Jep nyt alkoi toimimaan kun luki ohjeet loppuun saakka :)
Jep nyt alkoi toimimaan kun luki ohjeet loppuun saakka :)
Lataa koneellesi Nokia Maps updater ja Nokia Maps loader 3.0 ohjelmat.
Asenna tietokoneellesi kummatkin ohjelmat.
(Mulla joutui poistamaan Nokia Maps LOADERin vanhemman version ensin kunnes 3.0 asentui.)
1. Käynnistä Nokia Maps UPDATER ja seuraa puhelimen / tietokoneen ohjeita
2. Kun lataus valmis, käynnistä nokia MAPS 3.0 puhelimestasi. Sulje ohjelma.
3. Lataa Nokia Maps LOADERilla tarvittavat kartat puhelimeesi. Äänet kannattaa myös ladata.
4. Ta Daa...
Jos ei futaa, poista muistikortiltasi CITIES kansio ja käynnistä ohjelma uudelleen.
"3D kartta päälle ja osoitteeksi Helsinki ja Mannerheimintie 34"
7.päivän ilmainen puheohjaus lisenssi:
http://europe.nokia.com/A41407047
Viimeksi muokannut: Zator; 9.2.09 klo 21:04.
No niin gurut, nyt on asennus menossa E66 Noksuun ja kertokaahan että saakos tähän jo laitettua POI:t käyttöön?
Eli että saisi kiljumaan nopeuskameratolppien kohdalla esim. Konttisen kameratolppafileistä...
Heh nyt minulla herjaa kun koitan siirtää karttoja että maps ohjelmaa ei ole käynnistetty tai on käytössä vanhempi ohjelma. Olen käynnistänyt ohjelman ja ohjelma toimii muuten mutta en saa karttoja siirrettyä tietokoneella luuriin.
Listaa olikin, pari käytännössä huomattua, lisenssin voi ostaa puhelinlaskuun jota ei muistaakseni ollut 2:ssa tai sitten en hokannut.
Jotain liikennetietoja on lisätty, ainakin Kehä III:lla Tuusulantieltä länteen näyttää nopeusrajoituksen näytöllä.
Jotenkin tuntuu että hakee fixin nopeammin.
Jonkinlainen reitinsyöttö vaihtoehto, mitä tehnee testaamatta.
Päivittelin tässä itse Nokia Mapsin joka vaati karttojen poistamisen ja yllättäen en pysty lataamaan niitä enää takaisin.
Saakohan nuita karttoja ladattua manuaalisesti mistään ilman Nokia Maps Loaderia? Itselläni se ei suostu enää lataamaan kuin ääniä (Voices) ja tässä ollaan vähän kusessa ellen kohta saa karttoja(asun uudella paikkakunnalla).
Olisiko liian mahdotonta pyytää jotain uppaamaan 'Cities' kansiota nettiin jossa olisi Suomen kartta?
Ja olet toiminut ylempänä olevan viestin (http://www.matkapuhelininfo.com/kesk...0&postcount=24) ohjeiden mukaan.
"Now I'd like to turn to Scott... for the iPhone." Here we go kids. Hang on to your hats.
onko kukaan uskaltanu asentaa E90:een?
Vaikka se ei olekkaan virallisesti tuotettu.
Koko päivän olen testanut ohjelmaa. Äkkiseltä tuli nyt mieleen:
- Puheohjaus ei ole yhtä sujuvaa kuin ennen. Vaikka nyt valittavana mies tai nainen.
- Reittiä ohjaava nuoli "pomppii" kun reittiä on zoomattu tarpeeksi lähelle.
Tietysti täytyy muistaa että kyseessä on vielä BETA versio.
Viimeksi muokannut: Zator; 10.2.09 klo 17:30.
Oma ongelmani ratkesi kun asensin koko roskan toiselle tietokoneelle. Kiitos kuitenkin.
Ainakin pikaisella testauksella teki outoja reittivalintoja, suoraan edessä liikenneympyrä noin 200metrin päässä niin käskee kääntymään oikealle ja tekemään lenkin sieltä ja takaisin tielle ja sitten vasta liikenneympyrään. Eli suoraankin olisi päässyt liikenneympyrään.
Mitä tuolla maps.ovi.com sivulla voi oikein nyt tehdä kuin vain selata karttoja? Pystyykö siellä tehdyt reitit siirtämään jotenkin puhelimeen?
Mistäs pitäisi löytyä map loader 3.0? Mä löydän vaan 2.0.2 version, eikä se mitää maps 3:sta anna.
Nokia Lumia 800 Cyan | Nokia Lumia 900 White | Nokia N9 64GB White
http://betalabs.nokia.com/betas/view...ps-30-maps-ovi tuolta edelleen!!
Poista edellinen versio ensin kun asennat kolmosen.