Moi,
Taustasta sen verran, että omalla HTC Desirella on tullut leikittyä tässä se puolitoista vuotta ja kaikki mahdolliset rommit ja versiot on käyty läpi. Puhelin on siis rootattu ja modauksia tehty niin paljon, etten itsekään muista enää niitä kaikkia. Nyt on kuitenkin kyllästyminen iskenyt ja kun tuo luurikin alkaa olla elinkaarensa lopussa niin uuden hommaaminen on alkanut kiinnostaa.
Tätä ennen Windows Mobile kuvio ei ole ollut minulle edes vaihtoehtona oikein realistinen, mutta WP7:n ja erityisesti edessä häämöttämän Mango-päivityksen ominaisuudet ovat alkaneet kiinnostaa (+ lisänä koko tähän modaus-kuvioon kyllästyminen). WP7:n UI ja ulkoasu vaikuttavat todella mielenkiintoisilta ja muutenkin jos parilla sanalla pitäisi kuvata käyttistä, niin sulavuus ja positiivisella tavalla yksinkertaisuus ovat niitä, jotka tulevat mieleen. Toki varsinainen omakohtainen käyttökokemus puuttuu, joten nämä ovat enemmäkin mielikuvia.
Kysymykseni kuuluukin, että onko täällä vannoutuneita Androidin käyttäjiä jotka olisivat tämän siirron tehneet? Jos on, niin olisi kiva kuulla plussia ja miinuksia sen osalta miten vaihto systeemistä toiseen on sujunut. Mitä sovelluksia käytitte Androidin kanssa ja miten olette toimineet WP7:n kanssa? Onko GMailin käyttö ongelmatonta WP7:n kanssa? Entäpä kontaktitietojen siirtäminen GMailin kontakteista jonnekin MS:n vastaavaan?
Lisäksi olen listaillut sovelluksia joita itse käytän päivittäin omalla luurillani ja nämä pitäisi saada WP7:ssa toimimaan, jotta luuri olisi juuri minulle käyttökelpoinen.
Google+: ei tietoa
Spotify: tulossa
Foursquare: OK
Dropbox: ei natiivia sovellusta ainakaan vielä
Tapatalk: tämä löytyy, mutta ei natiivia sovellusta
Muitakin softia toki löytyy, mutta nämä ovat niitä joita ilman en oikein voi elää. Spotifysta ja Dropboxista käytän maksullisia versioita, joten niiden korvaaminen jollain muilla vastaavilla tuotteilla (edes ilmaisilla) ei oikein innosta.

5Suositusta
Vastaa lainaten