Tulokset 1:stä 7:een 7:sta

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    1 (100%)

Nokia Lumia 800 VAI Nokia N9

Eli nyt kahden vaiheilla. Kaikkia muita käyttöjärjestelmiä olen koittanut paitsi tuota Meegoa. Itselläni oli HTC Titan viimeisimpänä ja olin erittäinkin tyytyväinen. Hieman sovellustarjonta omaan makuun oli suppea ( enimmäkseen pelit). Nyt tekisi mieli koittaa vielä tuota N9 puhelinta, mutta onko mitään järkeä ostaa..? Miten on N9 päivitysten laita? Keskittyykö nokia enää ollenkaan meego käyttikseen? Entä sovellukset? Onko Nysärissä Ovi kauppa vai mikä?
    N9 puhelinta olen koittanut vain Gigantissa nopeasti ja tuntuu todella smoothilta käyttää, niinkuin kyllä windows käyttiskin :D

Kertokaahan omia mielipiteitänne ja kokemuksianne!

Sijainti
    Oulu
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Suosittelen lämpimästi N9 hankkimista. Softakauppa on pelkkä "Kauppa", valikoimaa (varsinkin Suomi-softaa) löytyy kohtuullisesti. Tosin pelejä ei hirveästi löydy tällä hetkelle, eikä luultavasti tulekaan, ainakaan samassa mitassa kuin WP:lle.

Ainakin yksi suurempi päivitys on tulossa lähiaikoina, joka lisää päävalikkoon muun muassa kansiot. Selkeyttää kuulemma myös "Swypen" toimintaa hieman, eli muistelen lukeneeni, että tämän jälkeen suljettaessa sovelluksen päädytään päävalikkoon. Eli ei ole Nokia vielä täysin hylännyt, mutta tulossa olevan päivityksen jälkeen ei välttämättä kannata suurempia päivityksiä odottaa?

T. Tyytyväinen N9 omistaja

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    1 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt sane Katso viesti
    Suosittelen lämpimästi N9 hankkimista. Softakauppa on pelkkä "Kauppa", valikoimaa (varsinkin Suomi-softaa) löytyy kohtuullisesti. Tosin pelejä ei hirveästi löydy tällä hetkelle, eikä luultavasti tulekaan, ainakaan samassa mitassa kuin WP:lle.
    Missä nettisivulla näkyy saatavat sovellukset? eli onko iha Ovikauppa vai mikä? :D

Laama98
    Vieras (poistettu tunnus)
    Lumia 800! Tänään oman luurin sain ja kyllä toimii ku junan vessa!

Sijainti
    Oulu
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt arttueino Katso viesti
    Missä nettisivulla näkyy saatavat sovellukset? eli onko iha Ovikauppa vai mikä? :D
    Juu, näkyy store.ovi.com osoitteessa. Valitse laitteeksi yläpalkista N9, niin suodattaa ainoastaan siihen saatavilla olevat sovellukset

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt arttueino Katso viesti
    Eli nyt kahden vaiheilla. Kaikkia muita käyttöjärjestelmiä olen koittanut paitsi tuota Meegoa. Itselläni oli HTC Titan viimeisimpänä ja olin erittäinkin tyytyväinen. Hieman sovellustarjonta omaan makuun oli suppea ( enimmäkseen pelit). Nyt tekisi mieli koittaa vielä tuota N9 puhelinta, mutta onko mitään järkeä ostaa..? Miten on N9 päivitysten laita? Keskittyykö nokia enää ollenkaan meego käyttikseen? Entä sovellukset? Onko Nysärissä Ovi kauppa vai mikä?
    N9 puhelinta olen koittanut vain Gigantissa nopeasti ja tuntuu todella smoothilta käyttää, niinkuin kyllä windows käyttiskin :D
    N9:n käyttöjärjestelmä päivittynee yhteisön toimesta jatkossakin ja myös sen ohjelmistoihin tulee päivityksiä. Jos ohjelmisto on avoin vapaan lähdekoodin ohjelmisto se päivittynee jatkossakin, vaikka sen alkuperäinen kehittäjä luopuisi sen kehityksestä.

Sijainti
    Orimattila
    Suositeltu
    3
    Toripalaute
    0
    Tämä äijä tais jo myydäkkin oman (omat) lumiansa kun niitä tais sillä 2 olla :)
    Puhelinhistoriaa: nokia 3310-->nokia 3210--> nokia 7260--> SE k550i--> htc tytn--> nokia c6--> htc hero (varapuhelin)--> samsung galaxy ace--> iPhone 3Gs 32gb --> htc sensation--> htc radar--> iPhone 4 32GB sonera/tf (Myydään)--> Nokia Lumia 800 white

Kirjoitusoikeudet

• Et voi lähettää uusia viestiketjuja
  • Et voi lähettää vastauksia
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •