Tulokset 1:stä 6:een 6:sta

Viestiketju: O: Lego Technic-sarja?

apache:n avatar
    Sijainti
    Vaasa
    Suositeltu
    34
    Toripalaute
    7 (100%)

O: Lego Technic-sarja?

Noissahan on monissa sarjoissa mielenkiintoista mekaniikkaa, olisiko sinulla pölyttymässä täysi sarja ohjeineen päivineen?

Rekat, nosturit, maanrakennuskoneet, maasturit, kilpa-autot, noi kaikki kiinnostaa.

Jos sinulla on joku sarja, jossa on kaikki palikat tallessa ohjeineen, ja se on sinulla tyhjänpanttina niin myy minulle :)

Tarjoa privalla, ostaja Vaasassa

EDIT: näistä siis kyse --> http://technic.lego.com/en-us/Products/default.aspx Eli ei niitä aivan pikkulasten legoja, vaikka lasten legoja ovatkin ;)
    || HTC Desire Z / Samsung Galaxy Tab 10.1 || || Pirun paljon kytkysoppareita, puhelimia ja läppäreitä ||
    "ei mulla ookkaan mokkulaa ku mulla on tää internet explorer!!"
    "älä selitä mistään facebookista ja mesestä -kyllä ne toimii mut netti ei toimi!!"

Supermoderaattori
    Vuoden foorumilainen 2011
    jusutus:n avatar
    Sijainti
    Täl pual jokke
    Suositeltu
    256
    Blogiviestit
    1
    Toripalaute
    50 (100%)
    Oon tässä harkinnu omien sarjojen myymistä, nämä löytyisi (koottuina):

8043 Motorized Excavator

8258 Crane Truck

8275 Bulldozer

8480 Space Shuttle (nykyään kai jo jokseenkin harvinainen)

On moottoria, infrapunaa, valokuitua :)
    Puhelinklinikka.fi • matkapuhelinhuollot nopeasti ja edullisesti!

Ollut: 350 luuria joista 75% Nokiaa | N770 Internet Tablet | 4 x N810 Internet Tablet | 4 x Galaxy Tab
    Käytössä: Samsung Galaxy Note White + 32Gb | Nokia BH-505 | Nokia BH-905i | Spotify Premium
    Muut mm: Pantech C300 | HTC G1 Android Dev Phone 1 | Nokia N810 8Gb Special Edition | kasa protoja

Nokia-keräilijän päiväkirja | Huuto.net-palautteeni | eBay-palautteeni | Puhelinhistoriani

Sijainti
    Vaasa
    Suositeltu
    34
    Toripalaute
    7 (100%)
    Hohoo! Noi kolme ekaa kiinnostaa, mutta luulen että hinta on liian kova noilla? Mitä pyydät/kpl? Ja tottakai mahdollinen toimitus palasina, ei koottuna ;)
    || HTC Desire Z / Samsung Galaxy Tab 10.1 || || Pirun paljon kytkysoppareita, puhelimia ja läppäreitä ||
    "älä selitä mistään facebookista ja mesestä -kyllä ne toimii mut netti ei toimi!!"

Supermoderaattori
    Vuoden foorumilainen 2011
    jusutus:n avatar
    Sijainti
    Täl pual jokke
    Suositeltu
    256
    Blogiviestit
    1
    Toripalaute
    50 (100%)
    Paiskaa joku tarjous privalla niin palaan asiaan, ei nyt äkkiseltään osaa hintoja keksiä :)
    Puhelinklinikka.fi • matkapuhelinhuollot nopeasti ja edullisesti!

Ollut: 350 luuria joista 75% Nokiaa | N770 Internet Tablet | 4 x N810 Internet Tablet | 4 x Galaxy Tab
    Käytössä: Samsung Galaxy Note White + 32Gb | Nokia BH-505 | Nokia BH-905i | Spotify Premium
    Muut mm: Pantech C300 | HTC G1 Android Dev Phone 1 | Nokia N810 8Gb Special Edition | kasa protoja

Nokia-keräilijän päiväkirja | Huuto.net-palautteeni | eBay-palautteeni | Puhelinhistoriani

karvis:n avatar
    Suositeltu
    28
    Toripalaute
    4 (100%)
    Kaveri kaupitteli joku aika takaperin tuollaista technic formula ykköstä, kiinnostaisiko sellainen jos kysäisen vieläkö hanellä se on?

Sijainti
    Vaasa
    Suositeltu
    34
    Toripalaute
    7 (100%)
    karvis, kysy vain. Aina voidaan katsoa että millainen se olisi, niitä liikkuu ilmeisesti useita erilaisia niin katsotaan että millainen se hänellä sitten on. Ja paljon maksaa.

Kirjoitusoikeudet

• Et voi lähettää uusia viestiketjuja
  • Et voi lähettää vastauksia
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •