Olen ihmetellyt, miksi tämä foorumi ei aukea kännykässä. Melkein sääntö kun poikkeus että tulee ilmoitus:"verkkosivu ei ole käytettävissä".. käytössä 3g yhteys ja signaalitkin pitäsi olla kohdillaan...
Olen ihmetellyt, miksi tämä foorumi ei aukea kännykässä. Melkein sääntö kun poikkeus että tulee ilmoitus:"verkkosivu ei ole käytettävissä".. käytössä 3g yhteys ja signaalitkin pitäsi olla kohdillaan...
Hyvän osion löysit kirjoituksellesi.
Nokia Lumia 800 Cyan | Nokia Lumia 900 White | Nokia N9 64GB White
Mikä merkki/malli? Jos siihen saisi tapatalk-sovelluksen niin foorumien käyttö luurilla helpottuu 174%.
Kymmeniä luureja joita ei voi muistaa -> HTC Touch Diamond X2 -> HTC Touch HD -> HTC Desire -> Nokia X3-02 -> Nokia 5800 XM -> Nokia N8 -> Samsung Galaxy S -> Nokia E7 -> Nokia Lumia 800 -> Samsung Galaxy Nexus
Mulla ei oo kyllä ollut mitään ongelmia koskaan selata foraa millään puhelimella, mutta nyt iPhonen kanssa kun joudun usein hitaassa yhteydessä foraa lueskelemaan, niin suosin kyllä Tapatalkia: http://www.tapatalk.com/ Löytyy kyllä Android marketistakin. Ei täydellinen, mutta ihan ok foorumien lukemiseen. Ja nykyään melko moni foorumi jo tätä tukeekin.
iPhone 4S White | Sonera | Olutopas.info - Jotta hyvä olut ei jäisi hyllyyn! -