2 ½ kk:den ajan Nokia C7 omistajana olen aika mykistynyt mielenkiintoisista sovelluksista, joita voi ladata ilmaiseksi ja/tai pientä maksua vastaan Nokian Ovi Kaupasta. Laitettaisiinko tähän ketjuun hyväksi havaittuja sovelluksia? Lisätietona voisi laittaa miksi mielestäsi kyseinen sovellus on helmi? Ilmainen vai maksullinen? Latautuiko helposti jne. Itseltäni löytyy mm. seuraavia sovelluksia:
- Veikkaus: Varsin näppärästi toimiva. Harmi kun olen vaan väliaikaisesti hukannut Veikkaus-kortin :) Omalle tilille kyllä pääsen muutoin.Ilmainen
- Yle Areena, Yle Areena Lapset: erityisesti jälkimmäinen on suositeltava, jos tarvii viihdyttää vaikkapa automatkalla lapsosia! Niin ja onhan niitä lastenohjelmia kiva joskus tsiikata itsekkin! Ilmaisia
-ForecaWeather: Pitäähän tuo sää tarkistaa monesta paikasta! :) Ilmainen.
-Valio Mobikeittokirja: siis oikeasti hyviä ruokaohjeita, en suosittele plarattavaksi nälkäisenä! Ilmainen
-Foodie. fm: Prisman ja S-yhtymän reseptit, joihin saa myös ostoslistan. Ajoittain pätkii, mutta ihan hyvä tämäkin. Ilmainen. Piti jostain syystä kahteen kertaan ladata!!
- Parking: Ei oo vielä koklattu, mutta ajatuksena aika mahtava! Huono muisti, jos sitten löytyy auto paremmin ja parkkiaikakin olisi paremmin tiedossa! Ilmainen.
- WordPress: No, mun ja kamujen blogialusta. Voisi toimia paremminkin. Ok. silti. Ilmainen
-Sports Tracker: Tämä on sitten ykkönen. Olen niin antisportti kun ihminen voi olla!! Saanut ihan vaan pelleilymielessä kolme kertaa helmikuussa tarpoon "kylää" ympäri!! Tosi suositeltava!! Ilmainen.
-Magic Ball: Harmitonta viihdettä kasipallolla! Käyttö vähän takkuilee, mutta onhan se kiva!! Ilmainen
-SpinTheBottle: Kuuluu samaan sarjaan ed. kanssa. Kyllä pullonpyörityskin voi olla viihdyttävää! :) Ilmainen.
-Caricaturer: Kuvia voi väännellä huvittaviksi tai sitten ei. Ilmainen
-Biorhythm: Ihanaa hömppää se on tämäkin! Selkeä grafiikka ja helppo. Ilmainen
-Facebook: No, se on ladattu ainakin 4-5 kertaa kun ei oo toiminut kun hetken. Viim. päivityksen jäljiltä vakaampi. Tosi ehdoton mulle!! Ilmainen

1Suositusta
Vastaa lainaten