyvin akkua nimittäin noin.
    iPhone 4S

Suositeltu
    1
    Toripalaute
    0
    IOS on kaikesta helppoudestaan huolimatta liian suljettu systeemi makuuni.
    Jailbreakit on keksitty! En vaihtaisi missään nimessä jailbreakattua iphonea helposti muokattavaan androidiin! Mutta mielipiteitä on useita! Ihan vaan vihjeeksi annan että jos kokeilisit jailbreakattua iphonea, niin ihastuisit siihen loppuiäksesi! ;)

Lagaileva Android vs Jailbreakattu iOS. Hmm... kumpihan vie voiton?

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0

Puhelusuodatin iPhone 4S

Moro!

Olen harkinnut iPhone 4S:n hankintaa. Pari kysymystä jäi kuitenkin vaivaamaan. Toivottavasti täälä löytyisi niihin vastaukset.

1. Onko siihen mahdollista saada filtteri saapuville puheluille, eli puhelin on muuten äänetön, mutta hälyttää tietystä numerosta tulevat puhelut ja tekstiviestit?

2. Onko tietyistä numeroista tuleville tekstiviesteille mahdollista asettaa omaa, muista viesteistä poikkeavaa, merkkiääntä?

Maakus

Sijainti
    Eura
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    4 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt Maakus Katso viesti
    Moro!

Olen harkinnut iPhone 4S:n hankintaa. Pari kysymystä jäi kuitenkin vaivaamaan. Toivottavasti täälä löytyisi niihin vastaukset.

1. Onko siihen mahdollista saada filtteri saapuville puheluille, eli puhelin on muuten äänetön, mutta hälyttää tietystä numerosta tulevat puhelut ja tekstiviestit?

2. Onko tietyistä numeroista tuleville tekstiviesteille mahdollista asettaa omaa, muista viesteistä poikkeavaa, merkkiääntä?

Maakus
    Kohtaan 2 voin vastata, että voit valita jokaiselle yhteystiedolle oman viestiäänen.

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Saako iPhone 4S:n suomenkieliseksi?

Supermoderaattori Link:n avatar
    Sijainti
    Kehä III:n paremmalla puolella
    Suositeltu
    91
    Blogiviestit
    1
    Toripalaute
    1 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt Mariana Katso viesti
    Saako iPhone 4S:n suomenkieliseksi?
    Miksei saisi? Eli kyllä saa.
    Maailman parrain puhelin

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Kiitos :) Kaverini on tuota ko. luuria hommaamassa ja mietti asiaa, kun ei niin kielitaitoinen ole, joten varmistin asian vaan hälle :)

Ikä
    32
    Suositeltu
    185
    Toripalaute
    2 (100%)
    iOS 5.1 lähti juuri lataukseen.
    iPhone 4S

Suositeltu
    32
    Toripalaute
    20 (100%)
    5.1 päivitetty.

Ihan kauhean näköinen tuo kameranappi tuossa lockscreenillä, hyi olkoon. Muutenkin tuosta toteutuksesta tulee mieleen osittain WP7 huonosti kopioituna, no ei ole ensimmäinen kerta.
    Samsung Omnia 7

Nokia 1800, 3200, 5700, N79 (x 2), N86, N97 (x 2), N900 (x 4), E7, N8 (x 2), C7, N9 (x 2), HTC Desire, Desire HD (x 2), Desire Z (x 2), Legend, 7 Trophy (x 3), 7 Mozart, Radar, Samsung Galaxy S, Galaxy S II, Galaxy TAB, Google Nexus One (x 2), Nexus S (x 2), Galaxy Nexus (x 2), ZTE Blade, iPhone 3G (x 3), iPhone 3GS (x 3), iPhone 4 (x 4), iPhone 4S (x 3)

Ikä
    32
    Suositeltu
    185
    Toripalaute
    2 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt Mummo123 Katso viesti
    5.1 päivitetty.

Ihan kauhean näköinen tuo kameranappi tuossa lockscreenillä, hyi olkoon. Muutenkin tuosta toteutuksesta tulee mieleen osittain WP7 huonosti kopioituna, no ei ole ensimmäinen kerta.
    Ei kyllä kaunein mahdollinen ole tuo ikoni ja miksi tuosta pitää raahata ylös, miksei kamera voi aueta vain painamalla kuvaketta. No ehkä virheellisten kameran käynnistysten määrä on pienempi noin toteutettuna.
    Mielenkiinnolla odotan akkukeston parannuksia.
    iPhone 4S

Sivu 18 23:sta EkaEka ... 8141516171819202122 ... ViimeinenViimeinen

Tämän ketjun avainsanat

Kirjoitusoikeudet

• Et voi lähettää uusia viestiketjuja
  • Et voi lähettää vastauksia
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •