Sivu 10 10:sta EkaEka ... 678910
Tulokset 181:stä 194:een 194:sta
Like Tree3Suositusta

Viestiketju: Apple hakkaa Android laitteet mennentullen?

kaBu:n avatar
    Ikä
    23
    Suositeltu
    60
    Blogiviestit
    3
    Toripalaute
    28 (100%)
    Nää iltiksen digijutut on aina yhtä hupaisia, kertoi ne sitten iphonesta/androidista/mistä tahansa muusta :D
    iPhone 4S White | DNA

MGM
    MGM ei ole paikalla

Sijainti
    Turku
    Ikä
    31
    Suositeltu
    137
    Toripalaute
    5 (100%)
    Joo niin on. Asiantuntemus oikein loistaa näissä.

Supermoderaattori Link:n avatar
    Sijainti
    Kehä III:n paremmalla puolella
    Suositeltu
    91
    Blogiviestit
    1
    Toripalaute
    1 (100%)
    Älkää pilkatko digihunksei
    Maailman parrain puhelin

amdnow:n avatar
    Sijainti
    Nokia
    Suositeltu
    30
    Toripalaute
    3 (100%)
    Kyllä asiantuntevimmat mobiiliuutiset ja testit löytyvät ehdottomasti Digitoday:stä :D :D :D

Veigo:n avatar
    Sijainti
    Helsinki
    Suositeltu
    3
    Toripalaute
    3 (100%)

Mahdollisesti

Edelliset puhelimet, järjestys voi heittää. Samsung Galaxy S, Nokia N8, Samsung Galaxy s2, Nokia N9, Samsung Galaxy Nexus, Nokia Lumia 800, Apple Iphone 4s 16Gt. Pakko sano että viimesin puhelin eli Iphone 4s on ylivoimaisesti paras. Vaikkakin vasta vuorokauden olen käyttänyt. Toiminta paljon sulavampaa kuin millään edellisellä älypuhelimella. Tietysti tilanne voi muuttua kun jonku viikon käyttänyt, mutta epäilen.

Suositeltu
    21
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Veigo Katso viesti
    Edelliset puhelimet, järjestys voi heittää. Samsung Galaxy S, Nokia N8, Samsung Galaxy s2, Nokia N9, Samsung Galaxy Nexus, Nokia Lumia 800, Apple Iphone 4s 16Gt. Pakko sano että viimesin puhelin eli Iphone 4s on ylivoimaisesti paras. Vaikkakin vasta vuorokauden olen käyttänyt. Toiminta paljon sulavampaa kuin millään edellisellä älypuhelimella. Tietysti tilanne voi muuttua kun jonku viikon käyttänyt, mutta epäilen.
    Ylivoimaisesti paras, koska on sulavin.... No joo, paremmuuden noinkin arvioida.

Sijainti
    Helsinki
    Suositeltu
    3
    Toripalaute
    3 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt jyke78 Katso viesti
    Ylivoimaisesti paras, koska on sulavin.... No joo, paremmuuden noinkin arvioida.
    Niin, se nyt ei ole ainoa asia mutta mainitsin sen käytönkannalta oleellisena asiana.

Listataan nyt asioita mitkä minun mielestä tekee tästä muita älypuhelimia paremman.

-Toimii sulavammin

-Akun kesto pidempi

-Erittäin helppokäyttöinen (eka Applen tuotteen käyttö sitten 90 luvun)

-Ilmaisten sekä maksullisten apsien tarjonta

-Puhelimen äänitasot huomattavasti kovemmat kuin muissa puhelimissa. Toki saa androidissakin volumet kovemmalle mutta vaatii monesti roottauksen joka vie takuun jne.

-Kosketusnäyttö toimii, painat viestiä kirjoittaessa V:tä niin ei tule näyttöön B taikka C. Tämä ollut ongelma lähes kaikissa aikaisemmissa luureissa.
    Viimeksi muokannut: Veigo; 21.5.12 klo 15:57.

Suositeltu
    5
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Veigo Katso viesti
    Niin, se nyt ei ole ainoa asia mutta mainitsin sen käytönkannalta oleellisena asiana.

Listataan nyt asioita mitkä minun mielestä tekee tästä muita älypuhelimia paremman.

-Toimii sulavammin

-Akun kesto pidempi

-Erittäin helppokäyttöinen (eka Applen tuotteen käyttö sitten 90 luvun)

-Ilmaisten sekä maksullisten apsien tarjonta

-Puhelimen äänitasot huomattavasti kovemmat kuin muissa puhelimissa. Toki saa androidissakin volumet kovemmalle mutta vaatii monesti roottauksen joka vie takuun jne.

-Kosketusnäyttö toimii, painat viestiä kirjoittaessa V:tä niin ei tule näyttöön B taikka C. Tämä ollut ongelma lähes kaikissa aikaisemmissa luureissa.
    Uskallan väittää, että Lumia 800 on vähintään yhtä "sulava", kuin tuo sinun iPhonesi. Ihan vaan sen takia, että itse käytin Optimus 7:aa, joka oli vähint. yhtä sulava kuin tuo minun 4s ja lumia on kuitenkin jonkunverran tehokkaampi tuosta.
    Dotzki suosittelee tätä.
    Samsung Galaxy S2 & iPhone 4S White - 16GB

Ollut : LG Optimus 7, Htc Desire Z, Nokia N8, Zte Blade, Nokia N86 8MP, Nokia N78, Nokia N95...

Sijainti
    Helsinki
    Suositeltu
    3
    Toripalaute
    3 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt Pretz Katso viesti
    Uskallan väittää, että Lumia 800 on vähintään yhtä "sulava", kuin tuo sinun iPhonesi. Ihan vaan sen takia, että itse käytin Optimus 7:aa, joka oli vähint. yhtä sulava kuin tuo minun 4s ja lumia on kuitenkin jonkunverran tehokkaampi tuosta.
    Melko lähellä se on, mutta ei kuitenkaan samaa luokkaa. Se on nähty että ei se prosessorin kellotaajuus tai ytimien määrä ole ratkaiseva tekijä. Järjestelmän optimointi kylläkin.

Suositeltu
    16
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Pretz Katso viesti

Vaivaakohan mobiili windowsia sama kuin pc windowssia, että mitä kauemmin käyttää sitä hitaammaksi menee.

Melkein jokainen wp7 luuri mitä olen kaupassa testannut on toiminut todella kankeasti. Esim lauantaina juuri tuli testattua lumia 800 elisa liikkeessä ja se tökki ja tahmasi ja reagoi huonosti kosketuksen. Wp7:ssä ei edes sovellukset jää taustalle joten mikä tämän aiheuttaa ja oletteko huomanneet saman pitkään luuria käyttäneenä?

Suositeltu
    166
    Toripalaute
    3 (100%)
    Eikös noissa esittely-Lumioissa ole joku demo-mode tms päällä joka varmaan vie tehoja?
    Nokia Lumia 800 Cyan | Nokia Lumia 900 White | Nokia N9 64GB White

Suositeltu
    72
    Toripalaute
    35 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt Duel Katso viesti
    Vaivaakohan mobiili windowsia sama kuin pc windowssia, että mitä kauemmin käyttää sitä hitaammaksi menee.

Melkein jokainen wp7 luuri mitä olen kaupassa testannut on toiminut todella kankeasti. Esim lauantaina juuri tuli testattua lumia 800 elisa liikkeessä ja se tökki ja tahmasi ja reagoi huonosti kosketuksen. Wp7:ssä ei edes sovellukset jää taustalle joten mikä tämän aiheuttaa ja oletteko huomanneet saman pitkään luuria käyttäneenä?
    No en ole kauaa käyttänyt, mutta yhtään ei ole hidastellut. Iphonessa suurin jumi oli tuo näppiksen jäätyminen. Muuten ei pahemmin mitään. Tosin zuumaus hiukan hitaampaa iphonessa. Wp:ssä taas ei ole tullut vastaan mitään jumia.
    Lumia 800 Cyan

Suositeltu
    32
    Toripalaute
    20 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt Dotzki Katso viesti
    No en ole kauaa käyttänyt, mutta yhtään ei ole hidastellut. Iphonessa suurin jumi oli tuo näppiksen jäätyminen. Muuten ei pahemmin mitään. Tosin zuumaus hiukan hitaampaa iphonessa. Wp:ssä taas ei ole tullut vastaan mitään jumia.
    Viime syksynä flässäsin tähän Omniaan pohjaismaalaisen firmiksen, jotta sai tetheröinnin. Siitä asti ollut päivittäisessä käytössä ja ei kyllä ole hidastunut. Oman kokemuksen mukaan tämä WP7 ei ole yhtä nopea kuin iPhone 4S, mutta sulavampi, iPhonessa on pieniä lageja silloin tällöin.
    Samsung Omnia 7

Nokia 1800, 3200, 5700, N79 (x 2), N86, N97 (x 2), N900 (x 4), E7, N8 (x 2), C7, N9 (x 2), HTC Desire, Desire HD (x 2), Desire Z (x 2), Legend, 7 Trophy (x 3), 7 Mozart, Radar, Samsung Galaxy S, Galaxy S II, Galaxy TAB, Google Nexus One (x 2), Nexus S (x 2), Galaxy Nexus (x 2), ZTE Blade, iPhone 3G (x 3), iPhone 3GS (x 3), iPhone 4 (x 4), iPhone 4S (x 3)

Suositeltu
    16
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Duel Katso viesti

Itsellä ei tahmaa Lumia 800 eikä Windows 7 PC:ssä. Kumpaakaan en sammuta paitsi kun on pakko (esim. puhelin lentokoneessa tai kun PC:lle tulee päivitys)..

Sivu 10 10:sta EkaEka ... 678910

Kirjoitusoikeudet

• Et voi lähettää uusia viestiketjuja
  • Et voi lähettää vastauksia
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •