Mikäs helkkarin Mp3 soitin tohon vehkeeseen kävis kivuttomasti? Oon KVG ja koittan yhtä sun toista mut yhtä lukuunottamatta aina ne vaan ilmottaa et ei tähä versioo ja ei tätä ja ei sitä vaikka kuin oon ollu ettivinäni Win CE ohjelmia. Ja sekin yks ohjelma mikä ei valittanu mitää ei oo asennuksen jälkeen missään :-D
Onko ollut ongelmia että laite jämähtää eikä voi enää käyttää? ts. ei enää käynnisty. Toisella foorumilla oli ollut joillakin tätä ongelmaa.
Onko nuo taskuloisto, tomtom jne. softat ilmaisia (ei piraatteja) ja mistä niitä saa?
Se on Hakkiksen perusvika, että käynnistäessä jämähtää alkuruutuun ja edistymispalkki jumahtaa 1cm:n kohdalle. Korjauskeinoa ei ole, ja kone takuuseen uusix, tai jos takuu mennyt umpeen, niin ei muuta kuin vinttaat Hakkiksella kuikkaa takalistoon. Itselläni jo kuudes Hakkis kierrossa, viisi kertaa uusittu takuuseen, saman jumahtamisen takia.
Ohjelmat on pääsääntöisesti maksullisia, ja esim Tomtomin lisenssin hinnalla, saa ostettua käytetyn Tomtom navigaattorin, jossa lisenssi kuuluu koneen hintaan.
Tuolta voit ostaa http://www.tomtom.com/products/category.php?ID=2 Tomtomin kartat ja lisenssin huokeaan 99€:n hintaan. :)
Viimeksi muokannut: InsOmnia; 9.5.10 klo 09:57. Syy: unohdus
onkos tämä verkkokaupan myymä photonav laite sama kuin hakkapeliitta gps koje, eli sama jämähtämis ongelma?
tuolla toisella foorumilla oli neuvo että jos jämähtää, niin pitää odottaa jonkin aikaa ja sitten se käynnistyy.
itse ostin tämän, mutta mukana ei tullut ohjekirjaa.. onkohan sitä jossain netissä tai tietääkö joku mitä tuo takana oleva on/off nappi tekee? eli ei siis se virtanappi.
Tattis.
Kuinka nopeasti tuon akun pitäisi latautua täyteen 100% tilaan usb-portista ladattaessa?
mitenköhän tuon "koti" linkin saa muutettua?
aikaisempi omistaja on sinne jotain määritellyt, enkä saa sitä muutettua :()
APUAAAAAA......
Onko kenelläkään vanhemmasta HakkapeliittaGPS 4.3", windows CE 4.2 tai 4.3 firmwaresta kopion.
päivitin laitetta uudella versiolla windows CE 5, ja nyt ei toimi enää kunnolla. http://www.photonav.info/?q=node/74/
entäs Jaken softa "hakkapeliitta.zip" 19,5mb http://www.photonav.info/?q=node/225#comments
kiitos
Nyt näitä PhotoNav Classic Finland saa Verkkokaupasta hintaan 43.40€ postikuluineen sieltä Suoratoimitukset kohdasta, jos vielä ketä kiinnostaa.
Ostinpa tuollaisen Photonav classicin. Ihan toimiva peli joskin kosketusnäyttö on aika epätarkka. Virittelijänä tietysti asensin sd-kortille sygic mobile maps 10:n joka lähti toimimaan suoraan. En oo vaan keksinyt keinoa miten tuon saisi käynnistämään sygicin buutissa ettei tarvitsi aina .exeä lähteä hakemaan...
E7 & Saunalahti ViestiX
Rupesin tomtomin karttoja päivittää, asentui nätisti, pikku ongelma vaan kun ei tiet näy, eli liian vanha softa ja kartta uusin, eli kyselisin onko tietoa mikä olisi uusin toimiva versio tomtomista tai joku versio missä toimisi uusin scandi kartta kunnolla.
Miten tähän saisi uudet kartat päivitettyä? Minulla on kaupasta ostettu alkuperäinen versio.
Onko virallista päivitystä tullut?
Hei, pitkästä aikaa! Minulla on vielä vanhempi Hakkapelitta malli käytössä ja OziCE on toiminut.
Nyt kun päivitin Karttapaikan karttoja uudempiin, kun noita isoja tien muutoksia on ollut, niin kaikki tein niinkuin aina ennenkin, mutta uudet kartat ei näy OziCEssä.
Kaikki asetukset on samoin ja konvertointi olen tehnyt img2ozf.exe ohjelmalla versio 3.16 sekä vanhemmalla 3.03.
Kummankaan kartat ei näy, vain harmaa tai värillinen tyhjä näyttö.
Vahat kartat kyllä näkyy.
Merkillinen ongelma, onko tietoa mistä johtunee?
Edit.
Vika löytyi!
Kun kartta käännetään OziCE muotoon img2ozf ohjelmalla, pitää kartta olla PNG muodossa, eikä Jpg, näin alkoi toimia.
Viimeksi muokannut: PeeVee; 11.5.12 klo 17:19. Syy: Korjattu