Sivu 2 2:sta EkaEka 12
Tulokset 21:stä 39:een 39:sta

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt dille
    http://www.gsmarena.com/index.php3?s...p3?idPhone=429 Tuolla puhutaan 256 näytöstä. Taitaa olla menny vähän päin pyllyä
    Juu, javaa en tästä ole löytänyt...

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Vaikuttaa ihan passelille puhelimelle, mutta tuskin tuokaan Suomeen koskaan tulee virallisesti myyntiin. Sinänsä harmi, sillä olen viime aikoina alkanut kiinnostua myös simpukoista ja niissä tarjonta ei ole kovin laajaa, kun oikeastaan vain Samsungin mallit miellyttävät.

Sijainti
    Nääsville
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    On siinä 256-väriä näyttö, mutta erittäin laadukas sellainen.
    Linux - Feel the freedom!

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt oh1jty
    On siinä 256-väriä näyttö, mutta erittäin laadukas sellainen.
    No ei todellakaan ole, paketissakin lukee 65000 True Colors | Digitally Yours :)

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Hmm... Java pitäisi olla lge.com:n mukaan, en vain saa ladattua mitään.

Sijainti
    Nääsville
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Nose, sekotin W7000:een.
    Linux - Feel the freedom!

Sijainti
    Suomi
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Trex
    Vaikuttaa ihan passelille puhelimelle, mutta tuskin tuokaan Suomeen koskaan tulee virallisesti myyntiin. Sinänsä harmi, sillä olen viime aikoina alkanut kiinnostua myös simpukoista ja niissä tarjonta ei ole kovin laajaa, kun oikeastaan vain Samsungin mallit miellyttävät.
    Mielestäni vähän köyhän näköinen simpukka LG:ltä.
    Kohta on tulossa Moto V600.Svh hinta 500 euroa.Miellyttääkö?
    Ilo ilman viinaa on teeskentelyä!!!!!!!!
    Elämä on kuin ajaisi polkupyörällä ilman satulaa kuoppaisella tiellä....se sattuu ja tuska luo tunnelmaa...\m/

Mäksä:n avatar
    Sijainti
    Tarvasjoki
    Ikä
    26
    Suositeltu
    20
    Toripalaute
    1 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt blade
    ei ainakaan mua miellytä yhtään.
    ja sitä paitti...symbian se ollap itää :D

iMac 21,5"+2kpl Macbook+PowerMac G4+AppleTV+iPad 2 32Gb 3G White+2kpl iPhone 4S 64Gb White+Huawei U8800+2kpl DNA+1kpl Saunalahti+3kpl Sonera. Autona: Skoda Octavia Combi RS 2.0TDI DSG -08

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    onko hinta TÄYSIN VIRALLISESTA LÄHTEESTÄ, ja onko se "suomen" hinta? Millo V600 tulee?

Blur:n avatar
    Sijainti
    Espoo
    Ikä
    23
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    3 (100%)
    Kyllä se sun malli on G7000A eikä G7000, mobile-reviewin testis oli 7000 on 256 värin näytöllä ilman gprs:ää ja G7000A on 65k värin näytöllä ja GRPS lisänä
    Nokia N9 16GB Cyan + DNA
    Laatikossa Saunalahti Norppa+&Nopsa + kaikenlaisia puhelinraatoja

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Blur
    Kyllä se sun malli on G7000A eikä G7000, mobile-reviewin testis oli 7000 on 256 värin näytöllä ilman gprs:ää ja G7000A on 65k värin näytöllä ja GRPS lisänä
    Javakin tässä pitäisi olla, vinkkejä vaan jos tulee mieleen miten saa ladattua softaa (tai wap-saitteja). sitten myös jonkunoloinen mail-client löytyy valikoista, en vain älyä miten käytetään kun pyytää pelkkää osoitetta jossa http:// -alku. Boxissa lukee G7000. Soitin venäläiselle kauppiaalle ja G7000A on kuulemma vain Venäjällä myynnissä oleva malli.

E: nyt kun olen tätä pari päivää käyttänyt niin täytyy todeta että olen ERITTÄIN positiivisesti yllättynyt. Aiemmin olen LG:tä testaillut ja softat hienoja ja järkeviä, tässä koko valikkorakenne on toteutettu vielä paremmin ja erittäin hienot valikot. Yhtään softabugia en ole löytänyt.

Edittiä vielä kerran: Tällä menolla jos LG uutena kilpailijana saa brandiä nousemaan niin en ihmettele että ovat ensi vuonna maailman kolmanneksi suurin. Käytännössä samat puhelimet kuin Samsungit (eri softat ja raudat), mutta tosiaan softat on samppaa vieläkin toimivammat ja helppokäyttöisemmät. Suomessakin LG:tä tullaan näkemään lähiaikoina entistä enemmän, esim. niiden DirectDrive pesukone 1480 7kg rummulla on Suomen myydyin tällä hetkellä ja en ihmettele yhtään (meillä sama kone :). Sama koskee LCD-telkkareita, nykyisellä lippulaivalla on parempi kuva kuin esim. markkinoita johtavalla Philipsin LCD-telkkarilla. Samsungin LCD-telkkarit on taas suoraansanoen syvältä, saas nähdä mihin sampan kehitys menee kun julkaisivat äsken 80 patenttia sisältävän kuvanparannuspiirin.

Sijainti
    Suomi
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt herski
    onko hinta TÄYSIN VIRALLISESTA LÄHTEESTÄ, ja onko se "suomen" hinta? Millo V600 tulee?
    Hinta on virallisesta lähteestä.Ja kyseessä on Suomen svh hinta.Pitäisi tulla myyntiin 15.9.2003 jos ongelmia ei ilmene.
    Elämä on kuin ajaisi polkupyörällä ilman satulaa kuoppaisella tiellä....se sattuu ja tuska luo tunnelmaa...\m/

Sijainti
    Helsinki
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Blur
    Mobile reviewin testissä oli W7000, eikä G7000. Jo etuliite G niin kuin gprs kertoo, että laitteessa on gprs. Pieni visiitti vaikka lgenordicin sivuille olisi voinut estää täydellisen puuta heinää -kirjoittelun.

Sijainti
    Suomi
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Mäksä
    Mikä siinä symbianissa on niin erikoista?

Sijainti
    Helsinki
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Hinta on virallisesta lähteestä.Ja kyseessä on Suomen svh hinta.Pitäisi tulla myyntiin 15.9.2003 jos ongelmia ei ilmene.
    Tämä on vähän OT, mutta olen vähän skeptinen tuon V600:n kanssa. Speksit on levällään ja jotenkin tuntuu että joko laite myöhästyy tai sitten joitain luvattuja ominaisuuksia jää pois. Myös tuo hinta vähän arveluttaa. No, syyskuussa nähdään mitä tulee jos tulee.

Sijainti
    Oulu
    Ikä
    25
    Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Quote Alunperin lähettänyt Mäksä
    Tuota täytyy itsekin ihmetellä?
    Lumia 800 & HTC DHD

Mäksä:n avatar
    Sijainti
    Tarvasjoki
    Ikä
    26
    Suositeltu
    20
    Toripalaute
    1 (100%)
    Quote Alunperin lähettänyt Jukkisn
    Tuota täytyy itsekin ihmetellä?
    se muokattavuus ne ohjelmat mitä siihen saa jne jne...ei sitä voi kuvailla ja itsekkin aluksi luulin että mitäs tosta nyt sit...sit osti n3650:n ja tos ku kesäkuus sen myin niin silloin vasta tosiaan huomasin kuinka paljon parempi se on niin en ää en aio siitä vaihtaa pois paitti kun tulee joku uus vastaava parempi.

ite vertaan sitä siihen että vaihtaisin tän xp:een takas 98:iin jota kaverilla käytin...kyllä tulis tuskaa alta aikayksikön mulle ainakin.
    tossa on sama juttu...normaali valikkorakenne systeemit vs symbian käyttöliitymä

iMac 21,5"+2kpl Macbook+PowerMac G4+AppleTV+iPad 2 32Gb 3G White+2kpl iPhone 4S 64Gb White+Huawei U8800+2kpl DNA+1kpl Saunalahti+3kpl Sonera. Autona: Skoda Octavia Combi RS 2.0TDI DSG -08

Suositeltu
    0
    Toripalaute
    0
    Minulla sattuisi olemaan tälläinen LG:n puhelin kotona ja haluaisin vaan kysyä missä se menisi parhaiten myydyksi ja paljon laittaisin hintaa.Olen itse etsinyt tietyn puhelimen hintaa kaikkialta mutta en löydä ja puhelinhan on LG G7000

Sijainti
    Lahti
    Suositeltu
    30
    Toripalaute
    9 (100%)
    Ei tosta saa varmaan ku parikymppiä.
    Nokiaa ja muita perus/featurepuhelimia ~10kpl -> Nokia n90 -> Nokia n95 -> Nokia supernova 7210 -> Nokia c7 -> Samsung omnia 7 -> Nokia n8 -> Htc Desire Hd -> Nokia 701 -> Samsung Omnia W -> Nokia X7 -> Lg Optimus 3D -> Nokia Lumia 800 cyan + Saunalahti

Sivu 2 2:sta EkaEka 12

Kirjoitusoikeudet

• Et voi lähettää uusia viestiketjuja
  • Et voi lähettää vastauksia
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •